کالیفرنیا ساکنان شهر پاسخ تقاضا پس از سیاه و سفید مرد آويزان از درخت

بزرگنمایی این تصویر این عکسي ارائه شده توسط خانواده رابرت فولر از طریق Najee علی را نشان می دهد رابر

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

این عکسي ارائه شده توسط خانواده رابرت فولر از طریق Najee علی را نشان می دهد رابرت فولر که مرده چهارشنبه حلق آویز از یک درخت در پالم دیل, کالیفرنیا. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

تعداد فزاینده ای از ساکنان و مقامات در لس آنجلس خواستار پاسخ به مرگ یک مرد سیاه و سفید که بدن کشف شد حلق آویز از یک درخت.

رابرت فولر بدن داشت در اوایل روز چهارشنبه در Poncitlán مربع پارک در پالم دیل واقع در کالیفرنیا است رفت و آمد شهر حدود یک ساعت در شمال لس آنجلس. 24 ساله از مرگ تلقی می شد احتمال خودکشی بر اساس یافته های اولیه از لس آنجلس کلانتر گفت.

فولر خانواده و هواداران در حال هل دادن به عقب در برابر بخش ارزیابی کرد و گفت فولر مرگ به نظر می رسد به عنوان یک مجازات.

آن آمد و 10 ماه پس از دیگری سیاه پیدا شد حلق آویز از یک درخت در حدود 50 مایل دور در ویکتورویل.

روز شنبه صدها نفر در پارک جمع آوری شده که در آن فولر بدن داشت و خواستار رسیدگی به مرگ او. در طول روز تظاهرات و راهپیمایی در شهر عمده معابر و به گراش را کلانتر ایستگاه.

در یک تجمع در نزدیکی درخت که در آن بدن برادر داشت فولر خواهر الماس الکساندر ابراز شک و تردید است که او خودکشی کرد و گفت: خانواده او هنوز هم تا به حال بدون جواب سوالات.

"ما واقعا می خواهید برای پیدا کردن حقیقت از آنچه واقعا اتفاق افتاده است" گفت: الکساندر خفگی در حالی که صحبت کردن در مورد برادر مرگ است. "آن را مانند همه چیز که آنها بوده ام گفتن ما بوده است نه حق."

فولر مرگ برای چندمین بار از طریق گراش و بخش زیادی از منطقه. این شهر بخشی از دره آنتلوپ یک منطقه شهری که تبدیل از یک اکثریت سفید جامعه به نژادی متنوع exurb در دهه های اخیر.

تغییر نشده است و بدون تنش است. نئو نازی ها به گروه های گزارش شده در این منطقه است. نیز وجود داشته اند وزارت دادگستری اقدامات بیش از اتهام تبعیض آمیز مسکن و شیوه های پلیس در پالم دیل و همسایه شهرستان Lancaster.

و کمتر از دو هفته قبل از فولر مرگ یک مرد سیاه و سفید داشت حلق آویز از یک درخت در نزدیکی ویکتور ویل در سن برناردینو کانتی. مقامات می گویند آنها در حال بررسی مرگ مالکوم Harsch که پیدا شد در مه 31. Harsch خانواده گفت: Victor Valley اخبار در روز شنبه که "توضیح خودکشی به نظر نمی رسد قابل قبول است."

از جمعه لس آنجلس مقامات گفت که آنها تا به حال هنوز به انجام کالبد شکافی بر روی فولر بدن است که تحقیقات هنوز ادامه دارد. روز شنبه لس آنجلس کلانتر اعلام مجازی تاون هال با پالم دیل و لنکستر ساکنان برای دوشنبه.

در ضمن بیشتر مقامات پوشش پشت فولر خانواده خواسته برای پاسخ. لس آنجلس سرپرست برای پنجمین منطقه کاترین Barger پرسید که دادستان کل خاویر بکررا به درگیر شدن در یک تحقیقات مستقل.

"نقش خود را به عنوان رهبری وکیل و اجرای قانون رسمی برای ایالت کالیفرنیا خواهد به من قرض بدهید اعتبار اضافی تخصص و حساسیت به یک در حال حاضر عزادار جامعه است که سزاوار پاسخ" Barger در نامه ای نوشت.

در Facebook پست شنبه در شهرستان گراش گفت: آن را "پیوستن به خانواده و جامعه را برای عدالت تماس بگیرید و ما حمایت کامل و رسیدگی به مرگ او. ما برای حل و فصل چیزی کمتر از کامل حسابداری از این موضوع است."

دیگر مسئولان شهرستان که قبلا تکرار این شهرستان را یافته به نظر می رسید برای پیوستن به گروه کر از جمله گراش شهرستان مدیر J. J. Murphy.

"شهر گراش را انجام خواهد داد همه چیز را ما می توانیم برای کمک به آقای فولر خانواده در طول این زمان دشوار به همه ما صبر کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غم انگیز مرگ" مورفی گفت.

در یک بیانیه یک روز زودتر مورفی گفت: این شهرستان تا به حال تایید کرد که فولر مرده بود با خودکشی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب