HHS هشدار متحده برای قرار دادن افراد معلول در پشت خط برای مراقبت

بزرگنمایی این تصویر یک کارمند چک در ونتیلاتور در بخش مراقبت ويژه در چنای هند, جمعه. ایالت در آمریکا

توسط MINERALNEWS در 10 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارمند چک در ونتیلاتور در بخش مراقبت ويژه در چنای هند, جمعه. ایالت در آمریکا در آینده با برنامه ریزی برای چه کاری انجام دهید اگر آنها اجرا از هواکش و سایر لوازم. آرون Sankar/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آرون Sankar/خبرگزاری گتی ایماژ

با کروناویروس موارد در ادامه به صعود و بیمارستان ها رو به چشم انداز نیاز به تصمیم می گیرید که چگونه به اختصاص تعداد محدودی از کارکنان و منابع وزارت بهداشت و خدمات انسانی است یادآوری متحده و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است که حقوق مدنی قوانین هنوز هم اعمال می شود در یک بیماری همه گیر.

متحده در حال آماده سازی برای یک وضعیت زمانی که وجود دارد نمی مراقبت به اندازه کافی برای رفتن به اطراف با صدور "بحران مراقبت از" استانداردهای.

اما ناتوانی گروه نگران هستند که این استاندارد ها اجازه خواهد داد که سهمیه بندی تصمیم گیری است که حذف افراد مسن و یا افراد معلول است.

روز شنبه HHS دفتر حقوق مدنی قرار ارشاد گفت: کشورهای بیمارستان ها و پزشکان را افراد معلول یا مسن تر مردم در پشت خط برای مراقبت از.

"ما نگران آن است که بحران استانداردهای مراقبت ممکن است شروع با تکیه بر ارزش قضاوت به عنوان نسبت ارزش یک انسان را در مقابل دیگری بر اساس وجود یا عدم وجود ناتوانی گفت:" راجر سورینو مدیر دفتر حقوق مدنی. "ما نگران آن است که کلیشه ها در مورد آنچه زندگی است مانند زندگی با معلولیت را می توان به طور نادرست مورد استفاده قرار گیرد به حذف مردم از نیاز به مراقبت."

سورینو گفت: دفتر خود را باز کرده است و یا در مورد به باز کردن تحقیقات از شکایت های متعدد متحده است. او نمی گویند که دولت می تواند تمرکز تحقیقات اما در چند روز گذشته معلولیت در چهار متحده — Alabama, کانزاس, تنسی و واشنگتن — شکایت کردهاند.

در کانزاس و تنسی معلولیت و افراد معلول می گویند دولت دستورالعمل اجازه می دهد پزشکان به انکار مراقبت برای برخی از افراد مبتلا به صدمات مغزی و یا افرادی که با استفاده از صفحه اصلی هواکش برای کمک به آنها را تنفس می کنند.

این یک موضوع است که در آینده در نیویورک که ممکن است به زودی اولین جایی که به اندازه کافی وجود ندارد هواکش برای دیدار با تقاضا از بیماران. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو گفت: دولت باید دو برابر مقدار فعلی آن در حدود سه هفته.

حقوق معلولین نیویورک بودجه فدرال از کار افتادگی حقوق مدنی اداره حقوقی مطرح آلارم در نامه ای به کومو این هفته است. این گروه گفت: افرادی که استفاده شخصی هواکش برای کمک به تنفس ترس که تحت دولت فعلی دستورالعمل های خود را هواکش می تواند مصادره اگر آنها به دنبال مراقبت های پزشکی و "re-اختصاص داده شده به بیماران دیگر که تلقی اولویت بالاتر."

سورینو روز شنبه گفت که دفتر او نگران بود در مورد شکایات ممکن است یک تخصیص مجدد مسئله ای که مطرح شده بود در نیویورک و کانزاس است.

ناتوانی طرفداران و وکلا ابراز نگرانی بیش از یک خط در ارشاد از دفتر حقوق مدنی است که گفت: آمادگی و آمادگی اضطراری عمل می کنند و یا آمادگی برای عمل ممکن است ایمنی از حقوق مدنی قوانین در برخی موارد.

آمادگی عمل را فراهم می کند ایمنی به شبه جرم و مسئولیت ادعا می کند برای تولید کنندگان یا شرکت های دارویی است که به مقیاس پاسخ سریع به یک فاجعه مانند یک حمله هسته ای و یا یک بیماری همه گیر.

قانون محافظت می تواند به عنوان مثال یک شرکت که با عجله تولید جدید هواکش شناخت وجود دارد ممکن است به طور معمول در دراز مدت تست دستگاه.

برخی از ناتوانی طرفداران نگران اند که آیا این استثنا می تواند مورد استفاده برای مغلوب ساختن پیشی جستن حقوق مدنی قوانین است که از افراد معلول از درمان تصمیم گیری. سورینو گفت: دفتر خود را بررسی نقض حقوق مدنی و این امر می تواند به یکی دیگر از دفتر در HHS کلی مشاور دفتر به چشم پوشی تحت دبستان عمل می کنند.

به طور کلی, دستورالعمل از HHS به عنوان یک هشدار به متحده است. این اداره برای حقوق مدنی می تواند بررسی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که متهم به نقض حقوق مدنی و قانون به آنها بگویید که درست چیزی. اگر این موضوع اصلاح نشود این کار می توانید درخواست وزارت دادگستری به تعقیب.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن