کارشناس اروپا و آمریکا واقعی, جشنواره حزبی Gerrymandering' در سال 2021

بزرگنمایی این تصویر یک فعال دارای یک علامت در خارج از دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2019. سارا L.

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک فعال دارای یک علامت در خارج از دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2019. سارا L. Voisin/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا L. Voisin/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

در نوشتن کتاب جدید خود دیوید دیلی دنبال شد به لرزش کردن یک بدبینی بود که پس از او در حدود سال.

سابق editor-in-chief از سالن را به دست آورد توجه در سال 2016 به عنوان مردی که اهل جمهوری gerrymandering ماشین.

دیلی کتاب Ratf**ked داد play-by-play حساب REDMAP جمهوریخواه برنامه ریزی برای بیش از قانونگذاران ایالتی در انتخابات سال 2010 چرخه با یک چشم بر روی نقشه کشی دولت و کنگره نقشه در طول سال بعد redistricting دوره است که دموکرات ها از قدرت.

آن کار می کرد.

در سال 2012 دموکرات کنگره نامزدها در پنسیلوانیا به عنوان مثال به دست آورد 51 درصد از کل آرا اما این ترجمه فقط حدود یک چهارم از کنگره صندلی. این یک داستان مشابه در کارولینای شمالی ویسکانسین و اوهایو.

"اگر شما یک جمهوری خواه از شما در [2010] و می گویند پسر این موثر بود آن را کارآمد و ما برنده شد. ما بازی های برگزار شده توسط قوانین. ما تغییر قوانین, اما ما هنوز هم بازی های برگزار شده توسط قانون و بازی. "دیلی گفت NPR در سال 2016. "و اگر دموکرات ها نیست به اندازه کافی هوشمند به این شکل از خود را به خوبی ببینید شما در سال 2020 پسران است."

در redistricting همایش دیلی کتاب است که اغلب مورد بحث برای تاباندن نور بر روی شیوه های که تا به حال از بین رفته در سایه.

اما پوشش gerrymandering تحت تاثیر قرار دیلی. این یک بدبینانه شاخه ای از دموکراسی است که متمرکز نمی خواهد از رای دهندگان اما به جای آن در شکل دادن به نتایج قبل از رای دهندگان حتی صندوق های رأی رفتند.

"من می خواستم برای به دست آوردن باران ابر خاموش من," او می گوید.

با کتاب جدید خود Unrigged, دیلی تصمیم به تمرکز بر روی رای دهندگان در حال مبارزه — مردم مانند دزموند مید در فلوریدا که کمک سابق felons دریافت رای خود را در قدرت بازگشت و کتی Fahay که آغاز شده redistricting انقلاب با Facebook post.

"آمریکایی ها آمد کردن حاشیه در سال 2018 و آنها شروع به سازمانها و آنها امضا دادخواست و آنها را تحت فشار قرار دادند برای اصلاحات قانون اساسی در دولت خود را بر این موضوعات است که برای مدت زمان طولانی هر کس تا به حال گفته شد ضعیف و که هیچ کس درک" دیلی گفت. "ما صحبت های زیادی در مورد دکتر مارتین لوتر کینگ اخلاقی arc جهان بودن اما خم به سمت عدالت است. و من فکر می کنم آنچه که ما آموخته است که قوس نمی خم شدن خود به خود."

Redistricting اتفاق می افتد در هر دهه پس از سرشماری و دور بعدی طول می کشد محل در سال 2021 (اگر چه coronavirus می تواند قرار داده و نگه دارید که حداقل برای یک بار).

من صحبت با دیلی مورد انتظار چه چیزی را به عنوان قانونی جدید دریافت نقشه کشیده شده و چه انتظار می رود در ماه نوامبر پس از بحث برانگیز ویسکانسین اولیه گذاشته لخت حزبی تقسیم بیش از رای گیری در آمریکا

Daley جدید کتاب Unrigged ،

این گفتگو ویرایش شده برای طول و وضوح.

س: اجازه بدهید شروع با 2021. چه از شما انتظار دارند وقتی که می آید به redistricting?

دیلی: در سال 2011 خواهان بود واقعا 5 به 1 استفاده که آن را به رسم کنگره خطوط. آنها تا به حال مرجع کامل در پنسیلوانیا کارولینای شمالی اوهایو و ویسکانسین و میشیگان و فلوریدا به رسم نه تنها تمام کنگره مناطق اما دولت قانونی آنهایی که به عنوان خوبی. وجود دارد رفتن به یک کمی بیشتر سطح زمین بازی در 2021.

وجود دارد دموکراتیک فرمانداران در پنسیلوانیا و ویسکانسین است که باید به دموکرات ها حداقل برخی از اتاق در میز مذاکرات در این کشورها است.

شما تا به حال برخی از redistricting اصلاحات است که این روند بهتر در اوهایو. وجود دارد این احتمال بسیار قوی است که ویرجینیا رای دهندگان خواهد شد یک کمیسیون مستقل در پای صندوقهای رای در سال 2020 است. و در میشیگان و همچنین شما تا به حال یک کمیسیون مستقل تصویب در سال 2018 است. بنابراین شهروندان را رسم خطوط وجود دارد.

آنچه که من نگران این است که دیوان عالی ایالات متحده در سال 2019 حکومت است که حزبی gerrymandering ادعای غیر justiciable و آنها بسته دادگاه فدرال به این نوع موارد در دهه آینده. و است که واقعا اجازه می دهد تا قانونگذاران در بسیاری از کشورهای که در آن یک حزب کنترل کل فرآیند را کاملا اجرا amok بدون ترس از این که دیوان عالی کشور در گام خواهد و می گویند که این خطوط حزبی رفته بیش از حد است.

ما را دیده اند که چگونه به شدت سیاستمداران هر دو طرف باید چسبیده به تقلب نقشه در طی این دهه بدون هیچ گونه نگرانی که دیوان عالی کشور می تواند گام در آورد و برخی از انصاف به این موضوع است. شما می توانید ببینید یک جشنواره حزبی gerrymandering در 2021.

بزرگنمایی این تصویر

Unrigged نویسنده دیوید دیلی. پل Specht/حسن نیت ارائه میدهد از دیوید دیلی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل Specht/حسن نیت ارائه میدهد از دیوید دیلی

س: پس از آن است که در میدان نبرد تقسیم-کنترل متحده, شما خواهید دید بیشتر انصاف? و سپس در افراط در هر دو به پایان می رسد ما را ببینید این استراتژی ؟ آیا شما انتظار می رود به آن را ببینید در دموکراتیک متحده به عنوان خوبی ؟

دیلی: من فکر می کنم آنچه که ما در سال 2011 است که هر زمان که یک حزب کنترل کل فرآیند آنچه شما را تا پایان با نقشه ها که به طور افراطی به نفع آن طرف.

جمهوری خواهان برگزار شد بسیاری از ایالات در سال 2011 و آنها راه اندازی یک واقعا پیچیده redistricting عملیات در طول سال 2010 انتخابات به اطمینان حاصل شود که این مورد خواهد بود. من فکر می کنم که دموکرات ها در حال حاضر فقط به عنوان آگاهی از این فرایند به عنوان جمهوری خواهان در سال 2010.

بنابراین در کشورهای که در آن دموکرات ها را نگه دارید و کنترل کامل فرآیند, من فکر می کنم شما می توانید تصور کنید که آنها قفل شده و لود شده برای برخی از انتقام.

س: چیزی است که شما تمرکز خود را در اولین کتاب این بود که سیاستمداران شاید تا به حال تمایل به انجام این دهه پیش, اما آنها واقعا به معنی در نوک انگشتان خود را قادر به ایجاد این hyper-هدفمند نقشه با این حال آنها لطفا. چگونه است که تکنولوژی بدست بهتر در دهه گذشته?

دیلی: من فکر می کنم [تکنولوژی] یکی از دلایلی است که چرا ما نادیده گرفته gerrymandering به عنوان یک مشکل ما در سیاست است. آن شده است با ما برای همیشه لطفا برای. شما می توانید ردیابی آن را به عقب به پاتریک هنری در تلاش برای جلب جیمز مدیسون از اولین کنگره است.

مشکل این است که gerrymandering از 1790 از طریق 2000 است که واقعا فقط در مراحل ابتدایی است. آن را در آن لیگ کوچک است. این سیاستمداران کار از حافظه که در مورد محله های دوستانه هستند و آنها نشانگر سحر و جادو و غول پیکر تکه کاغذ ،

در سال 2010 gerrymandering حرکت می کند به آن استروئیدها عصر. آن است که بسیار پیچیده نرم افزار کامپیوتر. این نوع نقشه برداری نرم افزار را قادر می سازد که آمریکایی ها به هرگز برای پرسیدن دوباره. اما هر خانه در طول راه شما می دانید زیادی در مورد هر یک از این افراد است. شما می توانید شروع با سرشماری و تمام اطلاعات در دسترس است که در جمعیت است. و سپس شما قادر خواهید بود برای اضافه کردن خیلی بیشتر است ، برخی از این مکان ثبت اطلاعات مجموعه: راننده مجوز نوع ماشین شما درایو مالکیت اسلحه.

و پس از آن وجود دارد همه نوع از اطلاعات خصوصی مجموعه است که می تواند در تزیین به عنوان به خوبی. اشتراک مجله اطلاعات است که می تواند جمع آوری شده از رسانه های اجتماعی این نوع از چیزهایی که ما ترک در مورد خودمان را به عنوان ما به سفر در سراسر اینترنت است که بازاریابان و سیاسی شرکت و mapmakers می توانید خرید برای سکه بر روی دلار.

و به عنوان آنها در قرعه کشی نقشه و رفتن به بالا و پایین خیابان آنها رو در یک سطح بسیار بالا از اعتماد به نفس در مورد چگونه مردم در هر یک از این خانه های رای و چه تاثیر حرکت یک خط یک بلوک یا دو در هر جهت.

س: شما اشاره کردید برخی از اصلاحات که اتفاق افتاده اند در طول چند سال گذشته و شما نوشتن در مورد بسیاری از آنها در کتاب جدید خود را. اگر شما رفت و برگشت به دیوید که مشغول به کار بود در Ratf*****د و او گفت همه تغییرات ساخته شده در امریکا در سال گذشته چگونه شگفت زده خواهد او بود که شده است وجود دارد یک نوع ناگهانی در مورد این چیزی است که استفاده می شود به یک تو رفتگی در دیوار و در-این-علف های هرز موضوع ؟

دیلی: آه از آن بوده است فوق العاده برای دیدن. اگر شما تا به حال به من گفت که جان الیور خواهد بود ساخت جوک در مورد gerrymandering یا که آن را به کار راه خود را به ورزش اصطلاحات. من خواندن یک قطعه در ورزش نشان داده شده که در آنها صحبت کردن در مورد یک مدیر بیس بال gerrymandering او اغل گاو یا حشم. آمریکایی ها واقعا درک اهمیت این منطقه خطوط در حال حاضر.

من فکر می کنم مردم در سیاست صحبت در مورد gerrymandering در اوایل این دهه به عنوان یک مشکل جغرافیا. دموکرات ها به سادگی زندگی بیشتر خوشه در شهرستانها و جمهوری خواهان بیشتر کارآمد گسترش در سراسر حومه شهر و مناطق روستایی است.

و من فکر می کنم که آنچه در انتخابات این دهه نشان داده است که این مورد نیست. که ما دسته بندی شده اند به این مناطق توسط سیاستمداران برای عمیقا اهداف حزبی. آنچه ما در حال حاضر اگر چه آمریکایی ها ایستاده و مبارزه در راه های شگفت انگیز.

در میشیگان شما تا به حال یک زن جوان به نام کتی فاهی که 27 سال مشغول به کار در یک بازیافت غیر انتفاعی که تا دو روز پس از انتخابات 2016 و می خواهد به کار بر روی چیزی واقعا غیر حزبی در دولت است. او با ارسال یک پیام در Facebook و می گوید: "من می خواهم به انجام کاری در مورد gerrymandering در میشیگان. اگر شما می خواهید برای پیوستن به من در اینجا ثبت نام.'

و که مارشال در یک redistricting انقلاب در میشیگان. این 4000 داوطلب. آنها به, آنها به جمع آوری بیش از 425,000 امضا و آنها در این انتخابات وجود دارد و آنها برنده با بیش از 60 درصد از آرا.

وجود دارد پنج طرح در gerrymandering در انتخابات 2018. و آنها رخ می دهد در مکان های غیر منتظره: میشیگان و اوهایو, کلرادو و یوتا و میسوری. بنابراین ایالات قرمز و بنفش متحده است.

و غیر از یوتا که در آن فوق العاده, از, پیروزی, همه برنده هستند و بیش از 60 درصد در یک ملت تبدیل شده است که به عنوان قطبی به عنوان این. آن را سخت به دریافت 60 درصد برای هر چیزی. مهم نیست که اگر آن را ایالات قرمز و آبی متحده بنفش متحده است. من فکر می کنم همه آمریکایی ها درک gerrymandering و همه آمریکایی ها نفرت gerrymandering. آن را اساسا ،

س: من می خواهم به بحث در مورد ویسکانسین و انتخابات است که فقط در محل وجود دارد. چه می گویند در مورد انتخابات عمومی ماه نوامبر?

دیلی: بسیاری از مردم با مشاهده آنچه اتفاق افتاده در ویسکانسین روز سه شنبه به عنوان یک علامت هشدار دهنده برای ما انتخابات ماه نوامبر اما من یک گام بیشتر است. من می خواهم بگویم که آنچه که ما فقط شاهد یک جمهوری خواه بود لباس تمرین برای نوع رای دهندگان سرکوب تکنیک های ما به خوبی می تواند دیدن این سقوط.

من فکر می کنم آن را کاملا محتمل است که فرد رای گیری در حال رفتن به بسیار دشوار است در بسیاری از ایالات و شهرستانها. ما نمی دانیم که چه وضعیت خواهد بود با کوروناویروس. ما نمی دانیم که اگر آن را دوباره در کولر آب و هوا.

و ما باید به فکر کردن در مورد چگونه ما حفاظت از انتخابات ماه نوامبر.

آنچه من شاهد است که جمهوری خواهان شده اند واقعا آهسته راه رفتن هر دو در آمریکا و در کنگره در تلاش بیشتر برای انطباق با رای گیری از طریق پست به ارائه اضافی بودجه به کشورهای در مواردی که آنها مجبور به پرداخت هزینه برای چاپ برگه های رای و یا پستی و یا اسکنر و یا آموزش از کارگران: تمام چیزهایی که باید به همراه یک رادیکال و ناگهانی گسترش رای از طریق پست تلاش های این سال است.

و سپس آنچه را که شما نیز از دیدن بسیاری از داستانی اسطوره ها در مورد تقلب انتخابات تکرار می شود که از آن طرف راهرو. آنچه که من نگران این است که وجود دارد می تواند بسیاری از دیگر Wisconsins این سقوط که در آن انتخابات در حال غرق تعداد درخواست ها به صورت غیابی و آنها به سادگی قادر به دریافت تمام این آراء را به مردم و رای دهندگان قادر به ارسال همه آنها را به عقب.

و سپس آنچه ما دیدیم این بود که دیوان عالی ایالات متحده شروع به پریدن کرد و در اجرا از یک مهلت است که اساسا بسیاری از رای دهندگان به ایستادن در خط اگر آنها می خواستند به رای آنها شنیده می شود. حتی کسانی که تا به حال اعمال شده به صورت غیابی هفته پیش اما که تا به حال بدست نمی آنها را در پست الکترونیکی.

س: من در تلاش برای ارزیابی سطح خود را از خوش بینی در اطراف redistricting به طور خاص. است دهه آینده به طور کلی رفتن به بهتر از این دهه با توجه به اصلاحات شما در مورد نوشته شده است ؟ و یا آن را واقعا افزایشی?

دیلی: واقعا خیلی زود به می گویند در حال حاضر. وجود دارد که چشم انداز از چیزهایی که بسیار بهتر در یک تعداد انگشت شماری از کشورهای.

آنچه که من نگران این است که رای گیری حقوق جنگ در این کشور تنها تبدیل به جدی تر و بیشتر قطبی و سخت تر از مبارزه در طی این دهه گذشته است. من احساس بسیار خوش بینانه تر به عنوان 2020 قبل از اینکه ما تو را دیدم بسیار بدبینانه تلاش در ویسکانسین در اوایل این هفته به زور رای دهندگان به فرد رای گیری در وسط از یک بیماری همه گیر.

زمانی که من در این نوع از چیزهایی که در حال بیرون آمدن از دهان رئیس جمهور در مورد تقلب انتخابات و در مورد رای توسط ایمیل چیزهایی است که به سادگی درست نیست چیزهایی که در تضاد با هر موردی رای-با-ایمیل های که ما را تضمین می کند که این یک مسئله حزبی و نه ایجاد مشکل تقلب انتخابات. من نگران است که ما در حال رفتن به پایین جاده خطرناک است.

اما من همچنین فکر می کنم که ما باید به بسیاری از قلب و خوش بینی از ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها که در سال 2018 انتخابات و رای برای عدالت برای انتخابات آزاد. دموکرات ها و جمهوری خواهان و مستقل در ایالات قرمز و آبی متحده و بنفش متحده است که گفت: "ما معتقدیم در انتخابات آزاد و انصاف.' که یک آمریکایی است ایده آل است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن