Ga. کنگره خواستار تحقیق و تفحص از دا حمل Rayshard بروکس مورد

بزرگنمایی این تصویر Rep. Doug Collins, R-Ga., در حال سخنرانی در کمیته قضایی مجلس نشانه گذاری از عدال

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Rep. Doug Collins, R-Ga., در حال سخنرانی در کمیته قضایی مجلس نشانه گذاری از عدالت در پلیس عمل 2020 در کاپیتول هیل در ماه گذشته. ارین اسکات/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ارین اسکات/AP

پس از هفته ها از نرده در برابر دادستان منطقه پیشرو تعقیب سفید افسران پلیس متهم در قتل Rayshard بروکس ماه گذشته در آتلانتا و عضو گرجستان هیئت نمایندگان کنگره است که مصرف خود انتقاد یک گام بیشتر – رسما دعوت از وزارت دادگستری به تحقیقات باز کنید.

Rep. Doug Collins, R-Ga., روز چهارشنبه به طور رسمی خواسته دادستان کل ویلیام Barr برای باز کردن یک کاوشگر به چه کالینز به عنوان "فاحش سوء استفاده از قدرت" توسط پل Howard Fulton County District Attorney.

کالینز می رود به متهم هوارد از رانده شدن توسط "فشار سیاسی" که دفتر او اتهامات علیه دستگیری آتلانتا ماموران پلیس درگیر در یک درگیری با بروکس بود که سیاه و سفید قبل از او کشته شد و کشته در ژوئن 12.

پنج روز پس از تیراندازی هوارد را شارژ Garrett Rolfe با جنایت و قتل و 10 دیگر می شمارد. Rolfe چهره ممکن است حکم ابد بدون آزادی مشروط اگر محکوم کرد.

دیگر افسر Devin برازنان متهم شد با تشدید حمله و دیگر کمتر جنایات.

برازنان باقی مانده است با آتلانتا اداره پلیس در حالی که Rolfe اخراج شد در مدت کوتاهی پس از تیراندازی.

"زمان بندی این اتهامات – قبل از اتمام تحقیقات و قبل از presentment قبل یک هیئت منصفه عالی – همراه با عوامل دیگر به شدت نشان می دهد که دا هوارد است که اجازه می دهد فشار سیاسی برای تاثیر گذاری خود را از دست زدن به تحقیقات" کالینز نوشت: در نامه خود به دادستان کل.

وی افزود: دادستان منطقه "باید بلافاصله حذف و از موقعیت خود" اگر Howard باور ندارد grand داوران باید وجود داشته باشد در مواردی که مأموران اجرای قانون متهمان.

"من می پرسند که شما درگیر هر و همه Department of Justice منابع شما در نظر مناسب به اطمینان حاصل شود که این افسران در حال درمان نسبتا تحت قانون" کالینز گفت.

نه Fulton County دفتر دادستان منطقه یا وزارت دادگستری در پاسخ به NPR درخواست برای نظر.

عنوان مجله آتلانتا قانون اساسی اشاره Howard چهره یک انتخابات ماه آینده برای یک هفتم ترم به عنوان دادستان منطقه.

نامه ای از کالینز یک چهارم مدت کنگره و پسر سابق امور خارجه گرجستان سپاهی به نظر می رسد به رفتن بیشتر از قبل تماس های که هوارد recuse خود را در مورد.

کالینز در حال اجرا است برای آمریکا.

توجه داشته باشید خود را به وزارت دادگستری می آید یک روز پس از آن. کلی Loeffler, R-Ga., که منصوب شد که صندلی در ماه دسامبر و در حال اجرا است در برابر کالینز خودش نامه نوشت.

Loeffler گفت WNBA مقامات او را "شدیدا مخالف" از لیگ, استقبال یک زندگی موضوع پلت فرم در هنگام فصل راهنمایی کردن بعد از این ماه است.

این سناتور که همچنین یک شرکت صاحب WNBA حق رای دادن آتلانتا رویا اضافه شده بود که "فوق العاده نا امید به عنوان خوانده شده در مورد تلاش برای قرار دادن یک پلت فرم سیاسی به لیگ برتر."

لیگ برتر گفت: فصل اختصاص داده شده به عدالت اجتماعی اصلاحات و برجسته زنان مانند Breonna تیلور و دیگران که WNBA گفت: "فراموش شده قربانیان خشونت پلیس و خشونت است."

تیلور ضرب گلوله کشته شد در خانه اش توسط لویی پلیس اجرای اواخر شب حکم جستجو در مارس.

به WNBA و بازیکنان ارتباط این هفته اعلام کرد که برای فصل تمام بازیکنان خود را می پوشند warmup پیراهن با هر "سیاه و سفید زندگی می کند و ماده "می گویند نام او" نمایش داده شده در آن است.

Loeffler پیشنهاد کرد به جای آن که لیگ باید با قرار دادن یک پرچم آمریکا در همه بازیکن کشباف و همچنین دارای مجوز پوشاک, برای, مربیان, بازیکنان و طرفداران است.

"به WNBA است که بر اساس اصل برابر و عادلانه درمان همه مردم و ما, همراه با تیم ها و بازیکنان ادامه خواهد داد به استفاده از سیستم عامل های ما به شدت مدافع عدالت اجتماعی" WNBA کمیسر کتی Englebert در بیانیه ای گفت.

هر دو Loeffler و کالینز انجام داده اند و مصاحبه با فاکس نیوز در روزهای اخیر ستایش گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ برای فراخوانی گارد ملی پس از یک های اخیر چشم انداز مثبت در خشونت در منطقه آتلانتا بیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته.

یک سوم نامزد نیز در حال اجرا برای سنا در پاییز.

کشیش رافائل وارناک کشیش تاریخی Ebenezer کلیسای باپتیست در آتلانتا همان کلیسا که در مراسم تشییع جنازه برای Rayshard بروکس برگزار شد و ماه گذشته در حال اجرا است به عنوان یک دموکرات است.

وارناک تحویل مداحان در تشییع جنازه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب