برنامه ریزی یک سفر کمپینگ به عنوان مرحله 3 شروع می شود ؟ بومی رهبران اصرار کانادایی برای تجدید نظر در برنامه سفر تماس بگیرید, برای افزایش فدرال COVID-19 بودجه

درخواست شده است به گردش در تماس با دولت فدرال برای افزایش منابع برای جوامع بومی برای مقابله با COVID-19 شیوع ب

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399

درخواست شده است به گردش در تماس با دولت فدرال برای افزایش منابع برای جوامع بومی برای مقابله با COVID-19 شیوع بیماری و همچنین برای کانادایی ها به تجدید نظر خود را در راه سفر.

یکی از درخواست چهار درخواست همراه با افزایش بودجه های پیشرفته تست و پاسخ برنامه ریزی است که غیر ضروری سفر به جوامع بومی همچنان محدود خواهد بود.

تا به امروز بیش از 52000 نفر امضا کرده اند در حمایت از.

در شروع این بیماری همه گیر برای اولین بار سازمان ملل در انتاریو شد و سریع به نزدیک به افراد غیر مقیم و پیاده سازی جاده نقاط چک. این یک استراتژی همچنین مشخص در یک Yellowhead موسسه در گزارش اول سازمان ملل' پاسخ به COVID-19 منتشر شده در ماه آوریل است.

دکتر آنا Banerji co-صندلی بومی بهداشتی کنفرانس و یکی از نویسندگان اخیر این درخواست گفت: به عنوان انتاریو آغاز می شود مرحله 3 از بازگشایی مردم احساس رایگان به سفر می روم جوامع بومی نگران است که این جریان از مردم در داخل و خارج می تواند آنها را در معرض ویروس.

"قبل از آن را ساده تر زمانی که حمل و نقل بسته شد و مردم نیست به فکر کردن در مورد رفتن قایقرانی و کمپینگ" دکتر Banerji گفت: در مصاحبه با ستاره.

او با اشاره به این که گسترده بیماری و مرگ می تواند خطر نه فقط از دست دادن زندگی است اما فرهنگ نیز هست. "من فکر می کنم داشتن افراد به طور ناگهانی می آیند و نه درک است که اگر آنها را به این ویروس وجود دارد, آن می تواند کشتن بزرگان خود را و فرهنگ خود را."

در حالی که این چیزی است که افراد می توانند با در نظر گرفتن آنچه نویسندگان این طومار می خواهم برای دیدن بیشتر اکشن است و کمک های مالی از دولت فدرال است.

"مقدار بودجه برای جوامع بومی برای پاسخ به COVID است که به سادگی غیر قابل قبول" بومی رهبران آغاز شده که این درخواست گفت: از طریق آزادی مطبوعات.

در مقایسه با کلی پول صرف شده در pandemic, پاسخ دولت فدرال اولیه تعهد $305 میلیون دلار برای جوامع بومی است که کمتر از یک درصد از $82 میلیارد دلار کمک مالی برای جریان اصلی کانادایی دادخواست همچنان ادامه دارد.

در پایان ممکن است $650 میلیون دلار بودجه اضافی برای جوامع بومی اعلام شد.

جوامع بومی اغلب به صورت فقر و ازدحام بیش از حد مواد غذایی و آب ناامنی و همچنین به عنوان یک نرخ بالاتر از بیماری های مزمن و کمتر دسترسی به مراقبت های بهداشتی کافی همه از آن را افزایش می دهد خطر ابتلا به مردم بومی تجربه یک مورد شدید COVID-19 دادخواست متحده است.

در علاوه بر این به کمک های مالی برای ارائه دسترسی به PPE و افزایش دسترسی به آزمایش سریع دکتر Banerji گفت: برنامه ریزی دقیق مورد نیاز است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اگر 20 نفر به بیمار و نیاز به ICU چه طرح او پرسید. "هیچ کس نمی داند هیچ کس نمی تواند به من بگویید چه این طرح است. و بنابراین شما نیاز دارید که برای دریافت طرح در محل شرکت ... بسیاری از این جوامع آنها ندارد و بهداشت عمومی فرد برای کمک به راهنمای آنها را از" او گفت:.

"در حالی که ما می دانیم که یک روش نمی خواهد پاسخگویی به نیازهای همه جوامع" این درخواست اظهار داشت: "ما معتقدیم فوری مداخله مورد نیاز خواهد بود در حال حاضر برای جلوگیری از عواقب فاجعه بار برای بسیاری از جوامع است."

Angelyn Francis
Angelyn فرانسیس یک تورنتو-بر اساس خبرنگار برای پوشش ستاره بی عدالتی و نابرابری. او گزارش بودجه توسط دولت کانادا از طریق آن محلی نگاری ابتکار. رسیدن به او از طریق ایمیل: afrancis@thestar.ca


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن