انگلیسی بارها در حال بازگشایی - آنها نمی تواند همان

لندن - درخواست مردم در انگلیسی بارها به نگه داشتن فاصله خود را در حال رفتن به سختی می شود پس از آنها تا به حال

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

لندن - درخواست مردم در انگلیسی بارها به نگه داشتن فاصله خود را در حال رفتن به سختی می شود پس از آنها تا به حال تعداد کمی از مورد علاقه خود را tipples.

میخانه مدیران را باید به کاردان آمده روز شنبه هنگامی که آنها و دیگر بخش های صنعت مهمان نوازی در انگلستان باز کردن درهای خود را به مشتریان برای اولین بار پس از آوریل 20, ارائه شده آنها با COVID ایمنی مورد نیاز است.

دولت بریتانیا متهم شده است از بی پروا بودن در اجازه می دهد بارها برای باز کردن دوباره داده coronavirus عفونت و مرگ و مير بالا و میان شواهدی وجود دارد که بازگشایی میله در کشورهایی مانند ایالات متحده منجر به شیوع بیماری های جدید. انگلستان ثبت کرده است نزدیک به 44,000 ویروس های مربوط به مرگ و میر سوم پشت سر ایالات متحده و برزیل است.

بسیاری از پول نقد گرسنگی بارها را به شیرجه رفتن به هر حال آنها خواهد بود بسیار متفاوت از آنچه که آنها زمانی که آنها تعطیل با توجه به نیاز به اطمینان حاصل شود هر کس امن است — از ثبت نام مشتریان پس از ورود به مطمئن شوید که جداول به اندازه کافی دور از هم به ملاقات اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

"من عصبی هستم" گفت: در حال Kolltveit که اجرا می شود Chandos اسلحه در شمال لندن با همسرش امیلی. آنها را تبدیل به اطراف اقبال میخانه در چند سال گذشته با در نظر گرفتن آن را به جامعه ارائه فعالیت هایی مانند موسیقی زنده — در علاوه بر این به یک ریز ریخت پاینت آل. آن رای گیری بهترین محلی در 2019 انگلیسی میخانه جوایز.

"آن را نمی خواهد اما ما بهترین های ما به آن را فقط به عنوان بزرگ به عنوان تا کنون," او گفت:.

این بیماری همه گیر است که یک تهدید وجودی برای بسیاری از انگلستان 37,500 بارها. این Chandos و دیگران بی شماری بهره مند از اقدامات دولت به ویژه دستمزد حمایت از طرح که مانع جرم اخراج. حدود 90 درصد از میخانه کارکنان بودند furloughed تحت این طرح با توجه به آبجو و انتشارات انجمن.

بازگشایی ارائه می دهد امید به publicans مانند Kolltveit اما حاشیه هستند ،

Kolltveit می خواهد به فکر مردم را رعایت قوانین با توجه به همه گیر هنوز ادامه دارد و می گوید خود را میخانه می توانید برای زنده ماندن تا حدود پنج ماه بدون کمک بیشتر — ارائه شده در آن اجرا می شود در 50 درصد از حداکثر ظرفیت و هیچ دوم سنبله در contagions یا یک مستند جدید در کسب و کار.

"بهترین میخانه پسوند صاحبخانه شخصیت و فضای میخانه رفتن به انبوه به چالش کشیده است اما من فکر می کنم بهترین publicans خواهد پیدا کردن راه بازسازی آن را در برخی از راه" گفت: Pete قهوه ای, برنده جایزه آبجو نویسنده است.

زمانی که آنها بازگشایی بارها نیاز به اطمینان حاصل شود خدمات جدول یک حرکت که توقف گرامی سنت فارسی مشروب خور — ازدحام و چت در اطراف نوار. مهمانان خواهد بود محدود به گروه های شش تا جایی که امکان نشستن در کنار هم به منظور کاهش هر گونه خطر سرایت بیماری است که ممکن است از فریاد بیش از حد با صدای بلند.

آنها را با فاصله حداقل یک متر (3.3 فوت) از هم جدا می شود و تشویق به اقدامات دیگر خود را امن نگه دارید, مانند استفاده از دست عفونی. پوشیدن ماسک حتی توسط کارکنان اختیاری است.

میخانه کارکنان نیز باید برای ثبت نام از مشتریان در درب — و نگه داشتن آنها را برای 21 روز — برای کمک به هر گونه تلاش برای ردیابی ویروس contagions.

تیم شیهان شرکت مالک Franklins یک میخانه و رستوران در شرق لندن است که اذیت موثر ثبت نام از صنعت مهمان نوازی در تلاش برای پیگیری و ردیابی contagions و شگفتی او چگونه است که به منظور بررسی سلامتی هر کسی یا هویت.

"چگونه بسیاری از خانم و آقای Presleys ما می رویم به دریافت کنم ؟ و چگونه می توانم شما در مورد درخواست مردم شخصی سوال؟," او گفت:. "من هراس آن را در آن احترام بگذارند."

او همچنین نگران آن خواهد بود "مانند شب سال نو" در برخی از بارها به خصوص کسانی که تهیه کردن به افراد جوان تر و اجتماعی فاصله دستورالعمل "ممکن است بیرون رفتن از پنجره پس از مردم تا به حال چند shandies."

"ما در حال حرکت به مرحله که در آن توصیه این است که اساسا استفاده از عقل سلیم" گفت: Jon صلیب 40-year-old حسابدار در شمال لندن.

"اکثر مردم اعتماد خود را به محلی برای ایجاد حق انتخاب" اضافه شده عبور, که گفت که او می خواهم خوشحالی مکرر خود را محلی میخانه کشتی گیران, اگر آن را شلوغ نیست.

دستورالعمل یکسان هستند هر اندازه و طرح از میخانه. اما این چالش به احتمال زیاد بسیار متفاوت برای یک محل مانند JD Wetherspoon را در ماه زیر آب در منچستر و یک کشور عجیب و جالب میخانه مانند جورج در Burpham جمع بین یک کلیسا و یک زمین کریکت در جنوب انگلستان است.

بارها مانند جورج ذاتی به ریتم خود را از روستایی در اطراف. آن است که با شروع از یک در خارج کباب در روز شنبه و پس از سنتی کباب یکشنبه خدمات در داخل و خارج.

"نه از دوک نورفولک باز Arundel ایستگاه راه آهن در زمین خود در ماه اوت سال 1863 یک رویداد تابستان بیشتر شده است مشتاقانه در انتظار توسط ساسکس مردم محلی از بازگشایی جورج گفت:" رابرت, Essex, 59 سال بازاریابی خدمات اجرایی و یکی از مردم محلی خریداری شده که این انتشارات در سال 2013.

نه هر کس است بازگشایی. این Tollington اسلحه یک میخانه در نزدیکی آرسنال ورزشگاه فوتبال در شمال لندن فکر می کند دولت است که نادیده گرفتن کارشناس علمی مشاوره و ابراز نگرانی در مورد "کمک به موج دوم این بیماری همه گیر."

چند هفته آینده قضاوت خواهد کرد تصمیم دولت اما قهوه ای فکر می کند که بارها در پاسخ به جامعه خود را نیاز دارد در طول مستند با نشان دادن روحیه کارآفرینی رشد خواهد کرد و یا حداقل زنده ماندن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من دیده ام که ابداع شده در طول مستند توسط بارها انجام کارهایی مانند جمع آوری و نسخه یا انجام takeout تحویل."

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن