سخنگوی پوتین در بیمارستان بستری است با COVID-19 به عنوان Coronavirus موارد سنبله در روسیه

بزرگنمایی این تصویر سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov می گوید او در حال حاضر در بیمارستان بستری با COVID-

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov می گوید او در حال حاضر در بیمارستان بستری با COVID-19 — وحی آمد که به عنوان روسیه امیدوار به ظهور از خاموش شدن با وجود افزایش موارد جدید. Peskov دیده می شود در اینجا در یک ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در مسکو در مارس 14. الکسی Nikolsky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکسی Nikolsky/AP

روسیه در حال حاضر گزارش بیشتر موارد تایید شده از COVID-19 بیش از هر کشور به جز ایالات متحده پس از یک افزایش در موارد طاقی از آن گذشته هر دو کشور اسپانیا و انگلیس در یکی دیگر از توسعه های جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور مطبوعاتی وزیر دیمیتری Peskov تایید کرده است او را برای درمان COVID-19.

"بله من کاهش یافته است بیمار" Peskov گفت: دولت اجرای Tass رسانه ها. "من دریافت درمان."

او اضافه کرد که آخرین بار او را دیدم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در فرد بیش از یک ماه پیش. Peskov را تاتیانا Navka گفت: از طریق Instagram که او نیز بیمار است و او و Peskov در بیمارستان بستری شد پس از اولین علائم تشخیص داده شد برای محافظت از بستگان خود را از عفونت است.

Navka اضافه شده است که در حالی که پرونده او در حال حاضر کاهش شوهرش وضعیت پیچیده تر است. او نداد.

Peskov آخرین رده بالا عضو دولت پوتین برای تست مثبت برای COVID-19. نخست وزیر میخائیل Mishustin خود نشان داد COVID-19 تشخيص کمتر از دو هفته پیش. سران روسیه ساخت و ساز و فرهنگ و وزارتخانه ها نیز آزمایش مثبت برای این بیماری کشنده که مسکو بار در نت.

زمانی که Mishustin فاش تشخیص خود در مارس 30, روسیه بود فقط عبور از 100,000 مورد را علامت. آن در حال حاضر بیش از دو برابر این مبلغ با 232,243 موارد از شنبه, با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

اخبار در مورد Peskov وضعیت و سنبله در coronavirus موارد می آید یک روز پس از پوتین led با مشخصات بالا بحث در مورد چگونه روسیه ممکن است قادر به شروع به در حال ظهور از یک گسترده اقتصادی shutdown آغاز شد که در مارس 30.

برای بیش از شش هفته در این کشور بود در یک اجباری "کار های غیر دوره" است که در آن پوتین مقرر کارگران هنوز هم می توانید خود را طبیعی حقوق و دستمزد. اما به پایان رسید که در روز دوشنبه.

"منتقدان می گویند مقامات قرار دادن زندگی در معرض خطر با باز کردن بیش از حد به زودی. آنها همچنین سوال اعداد مطرح شده توسط دولت وظیفه نیروی اصرار دارد که روسیه و مير ناشی از COVID-19 همچنان بسیار پایین تر از جهانی به طور متوسط در کمتر از 1 ٪ با بیش از 2000 زندگی از دست رفته" چارلز Maynes گزارش ها از مسکو برای NPR خبر واحد است.

در جلسه روز دوشنبه پوتین گفت که او می خواهد کابینه خود به دنبال راه هایی برای کمک به عملیات رزومه در "ستون فقرات صنایع" مانند ساخت و ساز و تولید و کشاورزی و ارتباطات و انرژی است. اما او افزود که روسیه هر منطقه باید در تصمیم گیری های خود را بر شل شدن محدودیت ها بر اساس مشاوره از کارشناسان پزشکی, شرایط در منطقه خود را و توانایی برای اطمینان از بهداشتی و شرایط ایمن به مردم بازگشت به کار.

"پریدن از پیش رو بیش از حد به زودی خواهد بود بی پروا و خطرناک است. در همان زمان نشستن idly و فرار از مسئولیت است نه یک گزینه" پوتین گفت.

"این یک سوال از انتخاب و charybdis" رئیس جمهور افزود: نشان دادن کار روی حیله و تزویر موازنه رقابت نیاز برای فعالیت های اقتصادی و ایمنی شخصی توسط فراخوانی مهیب هیولا از اساطیر یونانی که تحت اشغال است طرف مقابل از تنگه مسینا.

"من از شما این را به طور جدی به عنوان احتمالی" پوتین گفت: وزرای خود را.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن