در میان وحشیانه پاسخ به معترضان خواهد لحظات همبستگی واقعی را تغییر دهید ؟

بزرگنمایی این تصویر مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo (راست) kneels به عنوان نعش کش جورج فلوید

توسط MINERALNEWS در 17 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo (راست) kneels به عنوان نعش کش جورج فلوید می رسد به شمال مرکزی دانشگاه جلوتر از عزاداری در روز پنج شنبه. تظاهرات در پی فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس به فوران در سراسر کشور است. واشنگتن پست/واشنگتن پست از طریق گتی Im پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
واشنگتن پست/واشنگتن پست از طریق گتی Im

در سراسر کشور تظاهرات در پی جورج فلوید را به قتل برآورده شده است در زمان با دست سنگین تاکتیک های پلیس است که عبارتند از: ضرب و شتم و استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی شلیک به جمعیت.

نمونه ها عبارتند از: با تنبیهبدنی و حمله از دو دانشجویان در آتلانتا; به تنه زدن و بستری از 75 سال از معترضان در بوفالو, n. y.; فیلادلفیا, پلیس, ضرب و شتم دانشجوی معترض با باتوم و تظاهرات دانشجویی در آستین تگزاس بود که زخمی شد و توسط پلیس beanbag دور است که شکسته اش جمجمه.

اما این درگیری نیز شده اند مربوط توسط زودگذر حرکات وحدت و صلح بین دو طرف است.

در یک تعداد انگشت شماری از شهرهای بزرگ و کوچک از میامی به شنکتدی, n. y., به پرتلند سنگ., برخی از افسران را به زانو در همبستگی و چند حتی راهپیمایی با معترضان پلیس خواستار اصلاحات.

وجود دارد که فعالان اخراج این لحظات به عنوان صرفا نمادین رسانه های ادراک حرکت به معنای منحرف کردن اذهان از آنچه آنها می گویند در حال عمیق مشکلات ساختاری در آمریکا انجام ندادی.

دیگران می گویند که آنها علامت گذاری به عنوان یک برنامه به طور بالقوه مهم باز: شروع یک مطلب اساسی گفت و گو است.

"کسی در میان جمعیت فریاد زد:" آنها نیاز به زانو زدن ، و سپس آنها را به زانو در می گوید:" فلوریدا فعال اوشا جانسون اخیر اعتراض مارس در شیروانی مرجان, فلوریدا.

دانشگاه میامی جامعه شناسی دانشکده و برای اولین بار اعتراض سازمان می گوید که او به عقب گرفته شد که نمرات از Miami-Dade County Police رهبران و برخی از رتبه و فایل افسران بی سر و صدا و خود به خود در زمان زانو با 300 یا بیشتر معترضان که می خواهم در راهپیمایی به شهرستان سالن.

"آن لحظه بسیار قدرتمند برای من" جانسون می گوید: "مانند من چشم teared ، این لحظه از " من با شما هستم. من احساس می کنم درد خود را.' و شاید حتی اگر همه سران, شما می دانید احساس کردند که راه من فکر می کنم آن است که یک لحظه از فروتنی بشریت است. من فکر می کنم که آنچه که از آن ساخته شده قدرتمند است. من سعی کردم به آغوش آن لحظه از آنجا که من هرگز دیده می شود که اتفاق می افتد."

بزرگنمایی این تصویر

یک قاره و صدا افزایش می دهد دست خود را در مقابل یک خط از پلیس ضد شورش در جریان اعتراض علیه خشونت پلیس در میامی در مه 30, در پاسخ به مرگ های اخیر جورج فلوید, گزارشی مردی که کشته شده توسط پلیس. آدم Delgiudice /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آدم Delgiudice /خبرگزاری گتی ایماژ

آن واقعی است ؟ این منجر به جلسات مجازی توسط پلیس رهبران با فعالان مدنی و حقوق گروه و دیگران به شنیدن آنها را در مورد جامعه و پلیس و نگرانی است.

این یک شروع جانسون می گوید.

"ما می دانستیم که ما تا به حال به دنبال" او می گوید. "ما می خواهیم به نگه داشتن نه تنها مکالمه اما تلاش برای فشار برای اصلاحات از آنجا که ما فکر می کنم آن زمان در اوج خود است در حال حاضر که در آن ما واقعا می توانید سعی کنید به فشار برای اصلاحات است که ما می خواهیم."

در صدر لیست تغییر او می گوید: اجرای سه ماهه قابل اثبات ضد تعصب آموزش برای همه افسران پلیس منطقه و قوی countywide غیر نظامی نظارت با حکم قدرت.

اما در جای دیگر بسیاری از فعالان تردید دارند به خصوص با توجه مداوم خشن پلیس پاسخ تا حد زیادی به تظاهرات صلح آمیز است. آنها را به take-a-زانو-در-همبستگی حرکات به عنوان احساسی دستکاری و تا حد زیادی بی معنی است.

"هنگامی که پلیس را به زانو نه تنها من و نه آن را به طور جدی آن را ریاکارانه می گوید:" Patrisse Cullors یک جانباز در لس آنجلس فعال و هنرمند که نقش کلیدی در تاسیس سیاه زندگی مهم جنبش است. Cullors شده است هل دادن برای سال برای جلوگیری از جرم از بی خانمانی حبس از بیماران روانی و سوء استفاده پلیس از قدرت است.

"ما نیاز به تغییرات رادیکال ما نیاز به تحول" Cullors می گوید NPR. "این چیزها اتفاق نمی افتد از طریق پلیس گرفتن زانو در تظاهرات و سپس سمت راست و بعد آنها را به زانو گرفتن و کشتار با گاز اشک آور و لاستیک bulleting ما و ضرب و شتم ما را با باطوم."

بزرگنمایی این تصویر

یک دیترویت افسر پلیس با استفاده از گاز اشکآور در طول یک تظاهرات در دیترویت در 29 مه سال 2020 است. ست هرالد /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست هرالد /خبرگزاری گتی ایماژ

در تعداد کمی از موارد پلیس حرکات باید فراتر از مصرف یک زانو.

قدرتمند لحظه پلیس-معترضان وحدت بود که کلانتر از Genesee County, Mich., که شامل سنگ چخماق گفت: معترضان افسران او نیست مانند کسانی که چهار مینیاپولیس پلیس که متهم به قتل جورج فلوید.

آخر هفته گذشته کلانتر کریس سوانسون در زمان خاموش کلاه خود افسران او را باطوم و او خطاب به جمعیت.

"ما می خواهم با همه شما برای واقعی," او گفت: راهپیمایان. "من می خواهم به این رژه و نه اعتراض!"

سوانسون سپس پرسید جمعیت "به ما بگویید چه شما به ما نیاز به انجام?"

جمعی پاسخ: "راه رفتن با ما! پیاده روی با ما!"

بنابراین سوانسون و چند تن از افسران او نه تنها که.

او معتقد است که لحظه به صورت سنگ چخماق, Mich., به هر حال ثابت خواهد کرد که از طریق شکستن. سوانسون می گوید: لحظه ای که در حال حاضر تغییر راه او اجرا می شود خود را به آژانس.

"ما نیاز به اصلاحات مدرن و روز پلیس مانند آن را هرگز قبل از انجام," او می گوید. "ما نمی توانیم فقط در یک شب و پس از آن انجام می شود و بازگشت به جایی که از آن استفاده می شود و در ادامه به وعده های خالی."

او در حال حاضر به ملاقات با اصلاح طلبان شروع به صحبت کردن از طریق آنچه نیاز به تغییر و چگونه به آن را انجام دهد. و او را متعهد به ملاقات با آنها را در هفته.

او امیدوار است بخش های دیگر را شبیه مراحل.

"آیا ما نیاز به یک رجیستری ملی پلیس نظم و انضباط ؟ این یک ایده عالی" سوانسون می گوید. "آیا ما نیاز به یک کلی کمیته مشورتی با یک جامعه برای هر یک از آژانس ؟ این یک ایده عالی است. چرا که اگر شما چیزی برای پنهان کردن شما باید چیزی برای ترس."

کلانتر معتقد است فلوید مرگ "تغییر آمریکایی پلیس برای همیشه به خاطر من معتقدم که پلیس بزرگ رهبران و سازمان های پلیس که هرگز می خواهید برای دیدن این تیره روز دوباره."

اما فلوید مرگ نیست چیزی را تغییر قابل ملاحظه ای در مورد پلیس و در عین حال.

طرفداران می گویند که آیا آن بستگی به جمعی سیاسی و اخلاقی را به حرکت فراتر از آن آشنا چرخه aspirational اصلاحات – تماس برای آموزش بهتر غربالگری و نظارت – که اغلب موفق به متوقف کردن برخی از پلیس از تحقیر و سوء استفاده و یا کشتار اقلیت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن