امارات متحده عربی می پیوندد لیست در حال رشد از سازمان ملل که باید ارسال فضاپیما به مریخ

بزرگنمایی این تصویر اماراتی مردان کف زدن آنها به عنوان دیده بان راه اندازی "امل" و یا "امید" کاوشگر

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

اماراتی مردان کف زدن آنها به عنوان دیده بان راه اندازی "امل" و یا "امید" کاوشگر فضایی در Mohammed bin Rashid مرکز فضایی در دبی, امارات متحده عربی در روز دوشنبه. کاوشگر کشور اولین فضاپیمای بین سیاره ای راه اندازی شده بود از ژاپن است. جان Gambrell/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Gambrell/AP

به نظر می رسد هر کس علاقه مند است در مریخ این روزها.

برای چند دهه, ارسال کاوشگر به سیاره سرخ بود و اجراء منحصر به فرد ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی و بعد روسیه است. اما در سال 1998 در ژاپن ساخته شده و تلاش که در شکست به پایان رسید و به دنبال آن توسط آژانس فضایی اروپا پس از آن چین (نیز ناموفق) در سال 2011 و دو سال بعد در هند است.

در حال حاضر امارات متحده عربی ارسال کرده است بیش از حد: یک مدارگرد به نام امید. این کشور در فضای بین سیارهای شات.

"امارات متحده عربی است که در حال حاضر عضو باشگاه و ما را بیشتر بدانید و ما را تعامل بیشتر و ادامه خواهیم داد ما در حال توسعه اکتشافات فضایی برنامه" امارات متحده عربی آژانس فضایی رئیس محمد Ahbabi گفت: در یک کنفرانس خبری مشترک حاضر در ژاپن Tanegashima مرکز فضایی که در آن $200 میلیون ماموریت برداشته کردن در 5:58 p. m. ET یکشنبه سواری Mitsubishi Heavy Industries, H-IIA موشک پس از نزدیک به یک هفته از آب و هوا به تاخیر می اندازد.

بزرگنمایی این تصویر

یک Mitsubishi Heavy Industries, H-IIA موشک با امارات متحده عربی' مدارگرد مریخ امید آسانسور از Tanegashima مرکز فضایی در Kagoshima جنوبی و ژاپن در روز دوشنبه. صنایع سنگین میتسوبیشی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
صنایع سنگین میتسوبیشی/AP

حدود یک ساعت پس از پرتاب امید یا "امل" در عربی جدا شده از آن مسکن و مستقر آن پانل های خورشیدی. آن را صرف بعد از هفت ماه در آن سفر به مریخ است.

"سال از کار سخت و فداکاری پرداخت کردن در بزرگ راه" امارات متحده عربی سفیر آمریکا Yousef Al Otaiba گفت: مدت کوتاهی پس از راه اندازی در طی مجازی سازمان دیده بان حزب. "این یک دستاورد بزرگ است اما این فقط آغاز کار است."

Al Otaiba گفت: پرتاب "ساخته شده من احساس غرور بسیار زیاد."

"من فکر می کنم هر اماراتی در چهره این سیاره باید در اطراف احساس افتخار از آنچه در کشور خود توانسته است تا به امروز انجام," او گفت:.

امارات متحده عربی امیدوار است این ماموریت را تحریک نفت خیز کشور علم و فناوری است.

بزرگنمایی این تصویر

یک اماراتی پیاده گذشته یک صفحه نمایش نمایش "امید" مریخ کاوشگر در Mohammed Bin Rashid مرکز فضا در دبی در روز یکشنبه. جوزپه Cacace/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جوزپه Cacace/خبرگزاری گتی ایماژ

این کاوشگر مداری طراحی شده است برای جمع آوری اطلاعات جامع در مورد جو نازک مریخ است.

"هدف این بود که نه تنها برای رسیدن به مریخ تا سال 2021 و معتبر داده های علمی بیرون آمدن از ماموریت منحصر به فرد است که در طبیعت و دیگر هیچ ماموریت دستگیر شده قبل از" سارا Al امیری معاون مدیر پروژه و علم منجر به امارات ماموریت مریخ گفت: پیش از آن. "اما از همه مهمتر این بود که در مورد توسعه قابلیت ها و ظرفیت مهندسین در کشور است."

اگر موفق امید خواهد بود تکنولوژیکی پیروزی برای امارات متحده عربی. اگر نتواند آن حداقل خواهد بود در شرکت خوب است. نیمی از حدود 60 فضاپیما به مریخ فرستاده شده از سال 1960 بوده است شکست – یا تکمیل ضرر و زیان و یا "جزئی شکست."

به عنوان NPR جو Palca گزارش هفته گذشته چین و ایالات متحده آمریکا نیز انتظار می رود برای راه اندازی جدید مریخ ماموریت های این ماه و یا اوایل سال آینده است.

امیدواریم که باید در رسیدن به مریخ در ماه فوریه – به مناسبت 50امین سالگرد درهم استقلال.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب