اسناد و مدارک: تلفن همراه درخواستهای کمک به پیدا کردن بدن کودکان

بویزی آیداهو - مقامات با استفاده از تلفن همراه اطلاعات از شرکت-عموی مرحوم از دو گمشده کودکان آیداهو برای پیدا

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

بویزی آیداهو - مقامات با استفاده از تلفن همراه اطلاعات از شرکت-عموی مرحوم از دو گمشده کودکان آیداهو برای پیدا کردن جوانان' بدن در مالکیت روستایی در اوایل این ماه با توجه به اسناد دادگاه.

پلیس باقی مانده از 17 سال Tylee رایان و برادر 7 ساله جاشوا "JJ" Vallow در ماه ژوئن پس از 9 ماه از جستجو. آنها تا به حال دیده شده است و از سپتامبر و محققان گفت: مادر بچه لری Vallow Daybell و همسرش چاد Daybell دروغ به پلیس در مورد نگهداری کودکان است.

KBOI گزارش داد که اسناد دادگاه عمومی ساخته شده در اواخر جمعه نشان می دهد که اف بی آی ردیابی تلفن همراه از Alex Cox Vallow برادر و جی جی و Tylee عمو.

اف بی آی به دنبال کاکس تلفن همراه در Daybell املاک چهار بار در ماه سپتامبر. با توجه به اسناد دادگاه کاکس تلفن پینگ در سپتامبر. 6, 9, 23 و 25 در محل که در آن باقی مانده بودند.

همسایگان نیز تایید آنها را دیدم آتش سوزی در اموال حدود هفت. 6 و 9 که به گفته آنها غیر معمول بود چرا که یک گودال آتش در ملک بود به سختی استفاده می شود با توجه به اسناد دادگاه.

چاد Daybell التماس کرد گناه نیست به از بین بردن مدارک و شواهد. لری Daybell شده است و در زندان از ماه فوریه به اتهام کودک رها و مانع بررسی است. هر دو Daybells برگزار شد در $1 میلیون دلار اوراق قرضه و هر دو در حال برنامه ریزی برای جلسات مقدماتی در ماه آینده.

این پرونده پیچیده دهانه چندین ایالت و زمانی شروع شد که لری Daybell برادر شات و killied او جدا, شوهر, چارلز Vallow در حومه ققنوس تابستان گذشته در آنچه او ادعا شد در دفاع از خود. Vallow به دنبال طلاق گفته لری اعتقاد او تا به حال تبدیل شدن به یک خدا-مانند شکل که مسئول طلوع در کتاب مقدس پایان زمان.

برادر الکس کاکس پس از آن درگذشت و در ماه دسامبر آشکار لخته خون در ریه است.

مدت کوتاهی پس از Vallow مرگ لوری و کودکان از نقل مکان به ایالت آیداهو چاد Daybell زندگی می کردند. او یک شرکت چاپ و نشر از قرار دادن کتاب های داستانی او نوشت: در مورد سناریوهای آخرالزمانی آزادانه در الهیات کلیسای عیسی مسیح از روز دوم پرستاران.

او همچنین ضبط پادکست در مورد آماده شدن برای کتاب مقدس زمان پایان و دوستان گفت که او ادعا می شود قادر به دریافت سند چشم انداز از "فراتر از حجاب است."

او ازدواج کرده بود به Tammy Daybell که در خواب او را در ماه اکتبر گذشته از آنچه او اگهی گفت: شد ، مقامات رشد مشکوک که چاد Daybell عروسی لری فقط دو هفته بعد.

آنها تا به حال Tammy Daybell بدن که در ماه دسامبر. نتایج که کالبد شکافی نشده اند منتشر شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن