کارشناسان و تگرگ سریع حرکت می کند در پی آتلانتا تیراندازی پلیس

آتلانتا پلیس روز یکشنبه به سرعت منتشر شد بدن-دوربین و دیگر فیلم هایی که اسیر این تیراندازی به مرگ یک مرد سیاه

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399

آتلانتا پلیس روز یکشنبه به سرعت منتشر شد بدن-دوربین و دیگر فیلم هایی که اسیر این تیراندازی به مرگ یک مرد سیاه پوست توسط یک افسر سفید پوستی که به سرعت اخراج — حرکت می کند که پلیس گفته کارشناسان می تواند کمک به خنثی کردن ضد نژادپرستی تظاهرات بودند که پرسیده توسط تیراندازی.

آتلانتا پلیس اعلام کرد که یک افسر گرت Rolfe شده بود پس از اخراج او به ضرب گلوله کشته Rayshard بروکس, 27 در شب جمعه و دیگری افسر Devin برازنان شده بود قرار داده شده در اداری وظیفه. روز شنبه, شهردار Keisha لنس کف کرده به نام برای فوری شلیک افسر که باز آتش در بروکس و اعلام کرد که او تا به حال قبول استعفای رئیس پلیس اریکا سپر.

"من باور نمی کنم که این یک توجیه استفاده از نیروی مرگبار" پایین گفت.

حدود 150 نفر از معترضان در راهپیمایی شنبه شب در اطراف وندی رستوران خارج که در آن بروکس به ضرب گلوله کشته شد reigniting تظاهرات که تا به حال تا حد زیادی پختند در گرجستان سرمایه نزدیک به سه هفته پس از جورج فلوید یکی دیگر از سیاه مرد پس از فوت سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس فشرده زانو به گردن او. هر دو Rolfe برازنان و سفید هستند.

شلیک Rolfe و انتشار سریع از این ویدئو به این مکان می تواند یک راه طولانی به سوی کاهش تنش ها در این شهر گفت: Andy هاروی جانباز مامور اجرای قانون است که در حال حاضر یک رئیس پلیس در انیس تگزاس و نویسنده کتاب و برنامه درسی آموزش در جامعه محور.

"شفافیت امروز یک توپ بازی کاملا متفاوت. این چیزی است که جامعه انتظار دارد که" هاروی گفت. "ما باید همیشه باز باشد در مورد خوب و بد و زشت است. نه فقط خوب است. من فکر می کنم آن را در واقع ایجاد اعتماد و اعتماد به نفس زمانی که ما در حال باز کردن در مورد زشت نیز هست."

گرجستان دفتر تحقیقات گفت که بروکس بود که دیده می شود بر روی بدن دوربین تصویری در یک ماشین مسدود کردن وندی درایو را از طریق شکست خورده متانت تست و به ضرب گلوله کشته شد در یک مبارزه بیش از یک پلیس تیزر.

سدریک الکساندر سابق امنیت عمومی مدیر دکالب County, Georgia, که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک پلیس مشاور گفت: تیراندازی بدون شک منجر به سوال در مورد اینکه چگونه افسران ممکن است خنثی وضعیت.

"در اینجا مردی است که در زمان آن را بر خود به جلو از جاده خارج و به چرت و" الکساندر گفت. "می تواند آنها را به او داده اند یک خانه سوار می تواند آنها او را به نام Uber و اجازه دهید او را از خواب آن را خاموش و بعد از آن, به عنوان مخالف به دستگیری او ؟ حالا که نیست در هر نوع راه ببخشید آقای بروکس برای مقاومت در برابر بازداشت. اما سوال این است: آیا پروتکل های دیگر که پلیس می تواند گرفته اند؟"

"و از مردم سوال بپرسید او شده بود و سفید و کشیده بر روی کنار جاده را به چرت زدن و خواب آن را خاموش خواهد آنها داده اند او را سوار؟"

وندی مجموعه بود شعله ور در یک نقطه شنبه شب اگر چه آتش بود قبل از نیمه شب. آتلانتا پلیس گفت: 36 نفر دستگیر شده در ارتباط با تظاهرات داد اما هیچ جزئیات بیشتر. موقت یادبود بنا شده است در خارج از رستوران صبح روز یکشنبه.

در واشنگتن دی سی یک گروه از رهبران ادیان برگزار شده شب زنده داری نماز جمعه خارج از سنت جان کلیسا در نزدیکی کاخ سفید که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد ژوئن 1 ظاهر است که موجب انتقاد پس از معترضان به زور پاک از این منطقه است.

ایمان رهبران به نمایندگی از چندین فرقه های مسیحی را به عنوان به خوبی به عنوان یهودی و مسلمان و هندو و سیک مذاهب خطاب به یک جمعیت چند ده نفره در لبه به تازگی به نام Black Lives Matter پلازا با یک پیام نژادی عدالت است.

به سرعت در حال آشکار جنبش را به پایین مؤتلفه مجسمه ها و دیگر پلاریزه بناهای تاریخی در آمریکا نیز رشد بیش از آخر هفته.

معترضان در نیواورلئان پاره کردن یک مجسمه نیم تنه از یک برده صاحب پنج شنبه که در سمت چپ بخشی از ثروت خود را به نیواورلئان' مدارس و سپس در زمان باقی مانده به رودخانه می سی سی پی و نورد آن را بانک ها به آب است.

و در کوشینگ اوکلاهما چروکی ملت اصلی رئیس تماشا به عنوان دو متفق بناهای تاریخی برداشته شد که قرار داده شد در آن قبایل ستاد نزدیک به یک قرن پیش توسط دختران کنفدراسیون.

در فیلادلفیا گروهی از حدود 100 نفر برخی از حمل اسلحه و بیس بال خفاش ها جمع شده بودند در اطراف مجسمه کریستف کلمب در فیلادلفیا در روز شنبه گفت: آنها در نظر گرفته شده برای محافظت از آن را از خرابکاری در میان تظاهرات اخیر.

"این امر می تواند بیش از بدن مرده قبل از آنها به این مجسمه" آنتونی دکتر ruggier, 41 گفت: در Philadelphia Inquirer. "این بخشی از تاریخ است."

شهردار جیم کنی را محکوم کرد "گروه از افراد مسلح 'حفاظت'" مجسمه در توییتر پست در روز یکشنبه.

در ضمن سه نفر متهم در این خرابکاری از کریستف کلمب مجسمه در پراویدنس, رود آیلند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اروپایی معترضان نیز به دنبال نشان دادن همبستگی خود با همتایان آمریکایی خود و برای مقابله با تعصب در کشورهای خود در روز یکشنبه. این تظاهرات نیز مطرح شده یک چالش به سیاست های در نظر گرفته شده برای محدود کردن جمعیت برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

در میلان ایتالیا معترضان ناخوانا "متجاوز" و "نژادپرستانه" در ایتالیایی در مجسمه اواخر نگار ایتالیایی که تا به حال اذعان کرد که تا به حال 12 سال اریتره عروس در حالی که مستقر در مستعمره در شاخ آفریقا در دهه 1930 ، مجسمه Indro Montanelli داخل یک میلان پارک که نام خود را خرس بوده است flashpoint در ایتالیا Black Lives Matter تظاهرات.

در آلمان تظاهرات در برلین در روز یکشنبه تشکیل یک nine-کیلومتر زنجیره ای در یک پیام علیه نژادپرستی در میان طیف وسیعی از علل دیگر. تظاهرکنندگان در ارتباط بودند توسط رنگی روبان تشکیل آنچه سازمان به نام "روبان همبستگی" که کشیده شرقی از دروازه براندنبورگ به Neukoelln محله است.

به bynum گزارش از ساوانا و مورفی گزارش از شهر اوکلاهما. آسوشیتد پرس نویسندگان کریستوفر وبر در لس آنجلس Elana Schor در واشنگتن Geir Moulson در برلین کالین بری در میلان و ربکا سانتانا در نیواورلئان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن