هیچ فدرال حکم به صورت ماسک بر روی هواپیما یا صندلی های خالی وسط

بزرگنمایی این تصویر هواپیمایی خسته از تا حد زیادی خالی پروازها به دلیل coronavirus نگرانی می خواهید

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

هواپیمایی خسته از تا حد زیادی خالی پروازها به دلیل coronavirus نگرانی می خواهید برای پر کردن هواپیما — و دولت فدرال نیست و متوقف کردن آنها را — در حال حاضر که بیشتر مسافران هستند جسارت کردن. جاستین سالیوان/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین سالیوان/گتی ایماژ

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مصرانه با هواپیمایی به ترک برخی از هواپیما صندلی خالی برای کمک به محافظت از مسافران و خدمه از coronavirus اما این توقف کوتاه از نیاز به شرکت های هواپیمایی برای حفظ صندلی باز برای ایجاد فاصله فیزیکی در پرواز.

فدرال COVID-19 دستورالعمل همچنین تشویق همه مسافران به سایش پوشش صورت یا ماسک, اما, دوباره, دولت نمی خواهد حکم آن است.

و این مشکل با توجه به برخی از گروه های مصرف کننده بهداشت عمومی, مقامات هواپیمایی کارمند اتحادیه ها و اعضای کنگره که می گویند وجود دارد باید اجرا قوانین فدرال که در حال سازگار در سراسر سفر هوایی صنعت برای به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس است.

به عنوان مسافرت هوایی و تقاضا به آرامی شروع به بهبود یافتن از این بیماری همه گیر در ایالات متحده بخش امنیت حمل و نقل و بهداشت و خدمات انسانی به طور مشترک صادر دستورالعمل برای سفر هوایی, صنعت پنج شنبه در یک گزارش به نام باند به بهبود است.

آن را تشویق می کند تا شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها برای ترویج, اجتماعی, فاصله, افزایش ضد عفونی و تمیز کردن روش های ایجاد موانع مانند پلاستیک سپر در شمارنده انجام ارزیابی سلامت مسافران و کارکنان و جمع آوری اطلاعات مسافر برای امکان تماس با ردیابی; همه اقدامات بسیاری از خطوط هوایی و فرودگاه ها در حال حاضر اجرا به عنوان آنها به دنبال توصیه های صادر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ماه پیش.

حمل و نقل بخش آزادی مطبوعات می گوید: "این هدایت را افزایش بهداشت عمومی کاهش خطر برای حمایت از افزایش حجم سفر در حالی که اطمینان حاصل کرد که حمل و نقل هوایی ایمنی و امنیت را به خطر نمی اندازد."

"این سند را فراهم می کند هدایت روشن به شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها برای محافظت از سفر و ما را تشویق مردم به توجه به آن" اضافه شده حمل و نقل وزیر ایلین Chao, در بیانیه ای.

اما مسافر و حمایت از مصرف کننده گروه می گویند دستورالعمل ناکافی هستند.

"آمریکایی ها به حق نگران آن است که آنها ممکن است قرار دادن سلامت و ایمنی خود را در معرض خطر اگر آنها را انتخاب کنید به پرواز در جهانی همه گیر" گفت: ویلیام مک گی, حمل و نقل هوایی مشاور برای گزارش مصرف کننده. "نقطه نباید آن را ترک تا به شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها به تصمیم می گیرید که COVID-19 احتیاطی آنها را دنبال خواهد کرد به نگه داشتن مسافران امن است."

گروه های مصرف کننده هواپیمایی, کارمند اتحادیه های کارگری و برخی از اعضای کنگره می گویند برگ برنده دولت نیاز به ایجاد اجباری استانداردهای بهداشت عمومی برای اطمینان از مسافران محافظت می شود زمانی که آنها در طول سفر این بیماری همه گیر.

"وجود دارد بسیار کمی من فکر می کنم بدتر محیط های در از به دام افتاده در یک لوله که کهنه پر از افرادی که در حال مالش شانه با recirculated هوا برای پنج یا شش ساعت در حالی که پرواز در سراسر کشور" گفت: Rep. پیتر DeFazio D-سنگ., صندلی از خانه کمیته حمل و نقل که می گوید دولت "باید نیاز به ماسک تحت مجازات از قانون فدرال در هواپیما."

در حالی که بسیاری از شرکت های هواپیمایی هستند که نیاز به مسافران ماسک یا پوشش صورت اجرای شده است متناقض است. ایالات دلتا و چند نفر دیگر می گویند که آنها را حذف کرده و برخی از مسافران از هواپیما و ممنوع دیگران از شبانه روزی برای پوشیدن ماسک, اما چنین اجرای اقدامات باید تنها نظر گرفته شده است به تازگی و پس از افزایش تعداد شکایات از دیگر مسافران.

و خدمه پرواز تا حدودی نا امید چون آنها هستند که اغلب باید پلیس ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

"بدون فدرال دستور و هماهنگ تلاش برای پرداختن به این مسائل ما از چپ به شرکت های هواپیمایی قرار دادن در محل سیاست های متناقض ترک مردم اشتباه را ترک کنید و ما برای مقابله با عواقب در خط مقدم" گفت: سارا نلسون رئيس جمهور از انجمن از خدمه پرواز.

جدید فدرال راهنمایی تشویق شرکت های هواپیمایی به ترک برخی از صندلی باز می آید در یک هفته, که در خطوط هوایی آمریکا پیوست رقیب ایالات و تخفیف حامل روح در گفت آنها را پر کنید هر صندلی در هر هواپیما در صورت وجود تقاضا به اندازه کافی.

این یک حرکت است که جلب انتقاد شدید از دو ملت مقامات بهداشت عمومی در یک کمیته مجلس سنا شنوایی در این بیماری همه گیر کوروناویروس شنبه.

"من فکر می کنم آن را می فرستد پیام اشتباه," گفت: دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

"بدیهی است که این چیزی است که نگرانی. من مطمئن هستم که آنچه رفت به آن تصمیم گیری" دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و عضو مجلس coronavirus نیروی کار گفت: سناتورهای. "من فکر می کنم در محدوده یک هواپیما که (عدم وجود فاصله فیزیکی) می شود حتی بیشتر مشکل ساز است."

دیگر شرکت های هواپیمایی از جمله دلتا شمال غرب و JetBlue می گویند آنها ادامه خواهد داد به طور موقت جلوگیری از وسط صندلی و یا نگه داشتن هواپیما بیش از دو سوم کامل به منظور ایجاد فضای بیشتر بین مسافران است.

اما مقامات در ایران و آمریکا دفاع از تصمیمات خود را به طور کامل کتاب پرواز گفت: اجتماعی فاصله غیر ممکن است در یک هواپیما. حتی اگر وسط صندلی ها خالی مسافران کمتر از سه فوت از هم جدا وجود دارد و حتی کمتر فاصله بین ردیف در اقتصاد صندلی.

"شما نمی توانید استخدام در فاصله یک هواپیما مانند شما می توانید در یک فروشگاه مواد غذایی خط" گفت: نیک Calio رئيس جمهور از گروه صنعت هواپیمایی آمریکا در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران در این هفته. وی معتقد اقدامات ایمنی دیگر مانند افزایش تمیز کردن کابین هواپیما, فیزیکی, فاصله زمانی که شبانه روزی و deplaning و پوشیدن پوشش صورت را به حداقل رساندن خطر انتقال coronavirus.

"ما نمی پرواز مردم اگر ما احساس می کنیم آن را امن نیست به پرواز آنها" Calio گفت.

با اینحال بسیاری از مردم هنوز هم تمایلی به بازگشت به پرواز.

با توجه به که در آن به سفر با خیال راحت و چگونه می توانید وجود دارد در این تابستان "همه چیز هنوز هم فوق العاده نامشخص و گیج کننده می گوید:" ملانی لیبرمن ارشد سفر ویرایشگر در نقاط پسر سایت که می افزاید: "سفر هوایی است که قطعا یکی از راه های پیچیده از سفر."

برای به حداقل رساندن خطر بالقوه او نشان می دهد مسافران در نظر گرفتن کوتاه مسافت پرواز و نه پرواز در مسافت های طولانی هواپیمایی است که باید دقیق تر هواپیما تمیز کردن رژیم و شرکت های هواپیمایی که هنوز مسدود کردن وسط صندلی و یا محدود کردن ظرفیت در راه های دیگر.

برخی از خلبانان شرکت هواپیمایی می خواهم برای دیدن بیشتر دولت در این زمینه کمک کند. متفقین انجمن خلبانان که نشان دهنده خلبان در خطوط هوایی آمریکا می خواهد آینده فدرال coronavirus بسته امداد شامل کمک های مالی به "خرید صندلی به اندازه کافی در هر پرواز برای از بین بردن نیاز برای هر مسافر به نشستن در کنار یک غریبه."

APA جمهور سروان. اریک فرگوسن می گوید: تحت این نوع از "یکنواخت اجتماعی فاصله مسافران خواهد بود تشویق به پرواز بیشتر شرکت های هواپیمایی خواهد بود تشویق به کار بیشتر پروازها و دولت خواهد اطمینان از حفاظت از بحرانی زیرساخت های حمل و نقل و مرتبط با شغل است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن