شرق آسیا کانادایی صورت یک "نامتناسب" بهداشت روان تاثیر COVID مطالعه می گوید:

شرق آسیا کانادایی چهره نامتناسب سلامت روان تاثیر از COVID-19 اپیدمی به عنوان یک نتیجه از هدف حملات نژادپرستانه

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

شرق آسیا کانادایی چهره نامتناسب سلامت روان تاثیر از COVID-19 اپیدمی به عنوان یک نتیجه از هدف حملات نژادپرستانه و خشونت و تبعیض در یک مطالعه جدید می گوید.

بر اساس نمونه گيری تصادفی محققان بررسی 2,033 پاسخ دهندگان آنلاین با سوالات اعم از جمعیتی وضعیت به تاثیر COVID-19 در محل عادات شخصی, خطر برداشت و تبعیض است.

پاسخ دهندگان همچنین خواسته شد مجموعه ای از استاندارد سوالات مرتبط با ذهنی خود را به خوبی بودن چنین به عنوان اگر آنها ترس و احساس که همه چیز آنها بود تلاش با تجربه تنهایی; شد ناراحت چیزهایی که معمولا زحمت ایشان بودند بی قرار; و یا تا به حال مشکل نگه داشتن ذهن خود را بر آنچه آنها انجام می دهند.

"در حالی که زمان COVID-19 همه گیر تا به حال زیان سلامت روان اثرات در همه کانادایی ها برخی گروه ها شده اند و آسیب پذیر تر از دیگران" نتیجه مطالعه ای مشترک توسط دانشگاه نیویورک و دانشگاه بریتیش کلمبیا منتشر شده در این هفته توسط پژوهش های علوم اجتماعی, شبکه مجله.

"ما در واقع پیدا کردن که در طول COVID-19 pandemic بالاتر بروز حاد تبعیض مواجه با شرق آسیا کانادایی خود را توضیح دهد سطوح بالاتر بهداشت روانی علائم نسبت به سفید کانادایی است."

از زمان آغاز شیوع این بیماری در کانادا, شده است وجود دارد افزایش در ضد آسیایی, جنایات نفرت در سراسر کانادا است. در ونکوور وجود داشته است 29 ضد آسیایی, حملات پس از همه گیر ضربه B. C., در حالی که طی همین دوره زمانی در سال گذشته وجود دارد تنها چهار موارد مشابه.

ضد آسیایی نژادپرستی ائتلاف راه اندازی شد در پاسخ به همه گیر شده مستند 138 حوادث COVID مربوط به نژاد پرستی آزار و اذیت با 110 از این گزارش ممکن است به تنهایی.

York, جامعه شناسی استاد کری وو این گزارش منجر نویسنده گفت: درصد از کانادایی ها که در گزارش منصفانه یا فقیر سلامت روانی سه برابر شده است از 8 درصد قبل از شروع این بیماری همه گیر به 24 درصد و پس از آن آغاز شد. بیش از نیمی از کانادایی ها نیز گفت: سلامت روان خود را بدتر شده به عنوان یک نتیجه اجتماعی فاصله.

پس از کنترل عوامل دموگرافيک در میان پاسخ دهندگان مانند درآمد آموزش و پرورش و وضعیت مهاجرت وو گفت: کسانی که از شرق آسیا پس زمینه — از جمله چینی, کره ای ها و ژاپنی — گزارش فقیر سلامت روان و تبعیض بیشتر در این بیماری همه گیر.

پاسخ دهندگان خواسته شد تا به یک نمره برای هر سوال که بهترین منعکس شرایط خود را و نمرات مورد استفاده قرار گرفت برای tabulate خود تبعیض و افسردگی شاخص. به طور کلی شرق آسیا از پاسخ دهندگان نشان داد فقیر و سلامت روان ذکر شده بیشتر حوادث نژادپرستی و درک نژادپرستی از سفید کانادایی. این مطالعه آماری معنی داری با P-value کمتر از 0.01.

وو گفت: هر گونه افزایش در پاسخ دهندگان با تجربه و پاسخ به حاد تبعیض همراه است با افزایش سلامت روان علائم آنها گزارش شده است. پس از کنترل حاد تبعیض, شرقی, آسیایی, سفید, سلامت روان فاصله است و دیگر از نظر آماری معنیدار توضیح عاملی.

"از آنجا که شیوع آغاز شده در چین, به چینی و چینی به دنبال شرق آسیا کانادایی ممکن است تجربه کرده اند بیشتر حملات نژادپرستانه و خشونت و تبعیض در طول بحران از دیگر گروه ها," او گفت:.

"نه تنها آنها را در مواجهه با اثرات COVID-19 اما همچنین از افزایش احساسات ضد ژاپنی حملات در زندگی روزمره خود را."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

وو گفت: مطالعات قبلی نشان داده شرق آسیایی ها به طور کلی کمتر به احتمال زیاد به دنبال خدمات بهداشت روانی و این گزارش بر نیاز به مداخلات و حمایت به طور خاص طراحی شده برای رسیدگی به نیازهای شرق آسیا کانادایی در پاسخ به این بیماری همه گیر.

"شرق آسیایی و مهاجران بودند کمتر از گروه های دیگر برای استفاده از خدمات بهداشت روانی قبل از همه گیر با توجه به موانع فرهنگی و زبان. در طول همه گیر در واقع آنها رنج می برند و بیشتر به دلیل تبعیض, ما واقعا نیاز به فکر می کنم در مورد چگونه ما می تواند طراحی بهتر سلامت روان ما برنامه های خود را به آدرس نیاز دارد."

Nicholas Keung
نیکلاس Keung یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش مهاجرت برای ستاره. او در توییتر دنبال: @nkeung


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب