کاخ سفید نیروی کار به برگزاری جلسه توجیهی پس از روز از نیروی انسانی آشفتگی

بزرگنمایی این تصویر Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت و خدمات انسانی, گوش, به عنوان رئیس جمهور تهمت

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت و خدمات انسانی, گوش, به عنوان رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در مورد کوروناویروس در تاریخ 6 آوریل سال 2020 است. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

با بیش از 383,000 تایید موارد coronavirus در ایران بیش از و بیش از 12 ، 000 مرگ و میر رئیس جمهور تهمت است که در ادامه به درخواست آمریکایی ها برای حفظ اجتماعی فاصله از طریق پایان ماه برای کمک به کنترل گسترش بیماری همه گیر.

کاخ سفید برنامه ریزی شده روزانه آن جلسه در 5 p. m. و در روز سه شنبه. این جلسه پس از یک روز از نیروی انسانی shakeups در کاخ سفید ارتباطات تیم از جمله یک حرکت به عقب به شرق بال برای استفانی گریشام که به گفته دبیر مطبوعاتی و مدیر ارتباطات.

تهمت نیز تنزل مقام گلن خوب سر از پنل ناظران فدرال نظارت بر دولت را مدیریت 2 تریلیون دلار اقتصادی امداد بسته است. خوب خواهد شد بازگشت به موقعیت خود را به عنوان اصل معاون بازرس کل در وزارت دفاع است.

مغلوب ساختن پیشی جستن جایگزین خوب با Sean W. o'donnell, بازرس کل در سازمان حفاظت محیط زیست.

تشکر. کارولین Maloney, D.-n. y. که صندلی خانه کمیته نظارت و اصلاحات به نام تهمت حرکت یک "تلاش آشکار برای تضعیف استقلال بازرسان عمومی که در خدمت به عنوان چک در برابر زباله های تقلب و سوء استفاده است."

سازمان دیده بان روز سه شنبه جلسه زندگی می کنند.

حفظ کاهش

در طول روز دوشنبه coronavirus وظیفه نیروی توجیهی, Dr. Anthony Fauci و دکتر دبورا Birx گفت: آمریکایی ها می تواند کمک به پایین آوردن زودتر بینی که پیشنهاد بحران می تواند مرگ و میر بين 100000 و 200000.

"اگر ما کار به عنوان سخت به عنوان ما می توانیم بیش از چند هفته آینده خواهیم بالقوه برای رفتن تحت شماره که پیش بینی شده توسط مدل" Birx گفت.

Birx توضیح داد برای تلاش به موفقیت های عمومی نیاز به پیروی اجتماعی فاصله اقدامات از جمله ماندن در خانه اجتناب از گروه های بزرگ و سخت کوش با شستن دست ها.

"ما در حال انجام این کار صرفا با تغییر رفتار. آن را بسیار سخت برای تغییر مسیر ویروس فقط در تغییر رفتار. ما به سختی در گذشته ما انجام می دهند که" Birx گفت.

در بازگشت به حالت عادی

دکتر Fauci هشدار آمریکایی ها که بازگشت به حالت عادی است و راه دور است.

"اگر" بازگشت به حالت عادی' به معنی اقدام مانند وجود دارد هرگز یک coronavirus مشکل من فکر نمی کنم که رفتن به اتفاق می افتد تا زمانی که ما یک وضعیت که در آن شما می توانید به طور کامل محافظت از مردم" Fauci گفت.

یک واکسن برای رمان coronvirus است به احتمال زیاد بیش از یک سال دور.

اما Fauci تاکید کرد این بدان معنا نیست که سخت اجتماعی فاصله اقدامات خواهد بود در محل تا آن زمان.

"هنگامی که ما می گویند برگشت به حالت عادی منظور ما چیزی بسیار متفاوت از آنچه که ما در حال رفتن را از طریق در حال حاضر چون در حال حاضر ما در یک بسیار شدید کاهش," او گفت:. "زمانی که ما به عقب بر گردیم به حالت عادی ما را به تدریج به نقطه که در آن ما می تواند به عنوان یک جامعه است."

دکتر Fauci همچنین اشاره کرد در روز دوشنبه جلسه که رژیم صهیونیستی نیویورک. کومو گزارش شده بود یک سیما در تعدادی از بستری شدن در بیمارستان و لوله.

"این بدان معنی نیست که ما لازم نیست که مقدار زیادی از کار را به انجام" Fauci گفت. "است که می گوید من ... ما وجود دارد از طریق کاهش. ما قطع جریان از مردم که در نهایت نیاز به بستری نیاز لولهگذاری مورد نیاز تمام انواع روش های افراطی."

در حال بارگذاری...

وی همچنین با اشاره به واشنگتن و کالیفرنیا به عنوان متحده که همچنین نشان دادن نتایج مثبت از سخت کاهش اقدامات.

Fauci تکرار یک تماس او را چند بار در مورد اجتماعی فاصله: "آن را نگه دارید. به دلیل این است که ما خارج از آن. این است که ما بهترین و تنها بزرگ بهداشت عمومی ابزار است."

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند به بایدن

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین گفت: در روز دوشنبه جلسه که به او گفته بود به معاون سابق رئیس جمهور (و در زمان جبهه-دونده برای نامزدی حزب دموکرات) جو بایدن.

"ما تا به حال واقعا فوق العاده گرم گفتگو. آن بود بسیار خوب گفتگو" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: گفتگو با تمرکز بر coronavirus و 15 دقیقه به طول انجامید.

در حالی که بایدن به کمپین گفت که او داده بود پیشنهادات در پاسخ به بحران بهداشت و درمان تهمت نمی رفتن به جزئیات.

"ما توافق کردیم که ما نمی خواهید به صحبت در مورد آنچه ما گفت: اما ما تا به حال بسیار خوب بحث" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب