مسیحیان ارتدوکس رعایت عید پاک در میان سرکوب Rogue کشیش و عبادت

بزرگنمایی این تصویر یک کشیش ارتدوکس برکت سنتی کیک عید پاک و تخم مرغ رنگ شده در آماده سازی برای عید پ

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کشیش ارتدوکس برکت سنتی کیک عید پاک و تخم مرغ رنگ شده در آماده سازی برای عید پاک در خارج از یک کلیسا در مینسک بلاروس در روز شنبه. سرگئی بلغور/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سرگئی بلغور/AP

به روز شده در 12:34 p. m. ET

مسیحیان ارتدوکس — 300 میلیون نفر در سراسر جهان — در حال مشاهده, عید پاک, بزرگترین تعطیلات این آخر هفته.

آن زمانی که کلیساها در حال کامل خود را به زنگ زنگ به عنوان محله های کشیش نشین آغوش و بوسه پس از آواز مسیح افزایش یافته است در سکته مغزی از نیمه شب روز شنبه مقدس. خون قرمز تخم مرغ ترک خورده و بره ها بو داده به عنوان بخشی از یک لوله خانواده جشن. حتی وجود دارد ،

اما این بیماری همه گیر کوروناویروس تعطیل کرده است کسانی که جشن در بسیاری از مسیحی ارتدکس کشورها از جمله یونان و رومانی و صربستان. در این سال نمازگزاران حتی ممکن است نور شمع از "آتش مقدس" این شعله از کلیسای قبر مقدس در اورشلیم که پرواز در از اسرائیل است.

"این عید متفاوت است. ما نمی خواهد به ما و روستاهای ما خواهد شد و نه کباب در کارگاههای ما, ما نمی خواهد رفتن به کلیساهای ما. و البته ما نمی خواهد جمع آوری در خانه های اقوام و دوستان" یونانی سخنگوی دولت Stelios Petsas به خبرنگاران گفت: در روز جمعه. "ما همچنان با هم بودن در این سال ما از هم جدا ماندن."

یونان در مجموع مستند این آخر هفته. یونانیان به تماشای یک livestream خوب نماز جمعه از خود قرنطینه در خانه پرش Epitaphios صفوف زمانی که یک آیکون مرده مسیح در گل پر تشییع جنازه bier انجام شده است در اطراف محله. آنها همچنین اوراق سالانه برنامه به درایو به آبا و اجدادی روستاها و کباب بره با پدربزرگ و مادربزرگ. (یک مرد parodied چه عید پاک بره-مثل آتش نگاه می خواهم در این سال است.)

پلیس در حال نظارت بر خیابان توسط هواپیماهای بدون سرنشین و گشت زنی در خارج از کلیساها را به مطمئن شوید که کشیش برگزاری بسته-درب خدمات اجازه نمی دهد در محله های کشیش نشین.

نخست وزیر Kyriakos Mitsotakis ممنوع کلیسا در ماه گذشته پس از هفته ها مقاومت مواجه از کلیسای ارتدکس یونانی. Mitsotakis' سخت اجتماعی فاصله گرفتن از سیاست های اعتبار شده است با یونان موفقیت در مبارزه با گسترش COVID19. (یونان گزارش شده حداقل 2,235 تایید موارد coronavirus و 110 مرگ و میر).

اسقف عام بارتولومیو من از قسطنطنیه رهبر معنوی مسیحیان ارتدوکس است التماس وفادار به دنبال دستور دولت برای سلامت خود را. اما برخی از کشیش ارتدوکس یونانی باید خودداری کردند.

در دریای اژه و جزیره خیوس پدر Christophoros Gourlis دستگیر شد, در روز شنبه و جریمه بیش از $5,000 پس از باز کردن درهای خود را به محله های کشیش نشین در روز جمعه. به عنوان پلیس کشیده دور یک زن در تلاش برای ورود به کلیسا کشیش شنیده شد فریاد: "این یک خشم! من به شما برکت دهد و به جای شما manhandling یک زن!"

در اوایل این ماه در یکی دیگر از دریای یونان جزیره کورفو اسقف Nektarios بازداشت شد و پس از اجازه دادن به محله های کشیش نشین خود را به خدمات کلیسا. او همچنین به نمازگزاران و همدلی با استفاده از یک قاشق آغشته به یک جام شراب که باعث افزایش خطر ابتلا به کروناویروس انتقال است. او مجموعه ای به صورت آزمایشی در 25 مه همراه با کورفو شهردار و یک عضو شورا شهر که با حضور ممنوع خدمات.

ماه گذشته پلیس در یونان جزیره Kythira بازداشت شهری سرافیمها پس از او برگزار شد جمعی در خلاف ممنوعیت.

این سرکش یونانی روحانیون به تنهایی نیست. در گرجستان که اعلام وضعیت اضطراری در مارس 21, کلیساها نادیده گرفتن محدودیت ها و برگزاری شلوغ خدمات. در اوکراین و بلغارستان کلیساها باز باقی می ماند حتی به عنوان دولت خواست وفادار به ماندن در خانه.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن