وکیل می گوید: Regis Korchinski-Paquet خانواده نمی خواهد صحبت می کنند به سیو این هفته با استناد به اعتماد از دست رفته و رسانه "نشت'

خانواده Regis Korchinski-Paquet زنی که سقوط کرد و به مرگ او در حضور افسران پلیس تورنتو در ماه گذشته است که قرا

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

خانواده Regis Korchinski-Paquet زنی که سقوط کرد و به مرگ او در حضور افسران پلیس تورنتو در ماه گذشته است که قرار دادن خود را در مصاحبه با انتاریو پلیس ناظر "در انتظار" بیش از نگرانی های اطلاعات که به بیرون درز کرده به رسانه ها.

وکیل Knia سینگ برنامه ریزی شده بود به همراه Korchinski-Paquet بستگان به مصاحبه با ویژه تحقیقات واحد (SIU) مدتی در این هفته به بحث در مورد 29 ساله در, مارس 27 مرگ پس از سقوط از 24-طبقه بالکن در حالی که پلیس در داخل خانواده را واحد آپارتمان.

آفریقایی بومی زن مرگ را به خود جلب کرده قابل توجهی منافع عمومی در میان گسترده ای در مقیاس ناآرامی بیش از پلیس در استفاده از زور علیه مردم سیاه و سفید را برانگیخت با کشتن جورج فلوید که در هفته گذشته در حالی که برای نفس نفس نفس زدن در طول بازداشت توسط پلیس مینیاپولیس.

سینگ گفت: Star شنبه خانواده تصمیم گرفته است برای قرار دادن مصاحبه با SIU "در انتظار" از آنجا که از دو مقاله اخیر منتشر شده در تورنتو خورشید که شامل قبلا گزارش نشده اطلاعات استناد به منابع ناشناس از جمله این ادعا که Korchinski-Paquet درگذشت اقدام به "طاق به همسایه بالکن."

"ما در حال حاضر مسائل با اعتماد" سینگ گفت خانواده سزاوار یک توضیح.

سینگ گفت: او معتقد است که "نشت" تلاش برای "ایجاد یک روایت" گفت: ماموران پلیس باید منبع به عنوان هیچ کس دیگری می تواند یک موقعیت به دانستن است.

انتاریو ویژه تحقیقات واحد — استان مستقل غیر نظامی و پلیس ناظر — مردم خواست تا "صبر" و خواسته برای اعضای عمومی برای جلوگیری از "عجله برای هر گونه نتیجه گیری" آن را به عنوان ادامه آن پروب Korchinski-Paquet لحظه آخر.

تورنتو رئیس پلیس مارک ساندرز شهردار John Tory تورنتو خدمات پلیس مدیره و Toronto Police Association باید تمام خواسته های عمومی به انتظار نتیجه SIU بررسی قبل از آمدن به هر گونه نتیجه گیری.

"با توجه به روند تعیین آنچه از اهمیت زیادی برخوردار گفت:" یک بیانیه منتشر شده در هفته گذشته بود که امضا شده توسط Toronto Police Association جمهور مایک مک کورمک و اتحادیه هیئت مدیره.

ساندرز گفت: "از نظر قانونی نمی تواند اطلاعات خود را در مورد افسران انجام در حالی که SIU تحقیقات در حال انجام است هر چند در روز جمعه گفت: "انگار زیادی من می خواهم به می گویند" گفت که یک خلاء اطلاعاتی را می توان با "اطلاعات" و "تعداد زیادی از آن نهفته است."

سینگ گفت: Korchinski-Paquet را به نام پلیس در شب چهارشنبه زیرا دختر او در پریشانی بیش از یک خانواده تعارض و مورد نیاز به کار گرفته می شود به مرکز اعتیاد و سلامت روان.

با توجه به ساندرز پلیس احضار شدند به صحنه سه تماس 911 مورد یک حمله در حال پیشرفت حداقل دو تا از آن ذکر چاقو. این حادثه تحت درمان قرار گرفت به عنوان یک "اولویت یک" تماس با معنی, ماموران اعزام شدند در عرض چند ثانیه و در صحنه در عرض چهار دقیقه ساندرز گفت.

SIU گفت: تنها که افسران در داخل یک واحد آپارتمان در طبقه 24 هنگامی که "مشاهده کردند یک زن در بالکن" و "یک زمان کوتاه بعد از سقوط از بالکن به زیر زمین."

شش تورنتو ماموران پلیس درگیر در این حادثه. پنج تعیین شده است "شاهد افسران" در حالی که یک "موضوع" افسر به معنی اقدامات خود را در مرکز ملکی ناظر را بررسی است. همه از افسران شده اند در مصاحبه با " SIU.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

محققان همچنین با بررسی صحنه جستجو برای شاهدان عینی و فیلم و گفتاری "به چندین غیر نظامی که قادر به برگ ریزان برخی از نور در چه برخوردی," سیو, سخنگوی مونیکا Hudon گفت.

"مردم انتاریو می توانید مطمئن باشید که SIU —یک غیر نظامی و آژانس جدا از پلیس را در انجام مستقل و تحقیق کامل در مورد این موضوع. یافته های تحقیق که منتشر خواهد شد به محض این که آن را منعقد شده است," او گفت:.

با فایل های

Wendy Gillis
وندی Gillis تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش جرم و جنایت و پلیس برای ستاره. رسیدن به او از طریق ایمیل در wgillis@thestar.ca و یا او در توییتر دنبال کنید: @wendygillis


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن