تظاهرات خشونت آمیز, سنگ, مینیاپولیس برای 2 شب متوالی

مینیاپولیس - خشونت اعتراض به مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس را لرزاند یک مینیاپولیس محله برای دومین شب م

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399

مینیاپولیس - خشونت اعتراض به مرگ یک مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس را لرزاند یک مینیاپولیس محله برای دومین شب متوالی به عنوان عصبانی جمعیت غارت فروشگاه ها آتش زدند و به سمت چپ مسیر آسیب هایی که برای مایل کشیده.

اعتراضات آغاز شد که اواخر روز چهارشنبه و کشیده به دوشنبه صبح شد و مخرب ترین و در عین حال پس از مرگ جورج فلوید بود که دیده می شود در فیلم برای نفس نفس نفس زدن در دستگیری که در آن یک افسر kneeled در گردن او برای تقریبا هشت دقیقه است. در این فیلم جورج پنجه نرم می کند که او نمی توانم نفس بکشم قبل از اینکه او به آرامی متوقف می شود صحبت کردن و در حال حرکت است.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری اعتراض به فرماندار برای فعال کردن گارد ملی و خواست برای آرام است. "لطفا مینیاپولیس ما نمی توانیم اجازه تراژدی beget بیشتر تراژدی او گفت:" در توییتر.

تظاهرات همچنین گسترش به سایر شهرستانها ایالات متحده است. در کالیفرنیا صدها نفر از مردم معترض فلوید مرگ مسدود لس آنجلس بزرگراه و در هم شکسته ویندوز of California Highway Patrol موبایل.

جیب غارت ادامه داد: روز پنج شنبه در مینیاپولیس فروشگاه که در آن پنجره ها و درها بودند شکست. ایستگاه تلویزیونی KSTP گزارش برخی از آتش سوزی در کسب و کار سوخته با آتش نشانان در صحنه است. یک مشروب فروشی کارمند نمایش داده می شود اسلحه به عنوان او ایستاده بود در میان بقایای شکسته بطری و قوطی های آبجو در داخل کسب و کار.

در میان خشونت یک مرد پیدا شد به ضرب گلوله یکشنبه شب در نزدیکی یک فروشگاه پیاده احتمالا توسط صاحب, مقامات گفت.

معترضان شروع به جمع آوری بعد از ظهر چهارشنبه در نزدیکی شهر 3rd حوزه ایستگاه در بخش جنوبی این شهر که در آن 46 ساله فلوید درگذشت در روز یادبود به عنوان پلیس او را دستگیر کردند در خارج از فروشگاه در گزارشی از لایحه تقلبی بودن گذشت. معترضان همچنین skirmished با افسران شلیک گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور در تکرار شنبه شب رویارویی است.

توسط پنجشنبه, دود آویزان در سراسر شهرستان و غارتگران کالا از یک آسیب دیده و هدف فروشگاه با دخالت پلیس. تصویری از فروشگاه داخلی نشان داد خالی, لباس, قفسه ها و قفسه ها و بقایای پراکنده در مورد. فحاشی شد اسپری رنگ در خارج از فروشگاه.

از باراک اوباما و FBI در مینیاپولیس گفت: "آنها انجام شد "قوی تحقیقات جنایی" به Floyd مرگ و ساخت صورت یک اولویت است. اعلام این خبر یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که او خواسته بود تحقیقات برای تسریع شود.

اف بی آی در حال حاضر اعلام کرد که بررسی اینکه آیا فلوید حقوق مدنی نقض شده است.

افسر و سه نفر دیگر از کار اخراج شدند سه شنبه ، در چهارشنبه فری به نام او را به عنوان جرم جنایی متهم شده است.

فری خواسته رژیم صهیونیستی است. تیم Walz برای فعال کردن گارد ملی سخنگوی تایید پنج شنبه. دفتر والی بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. Walz توییتی برای آرام چهارشنبه شب در تماس تلفنی با خشونت "بسیار خطرناک" و اصرار مردم به صحنه را ترک کنند.

همچنین در شب چهارشنبه افسران در پاسخ به یک گزارش سلاح سرد در نزدیکی تظاهرات یک مرد دروغ گفتن در پیاده رو با چه چیزی تبدیل به گلوله زخم سخنگوی پلیس جان الدر گفت. مرد بود در یک بیمارستان مرده. مهتر گفت: یک مظنون بازداشت و حقایق منجر به تیراندازی شد "هنوز در حال مرتب شده اند."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس نویسندگان امی Forliti در مینیاپولیس, Gretchen Ehlke در میلواکی و کالین طولانی در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب