Coronavirus به روز رسانی: COVID-19 کانادا, مارس 15

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان جمعه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگ

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399

آخرین رمان coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان جمعه (این فایل به روز خواهد شد در طول روز). وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

5:50 a. m.: مکزیک گزارش داد که بزرگترین افزایش روزانه در coronavirus موارد با 2,409.

معاون وزیر بهداشت هوگو لوپز-Gatell روز پنجشنبه گفت این کشور در "سخت ترین" لحظه ای در این بیماری همه گیر. این اولین بار در مکزیک است که تعداد موارد جدید بیش از 2000 نفر در یک روز.

از لحاظ درصد به 6 درصد افزایش نمی شد یکی از بزرگترین روز پرش.

مقامات همچنین گزارش 257 مرگ و میر بیشتر از COVID-19 مجموع 4,477 پس از همه گیر آغاز شد. شده اند وجود دارد بالاتر یک روز مرگ از عوارض این هفته است.

افزایش موارد چهار روز قبل از روز دوشنبه برنامه ریزی شده بخشی از بازگشایی از صنایع کلیدی مانند معدن و ساخت و ساز و خودرو مونتاژ.

5:31 a. m.: مقامات گزارش کرده اند اولین coronavirus مورد در شلوغ اردوگاه برای Rohingya پناهندگان در جنوب بنگلادش که در آن بیش از 1 میلیون نفر را پناه هستند.

فرد از Rohingya جامعه و یک فرد محلی زندگی می کند که در کخس بازار منطقه که همچنین آزمایش مثبت بوده است جدا شده, Mahbub علم Talukder این کشور پناهنده کمیسر گفت: پنج شنبه.

کمک به کارگران داده اند از پتانسیل جدی شیوع اگر ویروس رسیده بودند. انبوه ازدحام با پلاستیک حاجت ایستاده در کنار مسکن تا 12 ساکنان هر معنی پناهندگان خواهد بود خطرناکی در معرض ویروس.

5:23 صبح: بانک جهانی را تایید کرده است $1 میلیارد دلار در واکنش های اضطراری برای حمایت از هند تلاش در ارائه کمک های اجتماعی به فقیر و آسیب پذیر در خانواده به شدت تحت تاثیر توسط COVID-19 بیماری همه گیر.

بیانیه بانک مرکزی می گوید این حرکت خود را افزایش می دهد تعهد به هند به 2 میلیارد دلار. 1 میلیارد دلار بسته شد اعلام کرد در ماه گذشته برای هند در بخش بهداشت و درمان.

فوری تخصیص $750 میلیون کمک خواهد کرد scaleup نقل و انتقالات پول نقد و مواد غذایی مزایای به ارائه قوی حمایت اجتماعی برای کارگران ضروری درگیر در coronavirus تلاش های امداد رسانی و بهره مندی مهاجران و کارگران رسمی این بانک در بیانیه ای گفت: اواخر پنج شنبه.

5:17 صبح: گردباد کرد را وحشی باد و باران چپ حداقل یک مرده در فیلیپین و آسیب دیده و صدها نفر از coronavirus انزوا امکانات و خانه و همراه با برنج و مزارع ذرت در پنج هواپیمای شرقی شهر به تنهایی یک فرماندار در روز جمعه گفت.

گردباد حداکثر پایدار سرعت کاهش یافته و به 110 کیلومتر در ساعت با gusts از 150 kph اما همچنان خطرناک به ویژه در ساحلی و کم ارتفاع روستاها پیش بینی گفت. کرد انتظار می رود به ضربه شمالی کشور در روز یکشنبه.

اداره دفاع مدنی مدیر کلودیو Yucot گفت: تخلیه در زمان از آنجا که کارگران نیاز به پوشیدن ماسک و لباس محافظ و نمی تواند حمل و نقل روستاییان به پناهگاه در اعداد بزرگ به عنوان یک حفاظت در برابر COVID-19.

5:05 صبح: اوکراین حقوق بشر ombudswoman است به دادگاه تجدید نظر به مقامات برای پیدا کردن یک راه حل برای تعداد زیادی از نوزادان متولد شده از مادران قائم مقام خارجی برای پدر و مادر که در رشته زیرا مرزهای این کشور بسته تحت coronavirus محدودیت.

اوکراین یک پر رونق قائم مقام صنعت و یکی از معدود کشورهایی است که اجازه می دهد تا این سرویس برای خارجی ها. نگرانی بالا است که مرز طولانی بسته خواهد شد یک بار در کلینیک ها و ناراحتی پدر و مادر است.

4 صبح: نخست وزیر جاستین ترودو است که انتظار می رود امروز اعلام یک فرمت به دولت فدرال 75 درصد اضطراری یارانه دستمزد — فقط به عنوان کسب و کار در سراسر کشور در حال بدست گرفتن اولین محتاط گام به سوی بازگشایی پس از دو ماه همه گیر ناشی از خاموش کردن.

او نیز انتظار برای اعلام حمایت مالی قابل توجهی برای هزاران نفر از محققان پزشکی که کار نامربوط به COVID-19 بحران است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

این $73 میلیارد یارانه دستمزد برنامه در ابتدا میله میله برای اجرا تا 6 ژوئن.

ترودو در هفته گذشته گفت: این امر می تواند تمدید شود و امروز او را نشان دهد برای چه مدت. فرمت انتظار می رود که برای حداقل یک ماه اضافی.

پنج شنبه 9:17 p. m.: چین رفته یک ماه بدون اعلام هیچ گونه جدید مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

ملی کمیسیون بهداشت گزارش چهار مورد جدید از این ویروس در جمعه, همه, محلی متقابل عفونت در شمال شرق استان جیلین که در آن یک خوشه با منشاء نامشخص شناسایی شده است در روز های اخیر. آخرین باری که این کمیسیون گزارش یک مرگ بود در تاریخ 14 آوریل.

فقط 91 مردم باقی می ماند در درمان COVID-19 و 623 نفر دیگر تحت انزوا و نظارت برای موارد مشکوک و یا برای داشتن آزمایش مثبت بدون نشان دادن علائم از جمله 11 به تازگی شناسایی شده است.

در مجموع چین گزارش کرده است 4,633 مرگ و میر در میان 82,933 موارد پس از این ویروس برای اولین بار شناسایی شده در اواخر سال گذشته در مرکز شهر ووهان.

چین نگهداری اجتماعی فاصله و ممنوعیت اتباع خارجی که وارد کشور شده است اما به طور فزاینده ای باز جهان دومین اقتصاد اجازه می دهد تا هر دو کارخانه بزرگ و کوچک کسب و کار به از سرگیری تولید و ارتباط با مشتریان.

پنج شنبه 6:15 بعد از ظهر: حتی به کانادا و آمریکا همچنان به شدت محدود مرزی سفر اتحادیه به نمایندگی از مقامات مرزی کانادا می گویند که آنها نیاز به حمایت بیشتر به طور موثر به صفحه نمایش مسافران برای COVID-19.

و که نیاز به تنها می تواند رشد به عنوان مقامات کانادا آماده شدن برای یک "اجتناب ناپذیر" افزایش ترافیک به عنوان دو کشور به آرامی شروع به بازگشایی اقتصاد خود را.

اما در طول کانادا-مرز ایالات متحده, که در آن تنها سفر ضروری مجاز است هر کسی که برگزاری نمایشگاه COVID مانند علائم نمایش توسط مقامات بهداشتی از طریق تلفن.

"من درک است که وجود دارد نه یک تعداد کافی از افسران در بهداشت و درمان کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا) به سایت. ظاهرا وجود دارد و تنها تعداد انگشت شماری در کانادا از این کارشناسان گفت: Jean-Pierre فورتین سر از گمرک و مهاجرت اتحادیه اروپا در مصاحبه روز شنبه.

اینجا را کلیک کنید برای خواندن بیشتر در پنج شنبه را پوشش.



bitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب