محکوم تنسی اهل بیت ادعای بی گناهی در پی آزمایش دی ان ای

NASHVILLE - تنسی عملیات برنامه ریزی شده به اجرا در دسامبر خواسته Shelby County دادگاه روز شنبه به منظور آزمایش

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399

NASHVILLE - تنسی عملیات برنامه ریزی شده به اجرا در دسامبر خواسته Shelby County دادگاه روز شنبه به منظور آزمایش DNA از شواهد در مورد او.

Pervis Payne همواره حفظ بی گناهی خود را در سال 1987 سلاح سرد مرگ و میر ناشی از Charisse کریستوفر و 2 سال با پدر Lacie جو. کریستوفر پسر نیکلاس بود که 3 در آن زمان نیز چاقو اما جان سالم به در برد. پین پلیس گفت که او در Christopher آپارتمان ساختمان برای دیدار با دوست دختر خود را زمانی که او را دیدم یک مرد در لباس خونی اجرا گذشته او. پین که آفریقایی آمریکایی است گفت که او در بر داشت و تلاش برای کمک به قربانیان بودند اما دست پاچه هنگامی که او را دیدم یک پلیس سفیدپوست و فرار کرد.

دادستان گفت: پین بالا بود در مورد کوکائین و به دنبال رابطه جنسی زمانی که او به کشته شدن کریستوفر و دخترش در یک "مواد مخدر ناشی از دیوانگی است." در زمان محاکمه او تست DNA از شواهد در دسترس بود و هیچ تست تا به حال انجام شده است در مورد او. قبلی درخواست برای تست DNA در سال 2006 رد شد بر اساس یک تنسی حکم دادگاه عالی است که پس از لغو شده است.

پین جمعه دادخواست می گوید پلیس متمرکز تقریبا به طور انحصاری بر روی او به عنوان یک مظنون اگر چه هیچ چیز در تاریخ خود پیشنهاد کرد او را به ارتکاب چنین جرم و جنایت است. او یک وزیر را که هرگز باعث مشکلات یا به عنوان یک کودک یا یک نوجوان.

"آقای پین نزدیک بود با خانواده اش و فعال در کلیسا خود را. او مورد احترام جوان مرد در همسایگی و اگر چه او تلاش تحصیلی در مدرسه در حساب خود را از ناتوانی فکری ... او تا به حال هرگز هر گونه مسائل انضباطی" با توجه به درخواست.

در این طومار همچنین سوالات ادعای اینکه پین استفاده از کوکائین در روز قتل گفت: پلیس گزارش جزئیات دستگیری او ساخته شده هیچ اشاره ای مشکوک به استفاده از مواد مخدر.

"علاوه بر این مجرم و Charisse کریستوفر درگیر در یک محدوده مبارزه خشونت آمیز," طومار متحده است. "آشپزخانه که در آن قربانیان پیدا شد تحت پوشش در خون از جمله در دیوار و درب. جزئی مقدار خون موجود بر آقای پین لباس های متناقض با او بودن مجرم است."

درخواست کشورهای دیگر وجود دارد از افراد با انگیزه و فرصت برای کشتن کریستوفر از جمله یک فروشنده مواد مخدر به آنها گفته کریستوفر بدهکار پول و کریستوفر سوء استفاده شوهر سابق.

دادگاه باید به منظور تست DNA دادخواست استدلال می کند چرا که پین مورد ملاقات با الزامات مورد نیاز برای آزمایش تحت قانون از جمله این که شواهد در دسترس است که آزمایش شده است هرگز. این شواهد شامل سلاح قتل و متعدد خون آغشته موارد. پین نیز به دنبال به اثر انگشت از صحنه جرم بررسی می شود در برابر FBI و تنسی دفتر تحقیقات پایگاه داده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب