دیوان عالی کشور به طور موقت بلوک ساده تر رای گیری از طریق پست در آلاباما در طول Coronavirus

دیوان عالی ایالات متحده در شرایط اضطراری حاکم شنبه شب به طور موقت مسدود شده پایین تر تصمیم دادگاه است که با اس

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

دیوان عالی ایالات متحده در شرایط اضطراری حاکم شنبه شب به طور موقت مسدود شده پایین تر تصمیم دادگاه است که با استناد به COVID-19 همه گیر را ساخته اند آن را آسان تر برای ساکنان سه Alabama شهرستان به رای غایب رای گیری در جولای 14 اولیه انتخابات دور دوم انتخابات است.

دادگاه عالی تقسیم 5-4 در تصمیم گیری با النا کاگان, اموزش Bader Ginsburg, Stephen Breyer و Sonia Sotomayor — چهار قضات منصوب دموکراتیک رئیس جمهور در مخالفت. هیچ استدلال ارائه شده توسط دادگاه این حکم که به طور معمول برای چنین اضطراری تصمیم گیری است.

این تصمیم به معنی رای دهندگان که در حال 65 ساله و مسن تر و یا غیر فعال در موبایل, Jefferson, و لی شهرستانهای جایی که coronavirus عفونت افزایش یافت در هفته های اخیر خواهد شد که به ارائه یک کپی از یک ID عکس در حالی که تقاضا برای یک پست الکترونیکی-در رای گیری. و به شمارش همه رای غیابی خواهد شد که به همراه یک استشهاد را امضا کرده یا توسط یک دفتر اسناد رسمی و یا دو فیلم شاهد است.

انتخابات در این شهرستان شده بود مسدود شده و از اجرای آن مورد نیاز در ژوئن 15 حکم توسط قاضی عبد Kallon ایالات متحده دادگاه منطقه ای در بیرمنگام. اوباما منصوب توافق با شاکیان از کسانی که در شهرستانهای استان که مورد نیاز بودند بیش از حد در میان یک بیماری همه گیر کوروناویروس.

"دادگاه در می یابد که بار اعمال شده توسط به چالش کشیده قوانین انتخابات در رای دهندگان در معرض خطر عوارض شدید یا مرگ از COVID-19," Kallon نوشت: در نظر او "هستند و نه توجیه منافع دولت در اجرای قوانین است."

قاضی نیز در برابر حکومت آلاباما عملا ممنوعیت منظقه مجموعه ای از رای غیابی, نوشتن که این عمل باید اجازه داده شود در هر حوزه قضایی که خواست به انجام این کار.

سه قاضی پنل ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای 11th مدار در آتلانتا در ژوئن 25 محروم ایالت آلاباما درخواست برای قرار دادن حکم کاستن از رای گیری مورد نیاز در خود نگه دارد.

"عکس ID و شاهد مورد نیاز نیروی حداقل برخی از Alabamians از جمله شاکیان فرد در اینجا" نوشت مدار قضات رابین روزنبام و جیل پریر "به افزایش خطر ابتلا COVID-19 موارد فوق در سراسر کشور و ایالت های اجتماعی فاصله و خود انزوا قوانین و توصیه به درخواست و با موفقیت رای غایب."

آلاباما, وزیر امور خارجه, جان مریل سپس به دنبال مداخله دیوان عالی کشور که حکم بلوک قاضی Kallon را preliiminary دستور در مقابل اجرای رای گیری مورد نیاز در حالی که در مورد این نسخهها کار راه خود را از طریق تجدید نظر.

"من بسیار هیجان زده هستم که دیوان عالی ایالات متحده حکم داده است به نفع کسانی که بر این باورند سخت تفسیر قانون اساسی" مریل در توئیتر نوشت: پنج شنبه شب "است و تصمیم به اعطای اقامت و نه تایید وضع از نیمکت."

مریل قبلا خوار ادعا می کند با طرح دعوی در دادگاه به شاکیان که الزامات مورد نیاز برای پست الکترونیکی-در رای گیری مانند اخذ کپی از عکس ID بودند بیش از حد طاقت فرسا و مخاطره آمیز برای رای دهندگان رو مرگبار بیماری همه گیر.

"زمانی که من به خانه شما می آیند و شما نشان دهد که چگونه به استفاده از چاپگر خود من نیز می تواند به شما میآموزد که چگونه به کراوات کفش خود را و به کراوات کراوات خود را" مریل توییتی در اواخر ماه آوریل است. "من همچنین می تواند با شما به خارج و یا Kinko را و مطمئن شوید که شما می دانید که چگونه برای به دست آوردن یک کپی از خود را ID ساخته شده در حالی که شما در حال خرید سیگار و یا الکل است."

دادگاه عالی حکم آمد در یک روز زمانی که تعداد COVID-19 نفر در آلاباما رسیده 1,758 یک رکورد مجموع روزانه برای دولت با توجه به BamaTracker سایت.

"ویرانگر! Sup حکم دادگاه به معنی آسیب پذیر آلاباما رای دهندگان باید خطر زندگی خود را برای رای دادن در طول Covid-19 همه گیر!" در کنگره ایالات متحده تری Sewell, D-Ala., نوشت: این تصمیم در توییتر. "با افزایش موارد تایید شده در آل این است که به سادگی غیر قابل قبول است!"

اولیه انتخابات در اصل برنامه ریزی شده برای مارس 31 منتقل شد آلاباما کالیفرنیا ، کی Ivey به 14 ژوئیه به دلیل بیماری همه گیر.

همراه با برخی از محلی بیشتر نژادها آن را تعیین خواهد کرد که آیا سناتور سابق ایالات متحده و دادستان کل جف یا جلسات سابق دانشگاه آبرن مربی تیم فوتبال تامی Tuberville خواهد بود خواه به چالش کشیدن دموکراتیک وقت داگ جونز در ماه نوامبر آمریکا انتخابات.

دیوان عالی کشور محافظه کار اکثریت صادر کرده است مشابهی حاکم در ماه آوریل که در دادگاه بدوی تصمیم به اعطای شش روز اضافی به صورت غیابی به دریافت در ایالت ویسکانسین انتخابات لغو شد. مانند یک در آلاباما استدلال پشت ویسکانسین تصمیم دادگاه تا به حال شده است برای کاهش خطرات ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس در مواجهه با رای دهندگان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن