چهار چیز ما در مورد COVID-19 که مبارزه سخت تر

کشورها در سراسر جهان — و برخی از استان های کانادا — شروع به بلند coronavirus محدودیت اولین قدم در یک راه آرام

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

کشورها در سراسر جهان — و برخی از استان های کانادا — شروع به بلند coronavirus محدودیت اولین قدم در یک راه آرام به برخی از صورت ظاهر از حالت عادی در پی اوج جهانی همه گیر.

اما مبارزه با COVID-19 ادامه خواهد داد به تلاش برای دوباره بجای اول برگشتن. مدیریت اوج شیوع است که تنها یکی — ولو مهم — پرش از روی مانع به رقابت با.

در اینجا نگاهی به چهار جنبه از شیوع کروناویروس است که می تواند پیچیده ما به زندگی عادی بازگشت.

وجود دارد سکوت پخش

کارشناسان در ابتدا شک و تردید است که مردم با خفیف یا بدون علائم COVID-19 نقش مهمی در گسترش این بیماری است.

اما چهار ماه در بالای دانشمندان در حال حاضر معتقدند که افرادی که بدون علامت می تواند را تشکیل می دهند بین 25 و 50 درصد از موارد می تواند یک "محرک اصلی" این بیماری همه گیر.

در حالی که روشن نیست که چگونه به طور موثر بدون علامت مردم انتقال ویروس — سوال دیگر این است که نیاز به پاسخگویی — امکان که سکوت پخش یکی از اون سوی خاکستر سوخته نگه داشتن این بیماری همه گیر شعله ور می سازد مداوم محدودیت در کانادا همه مهم تر به خصوص برای مردم آسیب پذیر است.

ایمنی پیچیده است

ایمنی گذرنامه — کارت است که اجازه دهید افرادی که از بهبود COVID-19 بازگشت به کار و یا سفر شده و با تبلیغ به عنوان یک خیابان ممکن است برای برخی از افراد برای از سرگیری زندگی عادی خود.

کارشناسان و مقامات در کشورهایی مانند شیلی, فرانسه, انگلستان و ایالات متحده باید شناور این ایده بر اساس این نظریه که افراد تنها می تواند قرارداد coronavirus یک بار قبل از توسعه آنتی بادی آنها نیاز به مبارزه با آن است. یکی دیگر از استراتژی به مردم بازگشت به زندگی عادی خود مراکز در اطراف "گله ایمنی" این باور که افشای تعداد زیادی از مردم به این ویروس در یک اندازه گیری تدریجی راه به آنها کمک خواهد کرد توسعه ایمنی طبیعی.

در حالی که اکثر کارشناسان بر این باورند که به احتمال بسیار زیاد است که مردم را توسعه نوعی از حفاظت از سیستم ایمنی به ویروس اگر در معرض این پرسش های بی پاسخ هستند چقدر حمایت و برای چه مدت.

سازمان بهداشت جهانی تحت فشار قرار دادند پشت در ایده گذرنامه بر اساس شواهد علمی در این مرحله است. مختصری از سازمان صادر شده در هفته گذشته اعلام کرد هیچ شواهدی وجود ندارد که افرادی که بیمار توسعه آنتی بادی های موثر در ارائه "ایمنی به عفونت متعاقب آن."

"تست های آزمایشگاهی که تشخیص آنتی بادی به SARS-CoV-2 در افراد از جمله سریع immunodiagnostic آزمون بیشتر نیاز به اعتبار سنجی برای تعیین دقت و قابلیت اطمینان" این جلسه گفت:.

در همان روز کانادا رئیس بهداشت عمومی افسر دکتر ترزا Tam هشدار داد در برابر قرار دادن بیش از حد وزن در گله ایمنی و گفت: دولت فدرال قرار است در محل ایمنی نیروی کار است که بررسی خواهد شد که چگونه مردم را به سیستم ایمنی بدن در پاسخ به COVID-19.

آماده شدن برای امواج متعدد

پس از هفته و ماه از مستند در آسیا و کشورهای اروپایی دولت شروع به آرامی بلند کردن محدودیت در ماه آوریل است.

فرایند آمد با بسیاری از ناشناختهها اما یک چیزی که به نظر می رسید برخی: جهانی بهداشت مقامات انتظار دارند امواج مختلف از این ویروس تا زمانی که مناسب واکسن در بازار است. چه امواج در حال رفتن به مانند باقی مانده است دیده می شود.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus خلاصه آن را مانند این در هفته گذشته: "این بدترین و در عین حال از ما جلوتر."

این باعث شده است که نگرانی هایی است که بازگشت به فعالیت طبیعی می تواند بدتر تاثیر موج دوم و افزایش بار در شرایط تست سواب تجهیزات حفاظتی برای کارگران بهداشت و درمان و بیمارستان ظرفیت.

وجود دارد بدون تعمیر سریع

دکتر Tam شده است بسیار روشن از روزهای اولیه از این ویروس شناسایی شدن در کانادا: آن را حداقل در سال یک واکسن به توسعه می شود.

در ضمن او گفت که در ماه ژانویه آن را به دولت و مقامات بهداشت عمومی به مدیریت شیوع.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

سریع به جلو چند ماه و پذیرفته شده زمان مورد نیاز برای ایجاد یک واکسن باقی مانده است 12 تا 18 ماه. خواهد بود که سریع ترین واکسن توسعه در تاریخ بشر است; واکسن اوريون که در زمان چهار سال به توسعه در حال حاضر دارای رکورد است.

همانطور که از اواسط ماه آوریل پنج واکسن در آزمایشات بالینی در سراسر جهان با توجه به این که با 71 نامزدها در بالینی مرحله. وجود انواع عوامل است که می تواند همه چیز را پیچیده تر از جمله اینکه آیا مردم در واقع توسعه ایمنی پس از ابتلا به این ویروس و همچنین تعداد مورد نیاز از دوز.

این دو چیز را تعیین خواهد کرد که چه مقدار از واکسن مورد نیاز است و چگونه به سرعت آن را می توان از نورد.

با فایل های از ستاره کارکنان و ستاره خدمات سیم



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب