کامیون برخورد در هند بزرگراه, کشته شدن 23 کارگران مهاجر

لکنو هند - حداقل 23 کارگران مهاجر کشته شدند اوایل روز شنبه هنگامی که یک کامیون آنها در سفر بودند در سقوط یک ثا

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

لکنو هند - حداقل 23 کارگران مهاجر کشته شدند اوایل روز شنبه هنگامی که یک کامیون آنها در سفر بودند در سقوط یک ثابت کامیون در بزرگراه در شمال هند یک مقام رسمی گفت.

ده ها هزار نفر از کارگران مهاجر شده اند بازگشت از شهرها به روستاهای خود پس از از دست دادن شغل به دلیل از سراسر کشور مستند اعمال شده در اواخر ماه مارس برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

دولت آغاز شده است و تعداد محدودی از قطار برای تسهیل سفر خود را, اما هزاران نفر با استفاده از کامیون و اتوبوس و یا حتی دوچرخه سواری یا راه رفتن در مسافت های طولانی در بزرگراه ها.

دادرس Abhishek سینگ گفت: یکی دیگر از 20 نفر زخمی شدند, را در آخرین تصادف در نزدیکی اوریا یک روستا در ایالت اوتار پرادش است. علت این تصادف در حال بررسی است.

روستاییان محلی شد برای اولین بار به رسیدن به این سایت و کمک به قربانیان. "مجروح شده اند با عجله به بیمارستان که در آن بیماری از چند نفر که گفته می شود مهم" سینگ گفت.

کارگران در راه از دهلی نو به روستاهای خود در Bihar, Jharkhand و غرب بنگال ایالت سینگ گفت. اوریا است 230 kilomaters (145 مایل) جنوب غربی لکهنو پایتخت ایالت اوتار پرادش است.

در هفته گذشته ده ها تن از کارگران کشته شده اند در سراسر هند در مارس 8, آموزش کشت و زرع از طریق یک گروه خوابیده بر روی آهنگ به قتل 16 در غرب ایالت ماهاراشترا. یکی دیگر از 15 کارگر کشته شدند در سه جداگانه تصادفات جاده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن