اتحادیه اروپا ارزیابی مغلوب ساختن پیشی جستن ممنوعیت سفر از اروپا به عنوان ویروس گسترش می یابد

بروکسل - اتحادیه اروپا روز پنج شنبه را ارزیابی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به محدود کردن سفر از ا

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

بروکسل - اتحادیه اروپا روز پنج شنبه را ارزیابی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به محدود کردن سفر از اروپا به ایالات متحده آمریکا در میان نگرانی عمیق خود را بیش از تاثیر اقتصادی این حرکت با بازار در حال حاضر به شدت ضربه توسط coronavirus.

"ما ارزیابی وضعیت امروز است. اقتصادی اختلال باید اجتناب کرد" رئیس شورای اروپا چارلز میشل که صندلی نشست اتحادیه اروپا روسای جمهور و نخست وزیران گفت: در یک صدای جیر جیر.

میشل تاکید کرد که "اروپا در حال شکل گرفتن تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش این COVID-19 ویروس."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تمام اروپا سفر خواهد قطع شود اما میهن مقامات امنیتی بعد از آن روشن است که محدودیت های جدید اعمال می شود تنها به بسیاری از اتباع خارجی که در اروپا گذرنامه سفر منطقه در هر نقطه برای 14 روز قبل از ورود آنها به ایالات متحده است. به اصطلاح منطقه شنگن شامل 26 کشور از جمله اعضای اتحادیه اروپا, فرانسه, ایتالیا, آلمان, یونان اتریش و بلژیک که در آن بلوک مقر آن بلکه دیگران نیز مانند سوئیس و نروژ و ایسلند.

محدودیت های اعلام شده از مغلوب ساختن پیشی جستن اعمال نمی به انگلستان که در آن تعداد موارد تایید شده رسیده 460 یا ایرلند است که نه بخشی از شنگن. با توجه به مرکز اروپایی برای کنترل و پیشگیری از بیماری است آخرین آمار بیش از 17,000 موارد COVID-19 تایید شده اند در سراسر اروپا و بیش از 700 نفر کشته شده اند در این قاره.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از این ویروس جدید است. با توجه به سازمان بهداشت جهانی افراد مبتلا به بیماری خفیف بهبود می یابند در حدود دو هفته در حالی که کسانی که با شدیدتر بیماری ممکن است سه تا شش هفته بهبود می یابند.

با این ویروس در حال حاضر در حال حاضر در تمام 27 کشور اتحادیه اروپا بلوک مقامات ارشد متعهد شده اند به موضع ایران در مبارزه با این بیماری هستند و به احتمال زیاد به اتخاذ یک رویکرد مشترک در پاسخ به تهمت را اعلام.

در این هفته رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen اعلام کرد راه اندازی یک "تاج پاسخ صندوق سرمایه گذاری" کشت با 7.5 میلیارد یورو است که او گفت را درو میلیاردها دلار بیشتر است. آن را با هدف propping تا مراقبت های بهداشتی ساختار کسب و کارهای کوچک مبتلا به تاثیر ویروس و بازار کار که در آن شغل ممکن است ضربه.

Von der Leyen به تعویق افتاد سفر به یونان به منظور تمرکز بر مبارزه با گسترش سریع ویروس. Von der Leyen در حال برنامه ریزی برای سفر به آتن در روز پنج شنبه برای بحث های مربوط به آخرین هجوم مهاجران در مرز یونان و ترکیه.

"من خواهد شد با تمرکز بر راه اندازی اتحادیه اروپا هماهنگی تلاش های" von der Leyen گفت.

به عنوان ویروس گسترش بیشتر کشورهای اروپایی در حال اتخاذ اقدامات شدید. پس از ایتالیا وارد یک مستند دانمارک گفت که همه مدارس و مهد امکانات در کشور بسته خواهد شد از دوشنبه. همه خدمتگزاران مردم که نمی انجام بحرانی توابع دستور داده شده است به ماندن در خانه برای دو هفته آینده.

در همین حال ارتش ایالات متحده تصمیم به کاهش تعداد سربازان در نظر گرفتن بخشی در جنگ عظیم بازی های که برنامه ریزی شده در سراسر اروپا بیش از شش ماه آینده به دلیل ویروس همه گیر.

مدافع-اروپا 2020 تمرینات شد مجموعه شامل حدود 20 ، 000 آمریکایی پرسنل بزرگترین استقرار نیروهای ایالات متحده به اروپا در 25 سال گذشته.

اما ارتش ایالات متحده و اروپا در بیانیه ای گفت که "در زمان شیوع کروناویروس ما را تغییر ورزش با کاهش تعداد شرکت کنندگان در ایالات متحده." هیچ جزئیات در اعداد ارائه شد.

"فعالیت های مرتبط با ورزش خواهد بود بر این اساس تنظیم می کنیم و از نزدیک با متحدان و شرکای خود برای دیدار با بالاترین اولویت ما آموزش با اهداف" آن گفت:.

در سراسر 37,000 سرباز از 18 کشور نه همه آنها اعضای ناتو اتحاد نظامی شده بود ، برخی از نیروهای نظامی و تجهیزات در حال حاضر مستقر شده اند.

"بهداشت و حفاظت از نیروی ما و این که ما متحدان و شرکای این است که یک نگرانی" کرد.

___

Jan M. اولسن کمک به این داستان از کپنهاگ, دانمارک.

___

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب