کانادا کودک را نسبت به حالت عادی; کبک عبور از 2000 COVID مرگ و میر

تورنتو - کانادا در زمان بیشتر کودک را نسبت به پس از همه گیر عادی در روز جمعه به عنوان استان آتلانتیک شروع به ک

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

تورنتو - کانادا در زمان بیشتر کودک را نسبت به پس از همه گیر عادی در روز جمعه به عنوان استان آتلانتیک شروع به کاهش محدودیت های سفت و سخت برای جلوگیری از COVID-19 معضل در حالی که کبک تلفات صعود گذشته 2,000 آن را به عنوان مجموعه ای برای کاهش آن اقدامات است.

اعمال جراحی الکتیو و دیگر غیر-فوری خدمات مراقبت های بهداشتی از جمله فیزیوتراپی و بینایی سنجی, دوباره در جزیره پرنس ادوارد را آزاد اسلامی به پنج نفر از خانواده ها و غیر تماسی, هوای آزاد, فعالیت های تفریحی.

نوا اسکوشیا بازگشایی باغ مراکز و مهد کودک همراه با مسیرهای پیاده روی و استانی و شهری و پارک ها. آن را نیز اجازه تک خانواده ها سر به کلبه خود را. نیوبرانزویک در حال حاضر OK می خواهم تعاملات بین دو خانواده بازگشت به مدرسه متوسطه دانش آموزان و همچنین گلف و ماهیگیری و شکار.

کبک با بیشترین تعداد COVID-19 موارد و مرگ و میر در کانادا راه اندازی شد به بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی در خارج از مونترال روز دوشنبه با وجود گزارش 163 جدید COVID مرگ و میر رفتن به تعطیلات آخر هفته. این استان همچنین گفت: این هدف به دو تست به 14,000 یک روز تا پایان هفته آینده.

انتاریو که گزارش 421 موارد جدید و 39 تر مرگ و میر بیشتر در دراز مدت مراقبت از امکانات نیز گفت: برخی از محل های کار و کسب و کار می تواند راه اندازی مجدد دوشنبه. کسانی که شامل مراکز باغ با مهار جانبی وانت, چمن-مراقبت و خدمات محوطه سازی و کارواش اتوماتیک.

"صبر ما پرداخت است" گفت: برتر داگ فورد که خواست مردم برای حفظ فاصله فیزیکی بدون در نظر گرفتن. "ما در حال گرفتن نزدیک و نزدیکتر به باز کردن همه چیز."

بسیاری از غیر ضروری کسب و کار در مانیتوبا — فروشگاه های خرده فروشی و سالن مو در میان آنها — نیز مجموعه ای برای باز کردن درهای خود را در روز دوشنبه.

سفت ماندن-صفحه اصلی محدودیت های است که باید idled زیادی از اقتصاد را فرو کشور به رکود اقتصادی با توجه به یک گزارش جدید توسط C. D. هاو موسسه. هنوز فدرال و استانی را به نام و به صورت تدریجی و مرحله به مرحله روش به بازگشت به حالت عادی مطلع می کند.

وقتی که می آید به بازگشایی مدارس و مراقبت از کودکان در مراکز کانادا بالا بهداشت عمومی افسر دکتر ترزا Tam گفت: فاصله گرفتن محدودیت ها و سخت تمیز شد بسیار مهم برای محافظت از بزرگسالان که در آنها حتی اگر ویروس به نظر می رسد کمتر خطرناک برای جوانان خود را.

تام نیز هشدار در مورد خطر ابتلا به بیماری کروناویروس شمار به جوامع بومی که در نظر گرفته آسیب پذیر با توجه به اغلب سر می برند شرایط زندگی و کمبود خدمات مراقبت های بهداشتی. به تاریخ ذخایر دیده اند حداقل 129 موارد و Inuit جوامع 16. ساسکاچوان گزارش پرش از 26 نفر, 19 که از در و اطراف La Loche یک Dene ایجاد کرد 600 کیلومتری شمال غربی ساسکاتون.

آنچه که دولت انجام شده است برای جلوگیری از COVID-19 از پاره طریق جوامع موضوع یک کمیته دائمی در روز جمعه با اعضای پارلمان قرار دادن وزرای کابینه در صندلی داغ. بومی خدمات وزیر مارک میلر اذعان 15 میلیون دلار در بودجه اضطراری اختصاص داده شده برای کمک به سازمان هایی که خدمات بومی شهری جمعیت کافی نیست.

سنا, در ضمن, با تصویب قانون اجازه 9 میلیارد دلار ارزش اضطراری و حمایت های مالی برای دانش آموزانی که نمی توانید پیدا کنید و یا قادر به کار در تابستان امسال با توجه به همه گیر. این لایحه دریافت تاییدیه سلطنتی مدت کوتاهی پس از آن.

در زیر جدید کانادا دانشجو اضطراری به نفع دانش آموزان واجد شرایط دریافت خواهد کرد $1,250 هر ماه دانشجو بهره مندی از ماه مه تا اوت. کسانی که با وابستگان و یا معلول دائم را دریافت 2000 $در هر ماه.

این مسری SARS-CoV-2 ویروس است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 3,220 مردم در کانادا و 270,000 در سطح جهان اعتقاد بر این است که در چین نشات گرفته. رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد پکن نکردن اطلاعات در مورد آن بیماری همه گیر از سازمان بهداشت جهانی است و این سازمان سعی در پوشش اولیه شیوع.

مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان نیز تحت فشار قرار دادند یک تئوری توطئه است که این بیماری همه گیر سرچشمه در یک آزمایشگاه در ووهان چین.

در اتاوا پکن سفیر ستایش کانادا "cool-headed" همکاری در مبارزه با گسترش این بیماری است. ایالات متحده با توجه به سفیر Cong Peiwu شد "لکه" کشور خود.

"برای تغییر سرزنش برخی از سیاستمداران ایالات متحده سعی کنید به راه اندازی یک انگ زدن علیه چین" فرستاده گفت. "حمله و بی اعتبار کشورهای دیگر نمی خواهد به صرفه جویی در زمان و زندگی از دست داده است."

در دیگر تحولات, Newfoundland and Labrador منتشر کرده است 65 زندانیان تحت بهداشتی اضطراری اعلام شده در مارس 18. تا کنون در این استان برگزار شده است COVID-رایگان اما حداقل 285 فدرال زندانیان یکی از آنها درگذشت و 82 سپاه پاسداران آزمایش مثبت است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در Chatham-Kent, Ont., پلیس گفت: کسی هک آنلاین جلسه برای یک موسسه خیریه محلی این هفته و پخش پورنوگرافی کودکان به 200 شرکت کنندگان است.

-با فایل های از کانادا کارکنان مطبوعات در سراسر کشور است.

این گزارش توسط The Canadian Press منتشر گردید مه 1 سال 2020 است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن