مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع برجسته آسیب پذیری به عنوان انتخابات

نیویورک - رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به مبارزات انتخاباتی طراحی شده است برای نشان دادن قدر

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399

نیویورک - رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به مبارزات انتخاباتی طراحی شده است برای نشان دادن قدرت و شور و شوق رفتن به بحرانی ماه های آخر قبل از انتخابات است که تصمیم خواهد گرفت که آیا او همچنان در کاخ سفید است.

در عوض تعطیلات آخر هفته خود تجمع در اوکلاهما برجسته در حال رشد آسیب پذیری و متبلور تفرقه انتخاب مجدد پیام است که تا حد زیادی نادیده swaths گسترده ای از رای دهندگان — مستقل حومه زنان و مردم از رنگ است که می تواند نقش مهمی در انتخاب تهمت یا دموکراتیک چلنجر جو بایدن.

به پایین تر از حد انتظار میزان مشارکت در باز گشت تجمع به ویژه در سمت چپ تهمت کالایی.

"واقعا وجود دارد تنها یک استراتژی چپ برای او و سوق دادن که خشم و عصبانیت و سعی کنید به تقسیم جامعه و ببینید که اگر او می تواند یک قبیله ای رهبری پیروزی در اینجا" سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور-تبدیل-منتقد آنتونی Scaramucci گفت: در سی ان ان "منابع قابل اعتماد."

رئیس جمهور ارائه نمی دهد حتی یک نشانه اشاره به وحدت ملی در اظهارات که به طول انجامید بیش از یک ساعت و 40 دقیقه در خود توصیف مبارزات انتخاباتی مجلس به عنوان کشور دست و پنجه نرم فزاینده coronavirus عفونت بدترین نرخ بیکاری پس از رکود بزرگ و گسترده ناآرامی های مدنی.

و نه تهمت ذکر است جورج فلوید, آفریقایی آمریکایی مردی که مرگ در دست مینه سوتا پلیس در اواخر ماه گذشته موجب قیام ملی بیش از خشونت پلیس. اما او اضافه سوخت جدید به کشور, فرهنگ, جنگ, دفاع از مؤتلفه مجسمه در حالی که ساخت نژادپرستانه اشاره به کروناویروس که در چین نشات گرفته و که او به نام "کونگ آنفولانزا." او همچنین گفت دموکراتیک تشکر. Ilhan عمر که آمد به آمریکا به عنوان یک پناهنده به عنوان یک کودک او گفت: "می خواهم به دولت کشور ما درست مثل کشور از جایی که او آمد سومالی."

مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 با مشابه گوشت قرمز پیام با هدف تا حد زیادی در انرژی محافظه کاران و سفید طبقه کارگر مردان است. اما کمتر از چهار ماه قبل از رای گیری اولیه آغاز می شود در برخی از ایالت ها نشانه هایی وجود دارد که مستقل و تحصیل کرده رای دهندگان — به خصوص حومه زنان باید هم در برابر او. استراتژیست جمهوری خواه به طور فزاینده ای بر این باورند که تنها یک چرخش دراماتیک در اقتصاد می تواند خود را دوباره زنده گشتند آرمان.

"بد است" گفت: جمهوری خواه عمل ریک تایلر مکرر تهمت منتقد. "وجود دارد به معنای واقعی کلمه هیچ چیز را به اجرا در. تنها چیزی که او می توانم بگویم این است که بایدن بدتر است."

اما روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن تولسا تجمع پیام رئیس جمهور بود و تقریبا یک چاره اندیشی موقت به عنوان دستیاران سعی کردم به توضیح کوچکتر از حد انتظار جمعیت که در سمت چپ رئیس جمهور خشم.

مبارزات انتخاباتی شده بود شرط بندی بزرگ در تولسا.

مغلوب ساختن پیشی جستن تیم سیاسی صرف روز اعلام کرد که بیش از 1 میلیون نفر درخواست کرده بود بلیط. آنها نیز نادیده گرفته و هشدارهای بهداشتی از کاخ سفید coronavirus نیروی کار و مقامات اوکلاهما مشتاق به میزبان یک رویداد است که کمک خواهد کرد که او را به حرکت گذشته اعتراض و coronavirus خود را.

اولین تجمع در 110 روز بود به یک مبارز نمایش نیروی سیاسی به کمک انرژی مغلوب ساختن پیشی جستن ارواح سعی کنید از برخی از حملات در بایدن و خدمت به عنوان نماد قدرتمند آمریکا را دوباره باز.

به جای این شهر آتش مارشال دفتر گزارش جمعیت فقط کمتر از 6,200 در 19,000-صندلی BOK مرکز و حداقل شش کارکنان که کمک کرد راه اندازی رویداد آزمایش مثبت برای coronavirus. اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان از جمله تهمت نمی پوشیدن ماسک صورت به عنوان توصیه شده توسط برگ برنده دولت کارشناسان بهداشت و درمان.

پس از این تجمع رئیس جمهور berated دستیاران بیش از مشارکت مردم. او fumed که او تا به حال شده است منجر به این باور او را به دیدن جمعیت زیادی در اعماق قرمز, اوکلاهما, با توجه به کاخ سفید و کمپین مقامات صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به صحبت علنی در مورد مکالمات خصوصی.

هیچ نشانه ای از قریب الوقوع کارکنان shakeup اما اعضای مغلوب ساختن پیشی جستن دایره درونی با عصبانیت سوال چگونه مدیر کمپین براد Parscale و دیگر دستیاران ارشد می تواند آنقدر شدید overpromise و underdeliver با توجه به مقامات.

علنا تهمت تیم درهم به سرزنش جمعیت اندازه در پوشش رسانه ای و معترضان در خارج از محل اما کوچک جمعیت قبل از تجمع تظاهرکنندگان عمدتا صلح آمیز است. Tulsa پلیس گزارش شده فقط یکی از بازداشت پنج شنبه بعد از ظهر.

این معلوم نیست که تهمت برگزار خواهد شد تجمع بعدی خود را.

قبل از اوکلاهما, کمپین برنامه ریزی شده بود به نهایی و اعلام تجمع بعدی این هفته است. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای حضور سهشنبه در آریزونا و پنج شنبه در ویسکانسین. هر دو عمده انتخابات battlegrounds.

حداقل یک نوسان فرماندار دولت در عین حال می گوید: تهمت نمی خواهد به انجمن خوش آمدید میزبان رالی در دولت در میان همه گیر.

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer یک دموکرات او گفت: "فکر می کنم بسیار جدی در مورد" تلاش برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن از میزبانی رالی وجود دارد اگر او می خواست به.

"ما می دانیم که تجمع بدون ماسک به ویژه در امکانات داخلی است و بدترین چیزی که در این میان جهانی همه گیر" Whitmer در مصاحبه ای گفت: قبل از اوکلاهما رویداد اذعان که او آگاه از خاص ابزارهای قانونی او تا به حال در دسترس برای جلوگیری از یک آینده نگر تهمت رالی. "من فقط می دانم که ما باید محدودیت در تعداد زیادی از مردم که می تواند جمع آوری و که ما در حال گرفتن این جدی است."

بایدن انتخاباتی در ضمن در ایران تازه فرصت را به بهم زدن در وقت رئیس جمهور نشان می دهد که مغلوب ساختن پیشی جستن "در حال حاضر در یک سقوط" به دلیل سوء مدیریت از این بیماری همه گیر و اعتراض.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به استعفا رهبری است و آن را هیچ جای تعجب است که حامیان او باید پاسخ او را رها," بایدن سخنگوی اندرو بیتس گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسنده Zeke میلر در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب