یک پزشک در برابر خطاهای پزشکی و نقص در سیستم است که ایجاد اشتباهات

بزرگنمایی این تصویر دکتر دانیل Ofri نویسنده هنگامی که ما انجام آسیب: یک دکتر در برابر خطای پزشکی می

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر دانیل Ofri نویسنده هنگامی که ما انجام آسیب: یک دکتر در برابر خطای پزشکی می گوید اشتباهات پزشکی افزایش احتمال زیاد به عنوان منبع کمبود بیمارستان و درمان سریع هجوم COVID-19 بيمار. جاستین سالیوان/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین سالیوان/گتی ایماژ

برای بیش از دو دهه به عنوان یک متخصص داخلی در شهر نیویورک Bellevue, بیمارستان, دکتر دانیل Ofri دیده است سهم خود را از خطاهای پزشکی. او هشدار می دهد که آنها به مراتب شایع تر از بسیاری از مردم درک کنند — به خصوص به عنوان بیمارستان درمان سریع هجوم COVID-19 بيمار.

"من فکر نمی کنم ما همیشه می دانیم چه تعداد از نظر علت مرگ است [با توجه به] خطای پزشکی — اما آن را نه" او می گوید.

Ofri جدید کتاب وقتی ما آسیب, بررسی سیستم مراقبت های بهداشتی نقص که پرورش اشتباهات — که بسیاری از آنها توسط متعهد دلسوز و با وجدان ارائه دهندگان خدمات پزشکی. او اشاره می کند که بسیاری از خطاهای گزارش نشده برو به خصوص "نتواند در نزدیکی" که در آن یک اشتباه ساخته شده بود اما بیمار رنج می برند نیست یک پاسخ نامطلوب.

"نتواند در نزدیکی هستند بزرگ کوه یخ در زیر سطح که در آن تمام آینده خطاهای رخ می دهد," او می گوید. "اما ما نمی دانیم که آنها در حال ... بنابراین ما نمی دانیم که در آن به ارسال منابع ما برای رفع آنها و یا آن را کمتر به احتمال زیاد به رخ می دهد."

Ofri می گوید گزارش خطا — از جمله "نتواند در نزدیکی" — کلیدی برای بهبود سیستم اما او می گوید که شرم و گناه جلوگیری از پرسنل پزشکی از اعتراف به اشتباهات خود. "اگر ما صحبت در مورد احساسات است که نگه داشتن پزشکان و پرستاران از صحبت ما هرگز این مشکل را حل کند" او می گوید.


نکات برجسته مصاحبه

بزرگنمایی این تصویر

هنگامی که ما انجام آسیبتوسط دانیل Ofri MD Penguin Random House پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Penguin Random House

در Ofri را تجربه ساخت یک "near-miss" خطای پزشکی زمانی که او یک دکتر جدید

من تا به حال یک بیمار بستری در به اصطلاح "تغییر وضعیت ذهنی." وجود دارد یک سالمند بیمار از خانه سالمندان و آنها فرستاده شدند چرا که کسی وجود دارد فکر آنها نگاه کمی بیشتر مجنون امروز از آنها نگاه کرد دیروز. و البته ما واقعا شلوغ است. ... و آزمایشگاه خوب بودند. رادیولوژی خوب بود. و بنابراین من اساسا فکر کردم: "اجازه بدهید این بیمار بازگشت به خانه سالمندان. این همه خوب است."

بنابراین من فرستاده بیمار به نوع متوسط نگه داشتن منطقه فقط صبر کنید تا زمانی که تخت خود را باز کرد تا پشت در خانه سالمندان است. معلوم است که بیمار بود و در واقع خونریزی را در مغز, اما من آن را از دست رفته چون من تا به حال نگاه CAT اسکن خودم. کسی به من گفت: "رادیولوژی خوب است." و بنابراین من در زمان که در خود کلمه و به نظر نمی آید در اسکن خودم که من باید.

در حال حاضر خوشبختانه کسی دیگری را دیدم اسکن. بیمار شد whisked مستقیم به [اتاق عمل] به حال خون خشک شده و بیمار را خوب انجام دادم. بنابراین در واقع این near-miss خطا به این دلیل که بیمار نمی داد ، او به مراقبت های پزشکی رفت و فقط به عنوان آن را باید. اما البته آن را هنوز هم یک خطا. این ارور میده چون من انجام آنچه که من باید انجام داده اند. و حال بیمار به خانه رفته می تواند آنها فوت کرده اند. البته این خطا هرگز گزارش شده چرا که بیمار را OK. بنابراین ما نمی دانیم. آن هرگز مورد مطالعه و یا شمارش. پس از آن از دست رفته بود, نوع, در این طرح بیشتر از ما چگونه چیزهایی را بهبود بخشد.

در اثر داشتن ساخته شده است که " near-miss خطا در Ofri را پس از آن قضاوت

در کوتاه مدت من فکر می کنم من در واقع بسیار بدتر چون ذهن من بود در مه. روح من بود که در مه. من مطمئن هستم که بسیاری از اشتباهات متعهد شد توسط من در هفته است که به دنبال چون من واقعا همه وجود دارد. من مطمئن هستم که من از دست رفته نشانه های ظریف از عفونت زخم. شاید من از دست رفته یک آزمایشگاه ارزش بود که بی چون مغز من واقعا نمی شد به طور کامل متمرکز و احساسات من فقط خراب کردن [پس از آن جدی نزدیک خانم]. من آماده به ترک. و بنابراین من مطمئن هستم که من صدمه بیشتر بیماران به دلیل آن است.

در حال حاضر که از آن شده است برخی از زمان آن را به من داده برخی از چشم انداز. من به برخی از همدلی برای من جوان تر خود را. و من تشخیص می دهم که احساسی بخشی از پزشکی مهم است چرا که نبود علم است که من نگه داشته [از گزارش که نزدیک خانم]. آن را شرم آور است. آن گناه. این همه احساسات.

در منبع خطاهای پزشکی در COVID-19 درمان زود در نیویورک و درس های آموخته شده

ما جلو بسیاری از مردم خارج از محدوده خود را از تخصص و آن فوری است. اما در حال حاضر که ما برخی از پیشرفت های هشدار دهنده که من فکر می کنم ما می تواند زمان را برای آموزش مردم بهتر است. مثال دیگر این است که ما بسیاری از اهدا هواکش. بسیاری از بیمارستان ها کردم که ما به آنها مورد نیاز است. ... اما آن را مانند در اختیار داشتن 10 های مختلف کنترل از راه دور برای 10 مختلف تلویزیون. طول می کشد برخی از زمان به شکل که. و ما قطعا شاهد چیزهایی که به اشتباه به مردم تلاش برای کشف کردن که چگونه این کنترل از راه دور کار می کند از آن یکی. و بنابراین تلاش برای هماهنگ کردن کمک های مالی به همان نوع در همان واحد خواهد بود یکی از راه های به حداقل رساندن آسیب به بیمار.

دیگر منطقه شد بیمارانی که لازم نیست COVID بسیاری از بیماری های پزشکی رنج می برد به دلیل ... ما ندارد, یک راه برای مراقبت از آنها. اما در حال حاضر ما ممکن است بخواهید به فکر می کنم پیش رو است. چه ما برای چیزهایی که شاید شرایط اضطراری اما فوری — سرطان جراحی دریچه قلب, جراحی که شاید توانید صبر کنید یک هفته یا دو اما احتمالا نمی توانید صبر کنید سه ماه ؟

چگونه بیمار mix-ups شايع تر بود در آن اوج COVID-19 ماه بحران در نیویورک

بزرگنمایی این تصویر

دکتر دانیل Ofri یک استاد بالینی پزشکی در دانشگاه نیویورک دانشکده پزشکی. قبلی کتاب شامل آنچه که پزشکان احساس می کنید. Rogelio اسپرزا./Beacon پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rogelio اسپرزا./Beacon

ما تا به حال بسیاری از بیماران در حال انتقال از غیرمنتظره بیمارستان. و هنگامی که بیماران مبتلا در یک دسته از 10 یا 20, 30, 40, آن است که واقعا یک setup برای چیزهایی که رفتن اشتباه است. بنابراین شما باید بسیار مراقب باشید در نگهداری بیماران محترم. ما باید به یک سیستم تنظیم به شرایط نقل و انتقال ... [و] وقت به دقت مرتب کردن بیماران به خصوص اگر هر بیمار می آید با همان تشخيص آن آسان است برای مخلوط بیماران ، و بنابراین فکر کردن به آینده به چه نشانی از آن را به اندازه کافی زمان و فضا و منابع را به مطمئن شوید که هیچ کس مخلوط می شود.

چگونه چک لیست سیستم مورد استفاده در پزشکی اقتباس شده از حمل و نقل هوایی

در صنعت حمل و نقل هوایی وجود دارد که کل توسعه فرآیند به نام "چک لیست." و برخی از مردم این تاریخ به سال 1935 که بسیار پیچیده [بوئینگ] B-17 [پرواز] قلعه که مورد آزمایش قرار گرفت با سر از حمل و نقل هوایی نظامی را بدست آورد. و آن منفجر شد و خلبان متاسفانه درگذشت. و زمانی که آنها تجزیه و تحلیل آنچه اتفاق افتاده است آنها متوجه شدم که با تکنولوژی بالا هواپیما آنقدر پیچیده است که یک انسان نمی تواند نگه داشتن آهنگ از همه چیز. و حتی اگر او باهوش ترین با تجربه ترین خلبان آن را فقط بیش از حد و شما محدود به یک خطا. و به طوری که آنها توسعه ایده ساخت یک چک لیست برای اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که شما باید بررسی انجام شده است. و پس از آن قرار دادن بیشتر از تعهد در یک سیستم چک کردن بر روی سیستم به جای خلبان برای پیگیری همه چیز است. و چک لیست به سرعت کاهش عوارض جانبی و نتایج بد در صنعت حمل و نقل هوایی.

و این که با اقتباس شده است به دارو و مشهورترین پیتر Pronovost در دانشگاه جانز هاپکینز یک چک لیست برای کاهش میزان عفونت در هنگام قرار دادن در کاتتر بزرگ IVs در بیماران است. و چک لیست بسیار ساده است: مطمئن شوید که سایت پاک است. قرار داده و در تمیز پانسمان. مطمئن شوید که شما در حال پوشیدن مناسب PPE. هیچ چیز غیر عادی; این نوع مانند checklisting چگونه به مسواک زدن دندان های خود را. در عین حال میزان عفونت آمد پایین و به نظر می رسید به یک معجزه است. هنگامی که شما شروع به توجه به مراحل یک فرآیند آن را بسیار آسان تر برای به حداقل رساندن اشتباهات است که می تواند رخ دهد با آن است.

چگونه چک لیست سیستم نیست در نتیجه بهبود ایمنی نتایج در هنگام اجرا در کانادا اتاق عمل

مشکل این است که هنگامی که شما یک میلیون چک لیست چگونه می توانید کار خود را انجام می شود به طور متوسط پرستار یا دکتر ؟ ... آنها فقط در راه گرفتن را از طریق روز خود را. و بنابراین ما فقط بررسی تمام جعبه ها را به خلاص شدن از شر آن. و این چیزی است که اتفاق افتاده است با این پیش-op چک لیست در کانادا. و دوباره چک لیست قبل از عمل که مطمئن شوید که شما حق بیمار روش راست راست نوع خون. بسیار ساده است. و [checklist] نشان داد پیشرفت های چشمگیر در نرخ عوارض در بیمارستان — هر دو علمی و بالا پایان و حتی بیمارستان ها در کشورهای در حال توسعه. بنابراین در سال 2010 وزیر بهداشت در انتاریو موظف است که هر بیمارستان خواهد از آن استفاده کنید — برنامه برای نشان دادن بهبود در ایمنی بیمار در این مقیاس بزرگ. و ... اطلاعات تکان دادن نداشت و در همه حال با وجود تقریبا 100% انطباق رای دادن. و اجازه می دهد که شما می دانید که در برخی از نقطه, مردم فقط بررسی جعبه به آنها را از بین برود. و آنها واقعا بازی سیستم نفسه اما آن را اجازه می دهد تا شما می دانید که سیستم نبود اجرا شده در راه است که مفید چگونه برای مراقبت های بهداشتی کارگران در واقع کار می کنند.

چرا سوابق پزشکی الکترونیکی ناقص هستند و می تواند منجر به اشتباهات

[سوابق پزشکی الکترونیکی] واقعا آغاز شده به عنوان یک روش برای صدور صورت حساب برای ارتباط با شرکت های بیمه و حسابداری و مدیریت پزشکی با کدهای تشخیص. و این منشاء. و سپس آن را از نوع عطف به ماسبق گسترش یافت تا شامل مراقبت از بیمار است. و بنابراین شما می بینید که تفاوت در حال حاضر.

برای مثال ... [با] یک بیمار مبتلا به دیابت ... آن را نمی خواهد اجازه دهید من فقط با قرار دادن "دیابت است." آن را به انتخاب یکی از 50 تغییرات ممکن است بر روی یا خاموش - انسولین — با مشکلات کلیوی با مشکلات عصبی و به چه میزان و در چه مرحله ای — که مهم هستند اما من می دانم که در آن وجود دارد برای صدور صورت حساب. و هر بار من در مورد نوشتن در مورد آن این 25 چیزهای مختلف پاپ آپ و من آنها را به آدرس سمت راست در حال حاضر. اما البته من فکر کردن در مورد صدور صورت حساب و تشخیص است. من می خواهم به فکر می کنم در مورد دیابت. اما این را می شود در راه از قطار من از فکر. و آن را منحرف من. و بنابراین من از دست دادن آنچه که من انجام می دهند اگر من برای حضور در این بسیاری از چیزها است. و است که واقعا در نوع موضوع پرونده های پزشکی به صورت الکترونیکی است که آنها ساخته شده است به ساده برای حسابداری و آنها را به عنوان منطقی و یا آنها فکر نمی کنم در همان راه منطقی است که پزشکان انجام می دهند. و آن را بسیار تکه تکه. همه چیز در مکان های مختلف. در حالی که در نمودار در کاغذ نمودار — همه چیز در یک نقطه. و در حال حاضر آنها در بسیاری از نقاط.

در مشاوره خود را برای چگونه به ماندن هوشیار زمانی که شما یک بیمار

بود به عنوان آگاه به عنوان شما می توانید. البته شما مشغول بودن بیمار است. شما لزوما باید پهنای باند در بالای همه چیز. اما به بهترین است که شما می توانید کسی با شما نگه داشتن یک نوت بوک بپرسید چه هر دارو است و چرا شما آن را گرفتن. عوارض چه هستند? و اگر مردم بیش از حد شلوغ به شما یک پاسخ به آنها یادآوری کنید که این کار خود را و آن را حق خود بدانند و مسئولیت خود را بدانند. و اگر شما نمی توانید به اطلاعات شما می خواهید وجود دارد تقریبا همیشه یک حامی بیمار در اتاق و یا نوعی از بازرس یا در بیمارستان یا شرکت بیمه خود را. شما باید احساس رایگان به استفاده از آن است.

اطلاعات در نمودار شما است. شما آن را خود. و بنابراین اگر کسی را دادن به شما زمان از روز یا توضیح خود را حق به تقاضای آن است. البته ما می دانیم که مردم مشغول هستند و بسیاری از افراد در تلاش هستند تا خود را به بهترین. و شما قطعا می تواند اذعان چقدر سخت هر کس کار می کند. اما نمی شود ترس به صحبت می کنند و می گویند, "من نیاز به دانستن چه خبر است."

سام Briger و Thea Chaloner تولید و ویرایش فایل صوتی این مصاحبه. بریجت Bentz مالی Seavy-Nesper و دبورا فرانکلین اقتباس آن برای وب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن