چگونه تورنتو می توانید حمل و نقل بهتر است در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای پس از COVID-19

در طول COVID-19 بحران برنادت جان-Da Silva متکی است TTC برای رسیدن به او کار در یک بی خانمان مهلت مرکز در تورنت

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

در طول COVID-19 بحران برنادت جان-Da Silva متکی است TTC برای رسیدن به او کار در یک بی خانمان مهلت مرکز در تورنتو ترینیتی-Bellwoods محله است.

برای اولین بار پا از او رفت و آمد از جین و خیابان و داد Avenue, او طول می کشد 35 جین اتوبوس. اگر چه این روزها او شروع شیفت بعد از ظهر زمانی که حمل و نقل باید کمتر شلوغ اولین اتوبوس وارد است که اغلب بیش از حد شلوغ برای او به احساس امنیت به هیئت مدیره. گاهی اوقات او را منتظر دو یا سه به تصویب قبل از او تصمیم می گیرد او می تواند دریافت کنید.

همانطور که بیشتر مردم شروع به بازگشت به کار در هفته های آینده جان-Da Silva نگران است اتوبوس ازدحام تنها بدتر خواهد شد.

"مردم در حال رفتن به تنفس در هر یک از دیگر چهره" و "جم بسته بندی شده مانند ساردین," او گفت:.

او رانندگی نیست و اگر این اتوبوس بیش از حد کامل او باید به در نظر گرفتن هزینه اضافی در نظر گرفتن بارگذاری به کار می کنند. "یا من قرار و من شانس و اتوبوس را؟"

به عنوان COVID-19 نیروهای تورنتو به تجدید نظر شبکه حمل و نقل ساکنان مانند جان-دا سیلوا, زندگی می کنند که در خارج از مرکز شهر هسته ای و بستگی حمل و نقل عمومی و در معرض خطر بودن را پشت سر گذاشت.

مانند دیگر شهرستانها در سراسر جهان و تورنتو داده است بیشتر جاده فضا برای پیاده و دوچرخه سواران به لحاظ جسمی فاصله آنها به عنوان حرکت در اطراف در طول همه گیر به خصوص در حالی که حمل و نقل عمومی ظرفیت حمل مردم با خیال راحت محدود است.

اما Matti Siemiatycki استادیار جغرافیا و موقت مدیر مدرسه از شهرستانها در دانشگاه تورنتو گفت: این مداخلات که تا کنون متمرکز و متراکم تر و مرفه مناطق مرکز شهر که در آن دوچرخه سواری و پیاده روی بودند در حال حاضر گزینه های بسیاری است.

برای اطمینان از شهرستان است که پدیدار از این بیماری همه گیر است که عادلانه تر یک, Siemiatycki گفت: سیاست برای اطمینان از امن و قابل اعتماد حمل و نقل باید تمدید شود به تورنتو کمتر ثروتمند حومه داخلی و حومه که در آن فاصله بین مقصد دیگر و دوچرخه سواری یا راه رفتن نیست همیشه گزینه های.

همه گیر نشان داده است عمیق نابرابری در شهرهای ما گفت. "ما نیاز به آدرس نابرابری در تحرک" و "تمرکز بر چگونه ما در حال رفتن به ارائه طیف بیشتری از گزینه های برای سفر در حومه شهر."

Siemiatycki استدلال می کند تورنتو حمل و نقل بهبود طرح باید شامل یک شبکه اختصاصی اتوبوس خطوط خارج از مرکز شهر.

کلید گفت: برای ایجاد یک شبکه متصل زیرا "اگر شما فقط باید در یک مکان تصادفی که در واقع ارائه نمی شود که مقدار بهره مند شوند."

اتوبوس-تنها خطوط می تواند ایجاد سریع و ارزان با استفاده از بلردس و رنگ گسترده ای در راه های شریانی در خارج از هسته است.

در دراز مدت بهترین-اجراي خطوط می تواند حفظ شود و احتمالا ارتقا به مرتبه بالاتر اتوبوس حمل و نقل سریع و یا نور خطوط راه آهن.

در کوتاه مدت تغییر خواهد "ارائه بسیار بهبود حمل و نقل عمومی مناسب در سراسر حومه," او گفت:.

بسیاری از کارشناسان حمل و نقل و سیاست گذاران بر این باورند که اختلال ناشی از این بیماری همه گیر ایجاد یک پنجره فرصت برای ایجاد بیشتر کارآمد و پایدار شهرستانها با کاهش اتکا به خصوصی خودرو.

"در این پنجره می توانیم موقعیت شهرهای کانادا به رشد به عنوان ما را در آغوش یک جدید طبیعی,'" می خواند 2020 اعلامیه برای انعطاف پذیری در شهرهای کانادا, ابتکار رهبری سابق تورنتو ارشد برنامه ریز councillor rob frod.

این سند خواستار تبدیل خیابان به نیازهای عابرین پیاده و دوچرخه سواران افزایش خدمات حمل و نقل, تصویب یک مهلت قانونی برای ساخت و ساز شهری بزرگراه و اجرای احتقان هزینه با درآمد اختصاص داده شده به حمل و نقل گسترش است.

شهرستانها در سراسر جهان در حال حاضر شروع به پیاده سازی برخی از این ایده ها.

در ماه مه مقامات در لندن اعلام کردند که با ایجاد یکی از بزرگترین ماشین های مناطق آزاد در یک شهر با تبدیل برخی از خیابان در مرکز شهر برای پیاده روی دوچرخه سواری یا اتوبوس سفر تنها.

به خانه نزدیک تر مونترال قصد دارد برای ایجاد 327 کیلومتر از مسیرهای دوچرخه و عابر پیاده خیابان ها در این تابستان.

اگر چه تورنتو شده است کمتر جاه طلبانه آن را بیش از حد شروع به بستن خیابان اصلی به اتومبیل در تعطیلات آخر هفته است و ایجاد 57 کیلومتر ترافیک-آرام "خیابان های آرام."

هفته گذشته نمایندگان تصویب یک طرح به سرعت در حال نصب 25 کیلومتر از دوچرخه های جدید خطوط یک تصمیم گیری است که کمک خواهد کرد به بزرگترین واحد سال گسترش تورنتو شبکه دوچرخه سواری در شهر تاریخ ایجاد مداوم 15-کیلومتر دوچرخه لین در Bloor-Danforth راهرو که دو منظوره در مرکز شهر و اتصال به چرخه جدید آهنگ در شمال و جنوب شریانی از خیابان دانشگاه.

اما شتاب برنامه ارائه می دهد کمی برای حومه شهر: فقط دو دوچرخه های جدید خطوط در سکربروق یکی در شمال نیویورک و هیچ کدام در Etobicoke.

"این یک ابتکار است که معاملات با دوچرخه سواری اساسا در مرکز شهر تورنتو" مشاور مایک کله (بخش 8, Eglinton-لارنس) گفت: در یک سخنرانی به شورای.

با حمل و نقل قادر به با خیال راحت حمل بالا ridership آن را قبل از همه گیر "ما باید برای مردم در تمام نقاط شهر در اسکاربورو در شمال نیویورک در میدتاون, دوچرخه سواری, بیشتر," کله استدلال کرد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

از اوایل بحران وجود دارد شواهدی وجود دارد که کسانی که زندگی در پایین درآمد محلات خارج شهر بودند به احتمال زیاد در معرض ریسک رفت و آمد.

به عنوان TTC ridership تبخیر در اواسط ماه مارس به طور معمول مشغول تراموا و خطوط مترو در خدمت هسته ای خالی است. اما ازدحام همچنان ادامه داشت در 15 مسیرهای اتوبوس بیشتر در خارج از مرکز شهر.

TTC تعیین مسیرهای شلوغ خدمت کم درآمد محلات و شیفت کارگران ضروری در بخش های که تا به حال هیچ گزینه ای را برای کار از خانه. راه را کارگران به مراکز توزیع مواد غذایی و صنعتی و نانوایی ها و دیگر محل های کار حیاتی برای نگه داشتن این شهر رفتن.

TTC می گوید که اگر چه در آن است به طور قابل توجهی کاهش می یابد اتوبوس ازدحام با اضافه کردن بیشتر وسایل نقلیه لیست از مسیرهای شلوغ تغییر کرده است.

نقشه های منتشر شده توسط شهر در هفته گذشته نشان می دهد همبستگی بیشتر در مسیرهای شلوغ و برخی از محلات با بالاترین COVID-19 میزان عفونت به خصوص در مناطق کم درآمد در شمال غربی شهر.

دو تا از شلوغ مسیرهای 35 جین و 52 لارنس تقاطع در لبه وستون محله دوم-بيشترين ميزان عفونت و که در آن درآمد خانوار هستند $20,000 در زیر شهر متوسط است.

دکتر Vinita Dubey, دانشیار افسر پزشکی سلامت در TPH گفت: عوامل متعددی در کمک به افزایش میزان عفونت در محلات خاص "از جمله اشغال و جامعه گسترش" و مشخص نیست که تا چه حد شلوغ حمل و نقل نقش دارد.

"هر کس باید آگاه باشند که COVID-19 هنوز گردش در بسیاری از مکان های مختلف در تورنتو از جمله حمل و نقل عمومی و باید اقدامات احتیاطی را," او گفت:.

Shelagh Pizey-آلن مدیر حمل و نقل گروه حمایت TTCriders گفت: کارگران کم درآمد شهر بستگی به حال مجبور به مخاطره رفت و آمد.

"اگر شما سوار حمل و نقل در حال حاضر شما می توانید شاید فراموش کرده ام در مورد آن" اما "زندگی مردم هستند که در معرض خطر قرار داده با نا امن و شلوغ حمل و نقل و آن را مردم در حومه شهر که بسیاری نهفته," او گفت:.

Pizey-آلن پشتیبانی تماس برای "اضطراری خطوط اتوبوس" در طول بیماری همه گیر.

قبل از بحران آمار TTC اعلام کرد قصد دارد برای ایجاد اختصاصی اتوبوس خطوط در پنج مشغول عمدتا مسیرهای حومه بیش از پنج سال آینده.

TTC سخنگوی استوارت سبز گفت: این بیماری همه گیر را تغییر نداده کسانی که جدول زمانی با وجود طرفداران این استدلال که مسدود کردن خطوط برای اتوبوس ها ساده تر خواهد بود در طول بحران در هنگام استفاده از اتومبیل کاهش یافته است.

دیوید کوپر اصلی در پیشرو تحرک ونکوور-بر اساس شرکت مشاوره است که با این نسخهها کار در کانادا حمل و نقل عمومی سازمان گفت: وجود ضرورت برای بهبود خدمات در سطح راه.

TTC ridership است و در حدود 15 درصد از پیش همه گیر سطوح و آژانس است و قطع خدمات به 80 درصد از نرمال به عنوان کرایه درآمد سقوط کرده است.

TTC مقامات می گویند که اگر این سرویس ramped تا بازگشت به سطح نرمال شبکه می تواند با خیال راحت حمل حدود 30 درصد از پیش COVID ridership. بالا که آستانه تراکم می تواند خطرناک باشد.

حتی اگر TTC نیست در مواجهه با یک بحران مالی آژانس نمی تواند خرید بیشتر وسایل نقلیه به سرعت به اندازه کافی برای افزایش ظرفیت آن در طول زمان مرحله از بیماری همه گیر. داشتن آن موجود ناوگان عمل اغلب در خطوط بدون مانع با ماشین ترافیک می تواند بهترین شرط بندی برای مبارزه با سربارگذاری در مسیرهای حومه.

"اگر ما یک سیستم است که می شود به سر می برند چرا که ما در اتوبوس و تراموای نمی تواند حرکت کند" و سپس فیزیکی فاصله در وسایل نقلیه غیر ممکن خواهد بود کوپر گفت.

"تنها راه برای قرار دادن ظرفیت در خیابان ها در حال حاضر است که شما رو به سیستم تر و قابل اعتماد" او گفت:.

Ben Spurr
بن Spurr یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل برای ستاره. رسیدن به او را از طریق ایمیل در bspurr@thestar.ca یا او را دنبال کنید توییتر: @BenSpurr


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب