رها کردن لباس در جعبه های کمک مالی یک ایده بد است در طول COVID-19

توجه اهدا کنندگان: خود را به خوبی در نظر گرفته شده و ارائه شده به موسسه خیریه, لباس اهدای جعبه دیگر ممکن است ک

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399

توجه اهدا کنندگان: خود را به خوبی در نظر گرفته شده و ارائه شده به موسسه خیریه, لباس اهدای جعبه دیگر ممکن است کار درست را انجام دهید.

و برای کسانی از شما که پلاگین کیسه لباس را به "دزدان دریایی" جعبه عمل بدون مجوز fly-by-nighters که قطعا موسسات خیریه وجود دارد یک فرصت خوب برای آنها نمی توان آینده را انتخاب کنید تا کمک مالی خود را.

این بیماری همه گیر است که واقعا درد مردم سبک – هیچ کس به نظر می رسد بهتر است با یک ماسک صورت – و نیز upending چیزهایی که ما را برای اعطا مانند اهدای لباس و یا آیتم های خانگی به موسسات خیریه است.

بسیاری از موسسات خیریه را متوقف جعبه کمک مالی وانت در حال حاضر و آنها را مهر و موم شده برای جلوگیری از مردم از چاشنی کیسه لباس را به آنها را هنگامی که آن را دیگر نمی خواهد جمع آوری شده است.

من به یاد آن زمانی که من تو را دیدم یک شمع بزرگ "اهدا" زباله به تازگی انباشته در اطراف یک دزد دریایی جعبه میلنر در خیابان. جعبه های کمک مالی به عنوان یک راه مفید برای بی ملاحظه به خلاص شدن از شر آشغال در حالی که تظاهر به خیریه.

اغلب سایه انواع مسئول دزدان دریایی جعبه را انتخاب کنید تا آشغال های اطراف آن ترک پاکسازی به هر کس که صاحب این ملک که در آن جعبه قرار گرفته است.

دیابت کانادا که در عمل رها کردن جعبه می فرستد و کامیون برای جمع آوری کمک های مالی خانواده به دادگاه تجدید نظر به مردم در این هفته برای جلوگیری از اهدا تا زمانی که بحران abates.

"به عنوان بخشی از دیابت کانادا تلاش های مداوم برای حفاظت از سلامت و ایمنی از ارزش ما اهدا کنندگان و کارکنان و همکاران و جوامع ما را ساخته اند دشوار است اما لازم است تصمیم به طور موقت به حالت تعلیق تمام فعالیت های مجموعه" آن گفت: در آن وب سایت است.

"این به این معنی است که مجموعه ای از تمام نساجی کمک های مالی از خانه ها و مخازن در سراسر کانادا را متوقف کرده است, موثر بلافاصله. لطفا فراموش نکنید به رها کردن اقلام در اهدای سطل به عنوان ما قادر به جمع آوری آنها را در این زمان. به زندگی عادی شود و ما رزومه, خدمات, لطفا ما را در ذهن داشته باشند."

انتشار اخبار صادر شنبه در شهر تورنتو اشاره کرد که "یکی دیگر از نگرانی در حال ظهور است تجمع اهدا کالا و همچنین زباله های اطراف لباس رها کردن جعبه.

"در حال حاضر در پاسخ به COVID-19 بسیاری از سازمان های خیریه هستند و نه پذیرش کمک های مالی و یا تخلیه جعبه گفت:" انتشار و اضافه کرد که در حال حاضر این شهرستان خواهد بود چیدن کمک های مالی و سطل زباله در سمت چپ در اطراف سطل.

"شهر خواستار همه ساکنان که می خواهند به کمک مالی به تایید سازمان های خیریه که آیا یا نه آنها در حال حاضر به پذیرش کمک های مالی."

من یک تور از رها کردن جعبه در منطقه و نشان داد که کودکان آرزوی جعبه نیز شده بود مهر و موم شده به عنوان کسانی که توسط واحه اعتیاد بهبود خدمات است. جعبه از هر دو دارای مجوز توسط شهرستان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

یکی از بدون مجوز جعبه نگاه کردم که به نظر می رسد به فراوان تر از آنهایی که مشروع مهر و موم شدند. این روشن نیست که اگر این مسائل در آنها در حال برداشت است.

اما این شهر را توصیه به نگه بر روی کمک های مالی خود را در حال حاضر یک ایده خوب است.

چه شکسته در محله خود را? هر کجا که شما هستند در تورنتو, ما می خواهیم به دانستن است. ایمیل jlakey@thestar.ca یا follow @TOStarFixer در توییتر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب