کیت مکش و هدرز دو قطعه جذاب خودرو

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز با توجه به این که جدیدا بحث هدرز برای ماشین های ما سر زبون ها افتاده لازم هست یه

توسط MINERALNEWS در 7 شهریور 1400

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز با توجه به این که جدیدا بحث هدرز برای ماشین های ما سر زبون ها افتاده لازم هست یه توضیح کوچکی در این مورد بدم و تجربه این وسیله رو با شما درمیون بگزارم. اگر ماشین شما وزن زیادی دارد نمی توانید انتظار داشته باشید که با فشردن پدال گاز، بتوانید با سرعت زیادی شروع به حرکت نمایید. با نیتروژن دات آی آر همراه باشید. سرسیلندرهای پژو 1 سرسیلندر کامل CNG ( بـه همراه واشرسرسیلندر- واشر درب … لیست قیمت محصولات … 35, استپر موتور 405 با تکنولوژی سوییس, MBP, 250000 . تمام این موارد یعنی :ورود امواج بافشار منفی از یک لوله اولیه به لوله ثانویه که همراه با ضربان میباشد سبب برگشت موجکم فشار به لوله اولیه میگردد. طراحی و ساخت مانیفولد به صورتی است که سطح آن صیقلی نیست و زبر و ناصاف نیز به نظر میرسد، از همین جهت در هنگام خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی دیده میشود، اما از آنجاییکه در طراحی و ساخت هدرزپراید یورو 4 از روش خمکاری استفاده شده است، سطح آن صاف و صیقلی دیده میشود و به همین دلیل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن اتفاق میافتد.

هدرز ساخت EngineArts بر روی موتور TU5 باعث افزایش 8 اسب بخاری قدرت این موتور شده و از مصرف سوخت آن می کاهد. در بعضی از خودروهای جدید از منیفولدهای که دارای ورودی های صیقلی هستند استفاده می شود تا مقاومت هوا را بر طرف کنند و از طرف دیگر با کاهش لوله های ورودی و فیلتر هوای بزرگتر می توان در افزایش جریان هوا تاثیر مثبت گذاشت. البته بعضی از صاحبان خودرو با نصب قطعات جانبی مثل توربو فن یا سوپر شارژر، سعی میکنند که اکسیژن بیشتری وارد محفظه سیلندرها کنند - که حتی این محصولات هم مستقیما کاری جهت خنک کردن هوا انجام نمیدهند. فیلتر هوای بنز مسئولیت تنظیم میزان هوای ورودی موتور و جذب آلودگی ها و ذرات هوا فیلتر هوا را بر عهده دارد حتی می توان گفت همانظور که ریه در بدن انسان نقش مهم و بسزایی دارد؛فیلتر هوا نیز در اتومبیل تاثیر اساسی دارد و بسیار مهم و ضروری میباشد و در صورتی که به موقع تعویض نشود یفلتر هوای بنز تنفس خودرو را دچارعواقب و مشکلات خواهد کرد.همچنین تمیز نبودن فیلتر هوای بنز ماشین سوخت بنزین را تحت تاثیر قرار می دهد و اگر به موقع عوض نشود و کثیف شود هوا به درستی به سوخت نمیرسد و مصرف سوخت در اتومبیل را افزایش می دهد.

در برخی موارد شاهد این هستیم که یک سری از هدرز ها به صورت اصولی ساخته نمی شوند و می تواند منجر به ازفزایش مصرف سوخت شود . خودرو هایی که مصرف برقشان زیاد است و مدام از کولر یا چراغ های پر مصرف استفاده می کنند، با تقویت اتصال بدنه، می توانند قدرت خودرو را بالا ببرند. شرکت پارس خودرو برای اینکه بتواند قیمت تمام شده رونیز را تا حد چشمگیری کاهش دهد، تقریبا هیچ آپشن را برای این خودرو باقی نگذاشته و حتی قطعات تزییناتی داخل کابین را نیز حذف کرده است؛ به همین دلیل تمامی اجزای کابین این خودرو بسیار ساده هستند و بطوریکه به هیچ وجه نمیتوان از کلمه زیبا برای توصیف آن استفاده کرد.یکی از مشکلات نیسان رونیز که پس از خرید این خودرو باید با آن کنار بیایید، صندلیهای خشک این خودرو است. اگر به خودروهای مسابقاتی توجه کنید، رانندگان این خودروها حتی صندلی های عقب ماشین را نیز برمی دارند تا خودروی آن ها سبک تر شود. در مجموع میتوان گفت که نیسان رونیز یک شاسیبلند قدیمی است که توانسته با تکیهبر تواناییهای فنی، ابعاد مناسب و کیفیت مناسب قطعات به یکی از محبوبترین شاسی بلندهای دو دیفرانسیل بازار تبدیل شود.متأسفانه هیچ نتیجهای از تستهای امنیتی نیسان رونیز وجود ندارد؛ این موضوع زمانی نگرانکنندهتر میشود که بدانید نیسان رونیز نه تنها فاقد ترمزهای ضد قفل است، بلکه به کیسه هوا و ترمزهای دیسکی عقب نیز مجهز نشده است؛ بنابراین کمی سخت میتوان به امنیت این خودرو اطمینان نمود!

هرچی کاتاف برده عقب تر باید عقب تر دنده بدی؟ همانطور که گفته شد، سیم مثبت مصرف کننده به قطب مثبت به صورت مستقیم متصل است و احتمال خرابی بسیار کمی را داراست اما قطب منفی باتری که به بدنه گیربکس متصل است باعث می شود بعضی مواقع برق به خوبی در جریان نباشد وهمه ی توان مورد نیاز مصرف کننده، به آن نرسد،پس باید اقدام به تقویت قطب منفی باتری یا اتصال بدنه خودرو کرد! فیلتر روغن آلفارومئو - لوازم یدکی خودروروغن خودرو شما باید فیلتر شود تا آلاینده ها را از بین ببرد بدون وجود مانع برای حرکت خودرو. هر چقدر وزن یک خودرو از مقدار استاندارد آن سنگین تر باشد، باعث می شود توان بیشتری برای حرکت دادن آن لازم باشد. ریمپ ایسیو ME17 چری تیگو 7 با ایسیو لاک ، استیج 1 : در این نوع ریمپ خودرو تیگو بر روی میزان پاشش سوخت، تعداد جرقه زنی ، گشتاور و دریچه گاز برقی آن به نحوی کار می شود که با افزایش توان خودرو ، نزدیک به 12% افزایش بازده نتیجه شود. مشخصات این خودرو منطبق با نوع سدان (تیبای معمولی) میباشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید هدرز پراید وب سایت خود باشید.

آخرین مطالب