Ginsburg, از, بیمارستان, سکس در در "Obamacare' استدلال

واشنگتن - دادگاه عالی شنیده استدلال شنبه در مناقشه مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن از قوانین دولت است که اجازه

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399

واشنگتن - دادگاه عالی شنیده استدلال شنبه در مناقشه مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن از قوانین دولت است که اجازه می دهد بیشتر به کارفرمایان که به استناد مذهبی یا اخلاقی اعتراض به انتخاب کردن از ارائه بدون هیچ هزینه کنترل تولد برای زنان است.

با استدلال انجام شده توسط تلفن به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس عدالت, اموزش Bader Ginsburg پیوست در از مریلند بیمارستان که در آن او بود که برای درمان عفونت ناشی از سنگ کیسه صفرا. دادگاه گفت که او انتظار می رود در بیمارستان برای یک یا دو روز.

عدالت کلارنس توماس نگه داشته تا خود را رگه هایی از پرسیدن سوال نادر برای او در روز سوم تلفن استدلال با صدا زندگی می کنند در دسترس عموم است.

این مورد ناشی از اوباما-دوران سلامت قانون که تحت آن اکثر کارفرمایان باید پوشش کنترل تولد به عنوان یک پیشگیری کننده خدمات بدون هیچ هزینه ای برای زنان در برنامه های بیمه.

تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه دولت اوباما معاف خانه عبادت مانند کلیساها و کنیسه ها و مساجد از نیاز. آن را ایجاد یک راه است که توسط آن شرعا سازمان های وابسته از جمله بیمارستان ها دانشگاه ها و موسسات خیریه می تواند انتخاب کردن از پرداخت برای پیشگیری از بارداری, اما زنان در برنامه های سلامت خود را هنوز دریافت هیچ هزینه کنترل تولد. برخی از گروه های شکایت از انتخاب کردن روند نقض باورهای دینی خود است.

مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت در سال 2017 اعلام کرد تغییر قانون است که اجازه می دهد تا بسیاری از شرکت ها و سازمان های مذهبی و یا اخلاقی اعتراض به انتخاب کردن از پوشش کنترل تولد بدون ارائه جایگزین خیابان برای پوشش. قوانین نهایی شد در سال 2018 است. دولت برآورد کرده است که تغییر خواهد تاثیر حدود 70,500 زنان که از دست دادن پوشش پیشگیری از بارداری در یک سال به عنوان یک نتیجه.

نیوجرسی و پنسیلوانیا به چالش کشیده قوانین در دادگاه و قاضی مسدود شده و آنها را از رفتن به اثر. قاضی در بر داشت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نه دنبال روش های مناسب برای صدور قوانین است. یک دادگاه تجدید نظر موافقت کرد و دولت به دیوان عالی کشور به مرحله, آیا به عنوان خواهر کوچک فقیر. منظور از روم راهبه کاتولیک شده بود و کلام در به چالش کشیدن دولت اوباما قوانین.

حتی اگر تهمت قوانین باقی می ماند مسدود حکم یک قاضی فدرال در تگزاس در ماه ژوئن در حال حاضر اجازه می دهد تا بسیاری از افرادی که در اعتراض به پوشش پیشگیری از بارداری برای جلوگیری از انجام این کار است.

در موضوع چهار آرگومان دوم بود 1991 قانون با هدف حمایت از مصرف کنندگان از ناخواسته تماس های تلفنی. سازمان های سیاسی که می خواهید به استفاده از خودکار تماس برای انجام کارهایی مانند برقراری تماس برای تشویق مردم به رای دادن به چالش کشیده قانون به عنوان نقض متمم اول قانون اساسی.

روز دوشنبه در دادگاه شنیده می شود یک مورد در مورد Booking.com's توانایی علامت تجاری نام خود را و در روز سه شنبه یک مورد در مورد پول فدرال برای مبارزه با ایدز در سراسر جهان است.

___

دنبال AP دادگاه عالی خوراک توییتر در https://twitter.com/AP_Courtside. دیوان خبرنگاران علامت شرمن را می توان در رسید https://twitter.com/shermancourt و جسیکا Gresko در https://twitter.com/jessicagresko.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن