حمله مهاجمان انتحاری به نیروهای سوری در لبه دژ شورشی

بیروت—القاعده مرتبط حمله جنگندههای سوریه مواضع دولت یکشنبه در لبه کشور آخرین دژ شورشی تحریک شدید درگیری که به

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399

بیروت—القاعده مرتبط حمله جنگندههای سوریه مواضع دولت یکشنبه در لبه کشور آخرین دژ شورشی تحریک شدید درگیری که به کشته شدن نزدیک به سه ده مبارزان در سراسر هر دو طرف مخالف گفت.

جنگ بود و در میان بدترین از اوایل ماه مارس زمانی که توافق میان ترکیه و روسیه متوقف سوریه دولت در سه ماه هوایی و زمینی کمپین به شورشیان شمال غربی استان ادلب. روز یکشنبه درگیری صورت گرفت در کشور همسایه حماة استان که بخشی از آن هنوز تحت کنترل شورشیان است.

روسیه اصلی حامی رئیس جمهور سوریه, بشار اسد, در حالی که ترکیه پشت اپوزیسیون سوریه در تلاش برای حذف او از قدرت است. روسیه و ترکیه را تبدیل به قدرت اصلی کارگزاران در جنگ زده سوریه در سال های اخیر است.

بریتانیا مبتنی بر ناظر حقوق بشر سوریه گفت: اعضای القاعده مرتبط گروه شناخته شده به عنوان Horas الدین حمله کردند و نیروهای دولتی در قاب ساده منطقه است. آن گفت: مبارزه با چپ 21 سرباز و 13 Horas al-Din اعضای مرده است.

رصدخانه و ادلب مبتنی بر فعال طاهر آل عمر گفت: شورشیان نیز در زمان کنترل روستای Tanjara که نیروهای دولتی سوریه به شدت بمباران منطقه در آشکار سازی برای یک ضد حمله.

وجود دارد هیچ کلمه ای از رسانه های دولتی سوریه در مبارزه با.

Horas al-Din هستند, هاردکور, القاعده, عناصر که شکست دور از حیات تحریر الشام, قوی ترین گروه شورشی در ادلب محاصره. Horas الدین عربی برای "نگهبان دین" رد هر گونه آتش بس با دولت است.

سوریه در حال حاضر کنترل این کشور با کمک بشار اسد اصلی حامیان روسیه و ایران است. درگیری آغاز شد که در ماه مارس 2011 کشته شدن بیش از 400 ، 000 نفر است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن