Fauci صدای خوشبینی محتاطانه در مورد مدرن واکسن خواستار محاکمه 'کاملا امیدوار کننده'

بزرگنمایی این تصویر Anthony Fauci, flanked توسط رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک coronavirus وظ

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Anthony Fauci, flanked توسط رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک coronavirus وظیفه نیروی مطبوعاتی در کاخ سفید در آوریل 22. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

Dr. Anthony Fauci ابراز "خوشبینی محتاطانه" در مورد نتایج اولیه از یک coronavirus آزمایش واکسن — نتایج جستجو است که به طور گسترده ای مشهور در این هفته — و می گوید آن باقی مانده است "قابل تصور" است که یک واکسن برای مرگبار پاتوژن می تواند در دسترس تا پایان سال است.

در میان جهانی از مسابقه تسلیحاتی برای یک واکسن ملت پیشرو متخصص بیماری های عفونی گفت: روز جمعه در مصاحبه با NPR که او با تشویق یافته از فاز 1 آزمایش یک واکسن تحت توسعه توسط محققان در ماساچوست مستقر در شرکت زیست فناوری مدرن. روز دوشنبه این شرکت گفت: این واکسن به نظر می رسد هر دو سالم و قادر به تحریک در افراد مورد آزمایش از نوع پاسخ ایمنی مورد نیاز به دفع عفونت.

اما این شرکت که در حال توسعه این واکسن با همکاری موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی که Fauci منجر شده و در عین حال به انتشار نتایج دقیق از محاکمه سوخت نگرانی در میان محققان مورد چقدر اعلام می شود اعتماد کرد.

پرداختن به این نگرانی Fauci گفت: جزئیات کامل از محاکمه در حال حاضر وارد شده توسط تیم خود را در NIAID اما گفت: "داشتن نگاه اطلاعات خودم, آن است که واقعا بسیار امیدوار کننده است."

"واکسن ناشی از آنچه ما تماس بگیرید خنثی سازی آنتی بادی به عنوان تنها اتصال آنتی بادی و خنثی سازی آنتی بادی های آنتی بادی است که در واقع می تواند به جلوگیری از ویروس" گفت: Fauci. نتایج حتی بهتر از ما فکر," او گفت: "و آنها این کار را در حد متوسط دوز از این واکسن استفاده کنند."

Fauci گفت: نتایج کامل خواهد بود و فرستاده شده به یک همکار مجله به احتمال زیاد در عرض چند هفته. اگر همه می رود با توجه به طرح Fauci گفت: ممکن است که یک واکسن می تواند در دسترس در یک ماده از ماه — یک جدول زمانی که خرد سال-فرایند طولانی به طور معمول مورد نیاز برای تولید یک واکسن.

"من فکر می کنم آن قابل تصور است اگر ما را اجرا کنید به چیزهایی که آنها می گویند موانع پیش بینی نشده که ما می تواند یک واکسن است که ما می تواند شروع به استقرار در پایان این تقویم سال, دسامبر سال 2020 و یا به ژانویه 2021," Fauci گفت.

اما "هرگز یک وعده" او هشدار داد "از آنجا که زمانی که شما در حال برخورد با واکسن وجود دارد می تواند بسیاری از چیزهایی که در راه دریافت کنید."

مدرن این واکسن فقط یکی از صدها تحت توسعه توسط شرکت ها و دانشگاه ها در سراسر جهان مسابقه به تمبر از یک ویروس است که در ایالات متحده به تنهایی است آلوده بیش از 1.5 میلیون نفر و کشته شدن نزدیک به 95,000. با تمام 50 ایالت در حال حاضر در مراحل آغاز بازگشایی اقتصاد خود را پس از هفته مستند جستجو برای یک واکسن است که مصرف در ضرورت.

هر واکسن ملاقات عظیم تقاضای جهانی نیاز به میلیاردها دوز و در مجموع تغییر در رویکرد به چه واکسن به طور معمول توسعه یافته است. Fauci گفت که به معنای حرکت رو به جلو با تولید قبل از تست می تواند تکمیل شود. او توضیح داد که تسریع تلاش ها برای توسعه coronavirus واکسن در این راه این است که "نه افت در هر راه ایمنی یا علمی یکپارچگی است."

"آنچه ما انجام می دهیم در حال حاضر, و این چیزی است که من فکر می کنم در حال رفتن به مشخصه های متعدد از نامزدها که در حال آزمایش برای یک coronavirus واکسن این است که شما حتی شروع به سرمایه گذاری و حتی ساخت دوز از این واکسن قبل از اینکه شما به طور کامل مطمئن شوید که کار می کند. بنابراین خطر این است که این بیماران به دلیل ایمنی و علمی یکپارچگی دست نخورده است," او گفت:. "خطر این است که برای سرمایه گذاری است."

تا زمانی که یک واکسن آماده است کارشناسان بهداشت عمومی معتقدند که اجتماعی فاصله و سایر اقدامات کاهش خواهد ماند مرکزی برای نگه داشتن شیوع در خلیج به خصوص به عنوان متحده شروع به بازگشایی شده است. Fauci خود هشدار داد که موج دوم از موارد و گفت: "یک چیزی که من مطمئن هستم از این است که وجود خواهد داشت با عفونت اطراف در پاییز و در زمستان به دلیل آن را به ناپدید می شوند از این سیاره است."

Fauci گفت: این آزمون برای رهبران دولت خواهد بود که چگونه به خوبی آماده هستند برای حفظ "blips از موارد" از رشد به شیوع و از وجود "واقعی پرتاب ریباند از عفونت است." انجام این کار نیاز به "شناسایی و جداسازی تماس, ردیابی," او گفت:.

"آن اجتناب ناپذیر است که ما در حال رفتن به یک جهش عظیم" گفت: Fauci. "آنچه اجتناب ناپذیر است این است که ما را ببینید موارد است. این نحوه برخورد ما با آن است که رفتن به پایان بازی است."

Fauci نیز خواسته شد در مورد تجزیه و تحلیل منتشر شده در این هفته توسط محققان در دانشگاه کلمبیا که در بر داشت که حدود 36,000 مرگ و میر می تواند اجتناب شده است در ایالات متحده در حال گسترده اجتماعی فاصله اقدامات قرار داده شده است در محل فقط یک هفته پیش از آن در ماه مارس است. ایالات متحده می تواند داشته باشد نیز دیده می شود حدود 700,000 کمتر عفونت اگر اقدامات آغاز شد که در 15 مارس به جای آن آغاز شده در مارس 8, با توجه به مطالعه است.

"ما همیشه می تواند انجام شود بهتر است به خصوص زمانی که شما نگاه در آینه و انجام retrospectoscope و می گویند," وای, شما می دانید, ما می تواند به نجات بسیاری از بیماری اگر ما آن را انجام داده بود بسیار زودتر.' و درست است که" Fauci گفت. "شما باید به یک درجه خاصی از رئالیسم و فروتنی در مورد آن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن