فدرال رزرو پاکستان برای کمک به اقتصاد آب و همه گیر رکود اقتصادی

بزرگنمایی این تصویر یک کارمند مجموعه یک جدول برای انتخاب کنید تا سفارشات در یک رستوران در آرلینگتون

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کارمند مجموعه یک جدول برای انتخاب کنید تا سفارشات در یک رستوران در آرلینگتون ، حتی به عنوان متحده در حال حرکت به بازگشایی اقتصاد خود دهها میلیون نفر از کار هستند. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

فدرال رزرو در سمت چپ نرخ بهره نزدیک به صفر چهارشنبه و یک بار دیگر وعده داده شده برای تحویل هر چه پولی در پزشکی از آن می تواند به اقتصاد که به شدت بیمار از بیماری همه گیر کوروناویروس.

"فدرال رزرو متعهد به استفاده از آن در طیف گسترده ای از ابزار برای حمایت از اقتصاد ایالات متحده در این زمان به چالش کشیدن," بانک مرکزی در بیانیه ای گفت. بانک مرکزی اشاره کرد که "شرایط مالی بهبود یافته در بخش منعکس کننده سیاست اقدامات برای حمایت از اقتصاد و جریان اعتبار به خانواده های ایالات متحده و کسب و کار."

نرخ بیکاری دو رقمی و هیچ نشانه ای از تورم در افق فدرال ریزرو نرخ تعیین کمیته تصریح کرد قصد خود را برای ترک نرخ بهره را در سطح پایین سنگ "تا آن را با اعتماد به نفس است که اقتصاد دارای اب و هوای حوادث اخیر است و در مسیر رسیدن به حداکثر خود اشتغال و ثبات قیمت ها اهداف است."

یکشنبه رأی توسط اعضای کمیته به اتفاق آرا بود.

وزارت کار گزارش داد در این هفته است که قیمت مصرف کننده کاهش یافت و در مارس برای سومین ماه متوالی. بیش از 12 ماه گذشته قیمت ها افزایش یافته است فقط به 0.1% — یا 1.2% اگر نوسان قیمت انرژی و مواد غذایی محروم هستند. که به خوبی در زیر بانک مرکزی نرخ تورم 2% هدف است. در حالی که تغذیه با استفاده از یک کمی متفاوت اندازه گیری تورم شاخص قیمت مصرف کننده نشان می دهد وجود دارد بدون نیاز به نگرانی در مورد فراری قیمت ها برای آینده قابل پیش بینی.

بیکاری اما همچنان بسیار بالا در 13.3% با وجود این تعجب آور علاوه بر این از 2.5 میلیون شغل ممکن است. اگر چه برگ برنده دولت است که پیش بینی بهبود سریع به عنوان stay-at-home سفارشات در حال برداشته و کسب و کار بازگشایی, تغذیه مقامات انتظار می رود نرخ بیکاری بالا باقی می ماند باقی مانده از سال است.

در علاوه بر این به حفظ نرخ بهره بانک فدرال راه اندازی کرده است یک سری از اعطای وام اضطراری از برنامه های وزارت خزانه داری, در تلاش برای نگه داشتن خانواده ها و کسب و کار شناور در طول این بیماری همه گیر. این شامل تلاش های بی سابقه ای توسط بانک مرکزی برای وام پول به دولت و دولت های محلی و متوسط کسب و کار.

وام ممکن است به اندازه کافی برای کمک به برخی از, که معیشت بوده است صدمه دیده از این بیماری همه گیر. رئیس بانک فدرال جروم پاول بارها پیشنهاد شده است که کنگره ممکن است مجبور به انجام بیشتر برای جلوگیری از coronavirus رکود از انجام حتی بیشتر آسیب پایدار است.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin اذعان به اندازه پنج شنبه در جلسه مجلس سنا کسب و کار کوچک کمیته.

"من قطعا فکر می کنم ما در حال رفتن به نیاز به برخی از نوع دو حزبی قانون برای قرار دادن پول بیشتر به اقتصاد," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن