انگلستان در دوره به صورت " مهم " رکود اقتصادی پس از مارس رکود

لندن - دولت انگلیس هشدار داد روز شنبه از "قابل توجه" رکود اقتصادی پس از آمار و ارقام رسمی نشان داد که رشد اقتص

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399

لندن - دولت انگلیس هشدار داد روز شنبه از "قابل توجه" رکود اقتصادی پس از آمار و ارقام رسمی نشان داد که رشد اقتصادی 2 درصد در سه ماهه اول سال حتی اگر آن را شامل تنها یک هفته از coronavirus مستند.

دفتر آمار ملی انگلیس نشان داد که رکود شد عمیق تر به عنوان چهارم به پایان رسید با خروجی پایین 5.8% در ماه مارس به تنهایی ماه است که محدودیت هایی در زندگی روزمره آغاز شده که در جای خود قرار داده و توسط دولت بریتانیا. نخست وزیر بوریس جانسون قرار داده و انگلستان فیلم مستند در 23 مارس روز پس از بستن بارها و رستوران ها و مدارس.

ماه مارس رقم نشان میدهد که مقیاس coronavirus رکود آمده با بانک مرکزی انگلستان برای مثال هشدار از بزرگترین سالانه رکود پس از 1706.

"با ورود این بیماری همه گیر تقریبا در هر جنبه ای از اقتصاد آمار در ماه مارس کشیدن رشد به رکورد ماهانه سقوط" گفت: آمار Jonathan Athow.

در ماه مارس تنها بخش است که آیا رشد منعکس نیازهای کشور در برخورد با یک بیماری همه گیر -- آن را پشتیبانی و صابون و تمیز کردن محصولات و تولید دارو.

سه ماهه کاهش بزرگترین ثبت شده پس از سه ماهه چهارم سال 2008 در اوج بحران مالی جهانی. از سال 1955 هنگامی که معادل سوابق شروع وجود دارد که باید چهار بدتر است.

مانند دیگران, اقتصاد بریتانیا تنظیم شده است به صورت یک رکود اقتصادی بی سابقه ای نسبت با بسیاری از اقتصاددانان پیش بینی که در سه ماهه دوم می توانید ببینید اقتصادی خروجی کوچک و یک چهارم و یا حتی بیشتر.

هفته گذشته بانک مرکزی انگلیس هشدار داد که اقتصاد بریتانیا می تواند حدود 30 درصد در نیمه اول سال قبل از بازیابی قوی در نیمه دوم سال خروج از آن 14 درصد کوچکتر تا پایان سال 2020 است. هنوز هم حتی با این که پیش بینی کرد در نیمه دوم بهبود سالانه سقوط خواهد بود که بزرگترین در بیش از 300 سال است.

خیلی از اقتصاد شده است mothballed بیش از چند ماه گذشته با بسیاری از بخش ها بعید است برای باز کردن دوباره برای ماه می باشد.

در علاوه بر این به 2 میلیون نفر تخمین زده می شود بیکار در حدود 7.5 میلیون نفر از مردم تبدیل شده اند و از لحاظ اقتصادی غیر فعال پس این مستند را از طریق Coronavirus کار احتباس طرح که می بیند این دولت پرداخت تا 80 درصد از حقوق کارگران حفظ تا 2500 پوند ($3,075) در ماه است. روز سه شنبه وزارت خزانه داری رئیس Rishi Sunak تمدید این طرح برای بیشتر از چهار ماه تا اکتبر هر چند پیشنهاد کرد که شرکت را مجبور به شروع به پرداخت سهم.

Sunak به بی بی سی گفت پس از آزادی از روز چهارشنبه ارقام آن است که "به احتمال بسیار زیاد" در این کشور را "قابل توجه" رکود است.

دولت امیدوار است که آن را می توانید بازگشایی بخش های بزرگی از اقتصاد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به منظور محدود کردن مقیاس از رکود است. عمق رکود اقتصادی و بهبود پس از آن خواهد شد بستگی دارد در چه مدت این مستند اقدامات در محل باقی می ماند.

برخی از مستند اقدامات در حال آرام بودن در انگلستان در روز چهارشنبه با آن دسته از کارگران که قادر به کار از خانه از جمله کسانی که در ساخت و ساز و تولید را تشویق به بازگشت به کار. و یک تعداد تفریحی ورزشی مانند گلف و تنیس باشگاه می تواند بازگشایی شده است. در همه موارد اجتماعی فاصله قوانین باید رعایت شود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب