کنیا شاعر: 'عزیز کرونا ویروس. نمی شود شگفت زده اگر شما شکست.'

بزرگنمایی این تصویر ساموئل Mang'era در کنیاتا دانشگاه باغ در نایروبی. یکی از پیام های خود را به coro

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

ساموئل Mang'era در کنیاتا دانشگاه باغ در نایروبی. یکی از پیام های خود را به coronavirus: "ما همچنین نمی توانیم به شما پرداخت توجه بیش از حد" — به خصوص با طاعون از ملخ در دست است. پارک Studios پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پارک Studios

من با "آقا" خوش شانس ساموئل مرد'gera تنها چند روز پس از دولت کنیا آغاز شده بود تعطیل و پروازها و مدارس و درخواست مردم برای ماندن در خانه. کنیا گزارش 31 مورد از COVID-19 و بیش از دو هفته گذشته دولت شده است نورد از یک بیشتر و دقیق تر و مستند که در حال حاضر شامل یک حکومت نظامی.

ملاقات ما در یک نوار گذشته نایروبی صنعتی منطقه است. این نوار به طور کامل خالی اما در این راه وجود دارد, من دیدم مردم پرداخت کمی ذهن به محدودیت های جدید: مردان و زنان و کودکان بودند در خیابان, خرید و فروش تولید; آنها شبانه روزی شلوغ اتوبوس و بدون ماسک ما بدست استفاده می شود برای دیدن در تلویزیون در کشورهای دیگر.

من می خواستم برای دیدار با مرد'gera من بعد از خواندن یکی از Facebook posts. آن نامه سرگشاده به رئیس جدید کروناویروس.

عزیز کرونا ویروس,

خوش آمدید به کنیا. چند چیز شما باید بدانید. در اینجا ما نمی میرند آنفولانزا نمی شود شگفت زده اگر شما موفق به موفقیت است. Usishangae [تعجب نمی شود] همه چیز نتواند در کنیا.

پست با اشاره به مبارزه مداوم زندگی در کنیا و بسیاری از کنیایی ها اجازه پایین توسط دولت است. آن اشاره کرد که زمانی که این بیماری همه گیر در اینجا وارد در حال حاضر وجود دارد بسیاری از چیزهای دیگر کاربران مجبور به نگرانی در مورد از بیماری به ترافیک مرگ و میر. این احساسات من شنیده ام از دیگر خورد و چیزی است که من شنیده اغلب در جمهوری دموکراتیک کنگو زمانی که من در پوشش دوم بزرگترین شیوع ابولا در تاریخ است.

کنیا است هیجان زده به میزبان coronavirus Mang'era نوشت. ملخ – تاریخی هجوم است که کارشناسان هشدار می دهند می تواند از طریق خوردن خیلی از کنیا مواد غذایی — در اینجا برای اولین بار. "ما همچنین نمی توانیم به شما پرداخت توجه بیش از حد چرا که ما واقعا واقعا شکست," او نوشت.

من خندید thatline.

من در Mang'era نشسته در سمت دور از جدول. او یک دانشجوی کالج است که می نویسد شعر و باعث می شود فیلم. او باریک و منتظر واکنش به سخنان او با پوزخند بازیگوش. من به او بگویید در حالی که پست های خنده دار, این هم واقعا غم انگیز است.

او گره در توافق است. او گفت که آنچه که او می خواست برای گرفتن — طنز شما باید برای زندگی در یک محل به عنوان سخت به عنوان کنیا.

"راستش کنیایی هستند, هاردکور, مردم," او گفت:. "بنابراین من می خواستم به بیان چگونگی بزرگداشت بازماندگان در یک طنز در راه است."

نکته این است که در اینجا شما لازم نیست که به دنبال جایی برای پیدا کردن مرگ است. جاده ها پر Proboxes ایستگاه واگن که کج و معوج کشور در سرعت های بالا با تضعیف مسافر و بار. در ژاپن, اتومبیل بودند به یاد می آورد توسط سازنده بودن خطرناک است.

"در اینجا در کنیا ما زنده ماندن با Probox," او گفت: "از آنجا که ما نمی باید یک جایگزین."

Mang'era باز نامه ای به کروناویروس پر از پهلوانان — اما همچنین یک پذیرش از یک آسیب پذیری.

ما بیشتر احتمال دارد به مرگ از وبا حمله از شما کشته است. برای ما هر روز یک اجرا فرار از مرگ. ما مرده راه رفتن. مرگ بخشی از زندگی ما سایه است که همچنان بیش از ما از زمان بند ناف قطع شده است و به خاک سپرده شد پشت خانه به زمان ما جمع آوری پول برای گران ترتیبات برای دفن یک دیگر مفید بلوک از گوشت مرده.

به عنوان ما صحبت یکی دیگر مشتری راه می رفت به نوار خالی. او باز یک لپ تاپ و شروع به پریدن کرد بر روی گوشی. او گفت: این شخص در انتهای دیگر است که او نگران است. بزرگداشت زنده دست به دهان است. چگونه می شود آنها را در خانه بمانند? چگونه می شود آنها را برای زنده ماندن این مستند?

Mang'era اعتراف کرد که این اولین بار است که او تا به حال شده است در خارج از خانه خود را برای روز. او تا به حال سرفه و او وحشت زده بود او ممکن است CoVid-19. اما در نوشتن وجود دارد و نه ترس.

مرگ می تواند ما را در هر زمان و ما نمی ترسم. آن را اگر می آید اجازه دهید آن آمده است. چرا نگران و بیش از آنچه ما را کنترل نمی کند ؟ همه چیز می میرد درست است ؟ حتی شما کرونا می میرند!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن