تگزاس تماس در یک اعتصاب نیروی سعی کنید به سرعت Coronavirus گسترش در خانه های سالمندان

بزرگنمایی این تصویر امدادگران از سن آنتونیو آتش نشانی شد راه اندازی swabbing ایستگاه در حومه شهر خان

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

امدادگران از سن آنتونیو آتش نشانی شد راه اندازی swabbing ایستگاه در حومه شهر خانه سالمندان پارکینگ. آنها بخشی از مداخله دولت برای جلوگیری از گسترش عفونت در خانه های سالمندان. جان برنت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان برنت/NPR

برخی از بدترین شیوع کروناویروس رخ داده است در دراز مدت مراقبت از امکاناتی که در حال حاضر حساب برای بیش از یک سوم از تمام COVID-19 مرگ و میر در آمریکا است. برخی از ایالت ها گرفته اند اقدامات تهاجمی برای کند کردن روند گسترش این ویروس در میان جمعیت سالمندان و کارگران در خانه های سالمندان. تگزاس تشکیل یک نیروی ضربت برای ارزیابی مشکلات در آن 1,222 خانه های سالمندان.

در روز روشن و در جنوب تگزاس صبح در پارکینگ یک حومه خانه سالمندان امدادگران از سن آنتونیو آتش نشانی شد راه اندازی swabbing ایستگاه و پوشیدن پروانش-آبی محافظ لباس. آنها بخشی از مداخله دولت برای جلوگیری از گسترش عفونت در خانه های سالمندان. شهری و ایالتی تگزاس گارد پزشکان باید دامن زد به آزمون بیش از 250000 نفر از ساکنان و همچنین کارکنان برای کوروناویروس.

"خوب بچه ها پس ما رو 260 سواب ما میخوایم اینجا انجام امروز. این 200 کارکنان و 60 نفر. ما خانواده تقسیم شده در تیم خود را در حال حاضر زد:" امدادگر سرهنگ تراویس Hopp. "امن مراقبت از یکدیگر و تمیز بماند."

کار خود را بسیار مهم است. در تگزاس 47 درصد از دولت نزدیک به 1,900 COVID-19 مرگ شده اند به پرستاری ماهر و کمک امکانات زندگی — حتی نسبت بیشتری از ملی COVID مرگ و میر آمار و ارقام.

"در حال حاضر ما در حال تمرکز بر مجوز پرستاری امکانات. ما دیده ایم بسیار بالا میزان مرگ و میر و این بسیار آسیب پذیر جمعیت گفت:" اریک Epley, مدیر اجرایی, از جنوب غربی تگزاس منطقه ای شورای مشورتی است که هماهنگی ایالت امدادگر تیم است.

به عنوان بحران بهداشت عمومی آغاز شد که در زمستان وارد ماه های تابستان به همین دلیل است که این ویروس هنوز هم در حال اجرا شایع از طریق خانه های پرستاری?

اصول کنترل عفونت به خوبی شناخته شده در حال حاضر توسط: مکرر دست-شستشو با پوشیدن ماسک, اجتماعی, فاصله, پوشیدن دنده محافظ و دفع آن را به درستی و جداسازی افراد بیمار.

بزرگنمایی این تصویر

یک swabbing تیم وارد سن آنتونیو خانه سالمندان برای تست ساکنان برای کوروناویروس. در تگزاس 47 درصد از دولت نزدیک به 1,900 COVID-19 مرگ شده اند به پرستاری ماهر و کمک امکانات زندگی. جان برنت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان برنت/NPR

"اجازه دهید به شما بگویم برخی از این مسائل واقعا اساسی و من نمی فهمم که چرا آنها نمی گرفتن آن گفت:" کوین Dinnin رئیس جمهور BCFS. غیر انتفاعی اضطراری ارائه دهنده خدمات بهداشتی و انسانی است که بخشی از تگزاس نیروی واکنش سریع را برای خانه های سالمندان. BCFS پزشکی تیم را به طور کامل گرفته شده در طول عملیات در شش تگزاس پرستاری از خانه که در آن یک سوم تا نیمی از جمعیت قرارداد COVID-19 و کارکنان بیش از حد ترس به بازگشت به کار.

Dinnin یک عکس بر روی تلفن خود را از یک پرستار دستیار — بدون ماسک — ایستاده در راهرو از شرق تگزاس تسهیلات و به طور مستقیم در پشت او است سالمندان ساکن است که COVID مثبت است.

آنچه که نگران کننده او می گوید که کارکنان در حال انقباض بیماری آنها نمی دانند که آنها آن را داشته باشد و آنها به احتمال زیاد آلوده ساکنان.

"و آنها در حال حرکت از یک اتاق به اتاق به اتاق با بیمار تماس" Dinnin ادامه داد. "قطعا اگر آنها در حال پوشیدن هر گونه ماسک و در همه حال به محافظت از دیگران را از آنها یک فرصت خوب وجود دارد آنها در حال ریختن ویروس و آنها را در معرض کسانی که در معرض خطر بیماران مبتلا به ویروس است."

رئیس خود را از عملیات تاد گیتس در حال کار در داخل خانه سالمندان داغ مناطق در تگزاس برای هفته ها.

"آنها [خانه سالمندان مدیران] اقدام به طور کلی از جهل زیرا آنها فقط نمی دانند که آنچه آنها انجام می دهند اشتباه است" گیتس می گوید.

Dinnin گفت: راهنمایی در مورد کنترل عفونت از دولت فدرال و بهداشت مراقبت از مقامات "است بیش از حد پیچیده است و باید آن را ساده تر و آسان تر به درک."

خانه سالمندان صنعت به طور کلی سرزنش آن coronavirus بحران در اوایل کمبود ماسک و سایر تجهیزات حفاظتی و عدم تست. علاوه بر این, آنها می گویند, سالخورده ساکنان به ویژه آسیب پذیر هستند و هیچ کس را دیدم این بدخیم بیماری در آینده است.

اما کنترل عفونت شده است چندساله مشکل قبل از سال 2020 است.

بزرگنمایی این تصویر

"من فکر می کنم همیشه وجود دارد اتاق را به نگاه در کنترل عفونت پروتکل و چگونه ما را در بهبود روند گفت:" کوین وارن رئيس جمهور از تگزاس مراقبت های بهداشتی در ارتباط است. "و ما چگونه یاد بگیرند از این حرکت رو به جلو به طوری که اگر و زمانی که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد دوباره ما لازم نیست که نگرانی های شبیه به این." جان برنت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان برنت/NPR

خانه های پرستاری در سراسر امریکا کاهش یافته است کوتاه برای سال, با توجه به گزارش منتشر شده در ماه گذشته توسط دولت فدرال مسئولیت پذیری ،

"ما متوجه شدیم که تعدادی از خانه های سالمندان به حال کمبود در پیشگیری از عفونت و تلاش های کنترل و که این کمبود متاسفانه بودند و گسترده در سراسر ترین خانه های پرستاری" گفت: جان Dickin مدیر گائو را در تیم مراقبت سلامت در یک آژانس پادکست.

گائو گزارش یافت می شود که 82 درصد از خانه های پرستاری کردم حداقل یک کمبود کنترل عفونت در بین سال های 2013 و 2017. و در حدود نیمی از خانه های "تا به حال مشکلات مداوم و ترتيب ذکر شده در سراسر چندین سال."

تگزاس — با بیش از 1200 خانه های پرستاری — همیشه یک مشکل نقطه.

"این یک مشکل دیرینه به خصوص در تگزاس با اصول کنترل عفونت شیوه" گفت: Patty Ducayet طولانی مدت مراقبت بازرس برای تگزاس.

ایالتی و فدرال بازرسی نشان می دهد که در تگزاس و خانه های پرستاری در میان اکثر استناد برای عفونت کمبود در کشور و پیشگیری از عفونت شماره یک مشکل در دولت است.

Ducayet می گوید: خانه های سالمندان انجام برنامه ریزی اضطراری و شیوع بیماری های عفونی قرار است به بخشی از آن.

بزرگنمایی این تصویر

سن آنتونیو امدادگران همین تجهیزات حفاظتی در آماده سازی برای ورود به یک خانه سالمندان و آزمون ساکنان و کارکنان برای کوروناویروس. جان برنت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان برنت/NPR

"بدون شک" او گفت: "خانه سالمندان شده است می تواند بهتر برای این آماده شده."

در دفاع از خود یک خانه سالمندان انجمن تجارت می گوید اعضای آن گرفته اند اقدامات سختگیرانه برای جلوگیری از گسترش مانند لغو بازديد خانواده و از بین بردن فعالیت های اجتماعی مانند ناهار خوری و یکنوع بازی شبیه لوتو.

"من فکر می کنم همیشه وجود دارد اتاق را به نگاه در کنترل عفونت پروتکل و چگونه ما را در بهبود روند گفت:" کوین وارن رئيس جمهور از تگزاس مراقبت های بهداشتی در ارتباط است. "و ما چگونه یاد بگیرند از این حرکت رو به جلو به طوری که اگر و زمانی که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد دوباره ما لازم نیست که نگرانی های شبیه به این."

تگزاس بهداشت و خدمات انسانی کمیسیون که تنظیم پرستاری ماهر امکانات می گوید آن را انجام داده است صدها نفر از محل بازرسی بیش از دو ماه گذشته با توجه به کروناویروس بحران است. اما در حال حاضر این سازمان است تشدید پاسخ.

هفته گذشته HHSC اعلام کرد که در نور مداوم با مشکلات جدی coronavirus در خانه های پرستاری — آن را ایجاد کرده است به ویژه کنترل عفونت ارزیابی تیم است. آنها را مشکل امکانات در سراسر کشور به نقد و بررسی شیوه های خود را و ارائه فوری راهنمایی در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیشتر از COVID-19.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب