خورشیدی کاوشگر مدارگرد Snaps نزدیک عکس تا کنون گرفته شده از خورشید آشکار کوچک شراره

یک ماموریت مشترک بین ناسا و آژانس فضایی اروپا اسیر نزدیک عکس تا کنون گرفته شده از خورشید و نشان جدید خ

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399

یک ماموریت مشترک بین ناسا و آژانس فضایی اروپا اسیر نزدیک عکس تا کنون گرفته شده از خورشید و نشان جدید خورشیدی پدیده در روند. خورشیدی مدارگرد/EUI تیم/ESA & ناسا; CSL, IAS, نمایندگان مجلس PMOD/WRC, دستبرد زدن, UCL/MSSL پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خورشیدی مدارگرد/EUI تیم/ESA & ناسا; CSL, IAS, نمایندگان مجلس PMOD/WRC, دستبرد زدن, UCL/MSSL

یک ماموریت مشترک بین ناسا و آژانس فضایی اروپا را به همراه داشت نزدیک ترین عکس از خورشید تا کنون گرفته شده است. و با آزادی خود را در روز پنج شنبه این swirly عکس به تازگی در دسترس عموم است.

خورشیدی کاوشگر مدارگرد راه اندازی در اوایل فوریه و به پایان آن نزدیک تصویب خورشید — ظرف 48 میلیون مایل — در اواسط ماه ژوئن.

فضاپیمای دیگر بدست نزدیک اما نکردند و خورشید رو imagers.

"این بی سابقه تصاویر خورشید نزدیک ترین ما تا کنون به دست آمده گفت:" هالی گیلبرت ناسا دانشمند پروژه برای ماموریت در مرکز پرواز فضایی گودارد. "این تصاویر شگفت انگیز کمک خواهد کرد که دانشمندان قطعه با هم خورشید جوی لایه مهم است که برای درک آن درایو فضا آب و هوا در نزدیکی زمین و در سراسر منظومه شمسی است."

دانشمندان درگیر در این ماموریت گفت که در حالی که اولین تصاویر از یک فضاپیما به طور معمول تنها در خدمت به تایید می کنند که ابزار آن در حال کار, این عکس نشان می دهد یک سطح بی سابقه ای از جزئیات است.

"ما اصلا انتظار چنین نتایج تا اوایل" گفت: Daniel مولر ESA خورشیدی مدارگرد پروژه دانشمند. "این تصاویر نشان می دهد که انرژی خورشیدی مدارگرد خاموش است برای شروع بسیار عالی."

این فضاپیما حامل شش تصویربرداری ابزار است که هر مطالعه جنبه های مختلف از خورشید است. یکی از آنها شدید اشعه ماورای بنفش تصویرساز اسیر کوچک لکه های روشن در میان چرخش های زرد و خاکستری.

محقق اصلی دیوید Berghmans یک اخترفیزیکدان در رصدخانه سلطنتی بلژیک در بروکسل به نام کسانی که لکه های "آتش."

"از آتش ما در حال صحبت کردن در مورد در اینجا برادرزاده کوچک از شعله های خورشیدی حداقل یک میلیون نفر شاید یک میلیارد بار کوچکتر," او گفت:. "هنگامی که به دنبال در جدید با وضوح بالا EUI تصاویر آنها به معنای واقعی کلمه در همه جا ما نگاه کنید."

بدانید که برای برخی این آتش هستند و آنچه آنها به معنی دانشمندان نیاز به استفاده از ابزار های مختلف بر روی این فضاپیما را دقیق تر اندازه گیری دما.

کشف می آید در ابتدا از یک سال ماموریت که با هدف ارائه اولین نگاه خورشید لهستانی.

اپراتورها را با استفاده از جاذبه زهره به تدریج تغییر فضاپیما را در مدار خارج از هواپیما است که در آن سیارات در منظومه شمسی در مدار خورشید به انرژی خورشیدی مدارگرد بی سابقه نمایی از خورشید لهستانی. دانشمندان علاقه مند به مطالعه فعالیت وجود دارد به منظور درک بهتر رفتار خورشید را میدان مغناطیسی که ایجاد می کند این باد خورشیدی که اثرات محیط زیست از کل منظومه شمسی است.

فضا و آب و هوا تاثیر می گذارد فضاپیما و حتی انسان ها در روی زمین به دلیل اثرات بالقوه بر روی ماهواره های GPS و شبکه برق.

خورشیدی مدارگرد انتظار می رود که در اصطلاح کروز فاز تا نوامبر سال 2021 و پس از آن را آغاز اولیه مرحله از ماموریت خود را. ناسا گفت: این فضاپیما برای اولین بار دید از تصویب توسط خورشید در سال 2022 خواهد بود در "حدود یک سوم فاصله" از خورشید به زمین است.

گیلبرت گفت: در روز شنبه نشست خبری که اولیه دسته ای از تصاویر است که یک نشانه امیدوار.

"من فکر می کنم مهمتر از آن نشان می دهد که ما در حال رفتن به قادر به انجام خورشیدی ما اهداف خورشیدی مدارگرد" او گفت:. "ما بسیار هیجان زده است که همه چیز در حال کار و همچنین تایید اهمیت از نگاه های مختلف فیزیکی در مقیاس. اگر ما در حال حاضر ساخته شده برخی از اکتشافات فقط در دید اولین, تصاویر, فقط تصور کنید آنچه که ما در حال رفتن به پیدا کردن زمانی که ما نزدیک به خورشید و زمانی که ما بیرون از دایره البروج [هواپیما]."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن