ادامه اعتراضات با وجود حکومت در سراسر کشور

معترضان خام غمگین و عصبانی قتل جورج فلوید و نامتناسبی بالا تعداد آمریکایی های سیاه و سفید است که به صورت بی عد

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

معترضان خام غمگین و عصبانی قتل جورج فلوید و نامتناسبی بالا تعداد آمریکایی های سیاه و سفید است که به صورت بی عدالتی خشونت و مرگ پر از خیابان ها دوباره در روز سه شنبه.

عمدتا مسالمت آمیز در طول روز تظاهرکنندگان مواجه افسران پلیس, سرباز گارد ملی و نیروهای دیگر.

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به نام نیویورک معترضان "lowlifes و بازنده" را در یک صدای جیر جیر ارسال شده در سه شنبه. تظاهرکنندگان در سراسر کشور نشان داد حتی در شهرهای کوچکتر مانند برتلبرو Vt., و کینگمن, Ariz.

در اینجا ما به روز رسانی در مورد آنچه اتفاق می افتد در سراسر کشور:

شهر نیویورک

معترضان با حضور در مکان هایی از جمله بارکلیز مرکز میدان تایمز و در NYPD ستاد روز سه شنبه و روز تظاهرات نسبتا آرام شدند.

شنبه اولین روز سراسر شهر بود 8 p. m. به 5 صبح مقررات منع رفت و آمد که بماند در اثر حداقل تا پنج شنبه شهردار اعلام کرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن به نام این شهرستان را در گارد ملی در یک صدای جیر جیر.

شهردار بیل د Blasio پاسخ داد: "خدا را شکر ما تا به حال از دست دادن زندگی در این 5 روز گذشته اما شما را به خارج از نیروهای مسلح به یک معادله آنها آموزش دیده برای...است که در یک سناریوی خطرناک."

ماشین پلیس و یک هلیکوپتر همگرا در یک گروه از راهپیمایان مسدود کردن تقاطع در بالای سمت شرق حدود 9 p. m. معترضان شعار می دادند "تظاهرات مسالمت آمیز" برگزار شد و سلاح های خود را به عنوان افسران پراکنده کردند.

راهپیمایان گفت: NPR آنها پیوست تجمع در بخشی به دلیل مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در مینیاپولیس بلکه چون آنها معتقد افسران در سراسر کشور با هدف قرار دادن مردان سیاه و سفید.

بسیاری از کسب و کار سوار شد تا برای جلوگیری از تکرار دوشنبه شب غارت. یک صاحب کسب و کار که ایستاده بود در خارج از فروشگاه NPR گفت او سپاسگزار سنگین حضور پلیس.

در میدان تایمز پزشکی کارگران که در نیویورک ساکنان را تشویق می کردند در طول coronavirus همه گیر بیرون آمد و به حمایت از تظاهرات.

با توجه به گزارش نیویورک تایمز در منهتن که در آن اکثریت از اواخر شب غارت صورت گرفته در روزهای گذشته یک گروه از معترضان در زانو خود را احاطه شده برخی از افسران پلیس و شعار می دادند "نگاهی به زانو" اما ماموران آن را انجام نمی.

قابل ملاحظه جمعیت همچنان در مکان هایی مانند Barclays Center هنگامی که حکومت نظامی به تصویب رسید که در آن گروه بزرگی از تظاهر کنندگان از این منطقه به سمت چپ بعد از منع رفت و آمد و عبور بیش از پل منهتن.

پس از آن تظاهرکنندگان که عبور از پل اقدام به خروج و ورود منهتن یک بن بست بین صدها نفر از معترضان و جمعیت کثیری از افسران پلیس صورت گرفت. افسران مسدود تظاهرکنندگان از ترک و معترضان شعار می دادند "اجازه دهید ما را از طریق!"

این است که در حال توسعه داستان. برخی از چیزهایی که گزارش شده توسط رسانه ها را بعد از آن به نوبه خود اشتباه است. ما تمرکز بر روی گزارش از مقامات و دیگر مقامات معتبر, اخبار رسانه ها و خبرنگاران هستند که در صحنه. ما به روز رسانی خواهد شد به عنوان وضعیت توسعه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن