3 متهم در قتل فروشگاه گارد امنیتی بیش ویروس ماسک

دیترویت - یک زن بالغ پسر و شوهر متهم شده اند در این حمله یک نیروی امنیتی که حاضر به اجازه دختر او را وارد یک خ

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

دیترویت - یک زن بالغ پسر و شوهر متهم شده اند در این حمله یک نیروی امنیتی که حاضر به اجازه دختر او را وارد یک خانواده دلار در میشیگان چرا که او با پوشیدن یک ماسک صورت برای محافظت در برابر انتقال coronavirus.

Calvin Munerlyn به ضرب گلوله کشته شد جمعه در فروشگاه فقط در شمال مرکز شهر فلینت یک زمان کوتاه پس از گفتن Sharmel تیگ پدر او مجبور به ترک آنجا که او فاقد یک ماسک با توجه به Genesee County دادستان دیوید Leyton.

تیگ, 45, استدلال با Munerlyn, 43 قبل از ترک. دو مرد بعد آمد به فروشگاه.

تیگ; شوهرش لری تیگ, 44; و Ramonyea اسقف 23; هستند با متهم درجه اول قتل عمد و تفنگ اتهامات عنوان شده علیه.

لری تیگ همچنین متهم است با نقض رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer حکم اجرایی الزامی است که تمام مشتریان و کارمندان باید پوشیدن پوشش صورت در داخل فروشگاه های مواد غذایی, Leyton گفت.

شاهدان شناسایی اسقف به عنوان مردی که به ضرب گلوله Munerlyn در پشت سر Leyton گفت.

Sharmel تیگ بازداشت شده است. پلیس به دنبال شوهر و پسر او.

هیچ اطلاعات منتشر شده در مورد این دختر که متهم در تیراندازی.

"این مهم است که فرماندار منظور احترام و رعایت و برای کسی که به از دست دادن زندگی خود را بیش از آن است که فراتر از درک" Leyton گفت: اوایل روز دوشنبه در بیانیه ای.

در روز پنج شنبه تفنگ حمل معترضان و تظاهرکنندگان بسیج در داخل دولت و کنگره آمریکا خواستار coronavirus مربوط به محدودیت برداشته شود. برخی از معترضان با اسلحه — که مجاز هستند در خانه ملت — رفت و به سنا گالری. برخی از سناتورهای عینک جلیقه های ضد گلوله.

همانطور که از دوشنبه, میشیگان گزارش کرده است 43,754 تایید COVID-19 ویروس موارد و 4,049 مرگ و میر به علت عوارض ناشی از این بیماری است.

"خصمانه تن است که ما را دیده اند در روزهای اخیر در تلویزیون و رسانه های اجتماعی می تواند نفوذ جامعه ما در راه ما گاهی اوقات لازم نیست به طور کامل درک کنند و یا پیش بینی" Leyton به خبرنگاران گفت: روز شنبه. "تصمیم گیری مانند ماندن در منزل و زمانی که ما می توانیم با پوشیدن ماسک در هنگام رفتن به فروشگاه و ماندن در یک فاصله امن از کسانی که در اطراف ما — این نباید بحث های سیاسی. آنها نمی ضرورت اعمال سرپیچی و ما به سادگی نمی تواند محول به ما در برابر آنها ذهنیت است."

حدود 150 نفر حضور داشتند و شمع افروزی یکشنبه شب. در جمعه موقت یادبود آغاز شده بود در خارج از خانواده دلار.

Munerlyn را Bernadett گفت: او می خواهد عدالت برای پسرش.

"آنها نمی باید به کودک و این نبود که جدی" او گفت:. "همه شما مردم فقط باید انجام دهید این است که گوش دادن به قانون گوش دادن به فرماندار. فقط در خانه بمانند. اگر شما لازم نیست که به بیرون می آیند و سپس شما نمی خواهد نیاز به یک ماسک مگر اینکه شما در حال خارج شدن مواد غذایی یا ضرورت. همه بچه من بود انجام شد و کار خود را کار و انجام کار خود را."

Whitmer ارائه شده او تسلیت.

"این فوق العاده غم انگیز است که در این بحران که این زندگی از دست داده بود" Whitmer به خبرنگاران گفت: روز شنبه. "ما متوجه چقدر مهم آن این است که مردم نگه داشتن سر سطح که ما کار درست را انجام دهید محافظت از خودمان و دیگران است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران مایک سرپرست خانوار در سنگ چخماق و دیوید Eggert در لنسینگ کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن