پروازهای هواپیمایی داخل و خارج از شهر نیویورک کاهش شدت به دلیل Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر خالی راهرو در John F. Kennedy International Airport در نیویورک در ماه گذشته. اجت

توسط MINERALNEWS در 19 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

خالی راهرو در John F. Kennedy International Airport در نیویورک در ماه گذشته. اجتماعی فاصله به سرعت گسترش coronavirus کمی برگ تقاضا برای پرواز. Kena Betancur/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kena Betancur/خبرگزاری گتی ایماژ

فرودگاه ها در سراسر جهان بسیار ساکت تر این روزها با هر کسی که به سختی پرواز به دلیل محدودیت های مسافرتی برای کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus.

و برخی از کشور پر رفت و آمدترین فرودگاه ها در مورد به دست آوردن حتی ساکت تر به عنوان شرکت های هواپیمایی بریده بریده خدمات این هفته به داخل و خارج از عمده سه منطقه شهر نیویورک فرودگاه.

خطوط هوایی آمریکا اعلام کرد که از روز شنبه, مارس 7 آن را کاهش می دهد تعدادی از خروج از لاگاردیا JFK و نیوآرک به فقط 13 روز. که پایین تر از میانگین 270 پرواز در روز در ماه آوریل گذشته. هشت نفر از کسانی که پرواز را از لاگاردیا و سه هر یک از JFK و نیوآرک.

با توجه به صنعت هواپیمایی ناظران برای اولین بار پس از سال 1940 آمریکا نمی خواهد که یک پرواز بدون توقف از شهر نیویورک به لس آنجلس.

هواپیمایی متحده است برش تعداد پروازهای داخل و خارج از منطقه به 17 روز و 15 از کسانی که از آن توپی در نیوآرک و فقط 2 از لاگاردیا (ایران پرواز نمی کند از JFK).

JetBlue که توپی در JFK را حذف کرده است 80 درصد از پروازها وجود دارد. روح است به حالت تعلیق همه خدمات و از منطقه نیویورک.

دلتا را شلوغ ترین برنامه پرواز با 51 خروج روزانه از سه فرودگاه; 29 از JFK 15 از لاگاردیا و 7 از نیوآرک.

شرکت های هواپیمایی می گویند کاهش در پرواز است با توجه به ترکیبی از تعداد بالایی از coronavirus موارد در نیویورک, مترو, منطقه, تلاش برای به حداقل رساندن کارکنان بالقوه قرار گرفتن در معرض ویروس و کاهش تقاضا است.

آمریکا سخنگوی راس فاینستاین گفت: در یک صدای جیر جیر که هواپیمایی شلوغ ترین پرواز از لاگاردیا یکشنبه "تنها 27 مسافران (در 737-800 با 172 کرسی). اجازه دهید فقط می گویند که پرواز سوار به سرعت. اما نه به عنوان به سرعت به عنوان نه پرواز از JFK/LGA با یک مسافر در هر."

بسیاری از سرویس کاهش در اثر تا اوایل ممکن است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب