مراکز بهداشتی و درمانی تلاش که مردم کمتر به دنبال مراقبت در طول همه گیر

بزرگنمایی این تصویر مقامات بهداشت عمومی نگران هستند که عمدتا کم درآمد و مهاجر جمعیت خدمت توسط مراکز

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مقامات بهداشت عمومی نگران هستند که عمدتا کم درآمد و مهاجر جمعیت خدمت توسط مراکز بهداشتی و درمانی دریافت نمی مراقبت های بهداشتی مناسب و تست شده است. Maskot/گتی ایماژ/Maskot پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Maskot/گتی ایماژ/Maskot

مراکز بهداشتی و درمانی بوده و در خط مقدم مراقبت های بهداشتی در کشور فقیرترین محله های حتی قبل از گسترش coronavirus. اما در میان همه گیر بیمارانی که از ترس اخراج و یا عفونت مجبور هستند بسیاری از مراکز به نزدیک است.

مقامات بهداشت عمومی نگران هستند که این جمعیت است که این مراکز خدمت بیشتر به مردم کم درآمد و مهاجران — نمی گرفتن مراقبت های بهداشتی مناسب و تست ممکن است قادر به قرنطینه خود را و می تواند کمک به گسترش coronavirus به مردم گسترده تر است.

"مردم نگران COVID-19 می گوید:" Joslyn Pettway اقدام مدیر عامل شرکت میثاق جامعه مراقبت در دیترویت یک غیر انتفاعی و مرکز بهداشت. "اگر بیماران نمی آیند برای دیدار ما از دست دادن پول است."

میثاق در خدمت بیش از 20 ، 000 نفر در هر سال از طریق پنج مکان با یک هیات از حدود 200. Pettway مجبور شد به کردند حدود 50 کارکنان و تعطیل کردن دو سرویس کامل مراکز دندانپزشکی, چرا مراقبت از دندان ضروری است حتی اگر 1,400 بیماران در لیست انتظار.

عدم بیماران به دنبال مراقبت های بهداشتی یک نتیجه مستقیم از میشیگان نبرد سختی در برابر coronavirus. به عنوان از آوریل 18 دولت تا به حال بیش از 51,000 تایید موارد با دیترویت ثبت نام بیش از 10 ، 000 مورد تأیید و 1,255 مرگ و میر با توجه به Michigan state سلامت داده است.

"ما بیمار جمعیت ضربههای بدون شک در مورد آن" Pettway می گوید. "کسانی که سلامت و نابرابری است که ما دیده ایم با توجه به COVID آنها وجود داشته قبل از COVID. COVID فقط آن را به نور."

بزرگنمایی این تصویر

Joslyn Pettway اقدام مدیر عامل شرکت میثاق جامعه مراقبت در دیترویت. تا کنون عهد را آزمایش کرده است حداقل 244 نفر به کروناویروس و آن را در حال برنامه ریزی برای باز کردن یک درایو در تست سایت. حسن نیت ارائه میدهد از میثاق جامعه مراقبت پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از میثاق جامعه مراقبت

وجود دارد هیچ زمانی بهتر به استدلال می کنند برای دسترسی مقرون به صرفه به مراقبت برای همه, او می افزاید. Coronavirus همه گیر نشان می دهد که چرا ما نیاز به نگه داشتن فشار به گسترش دسترسی به مراقبت های پزشکی برای همه بدون در نظر گرفتن فرد در وضعیت Pettway می گوید.

"هیچ کس محروم از تاثیر COVID. و بنابراین افرادی که قادر به دسترسی به مراقبت برای انواع دلایل آنها را افزایش می دهد گسترش ویروس" در نهایت تأثیر همه ما او را می گوید.

مراکز بهداشتی و درمانی مانند میثاق جامعه مراقبت آغاز شد و در سال 1965 به عنوان بخشی از رئيس جمهور لیندون جانسون را از فرصت های اقتصادی رو توسط جنبش حقوق مدنی و جنگ با فقر است. هدف خود را و سپس آن را به عنوان در حال حاضر است که به ارائه جامع و مقرون به صرفه مراقبت های اولیه به پزشکی محروم جمعیت بدون در نظر گرفتن بیمه و یا وضعیت مهاجرت و توانایی خود را به پرداخت هزینه برای خدمات.

Pettway می گوید آن را غیر معمول برای میثاق بیماران مبتلا به تاخیر مراقبت های ویژه مراقبت های پیشگیرانه. برای بسیاری از افراد کم درآمد ساکنان و پیشگیرانه و مراقبت های بهداشتی لوکس است. آنها نمی تواند زمان را به دور از کار و یا عدم وجود حمل و نقل و یا مراقبت از کودکان.

"آنها در حال حاضر تلاش قبل از همه گیر" او می گوید.

میثاق شده است ضربه سخت با این بیماری همه گیر. فقط یک سایت باز است به صورت حضوری فوری بازديد از قبیل تست برای coronavirus نوزاد معاینات و یا آبسه است که نیاز به تخلیه خواهد شد. دیگر چهار محل در حال حاضر در خدمت بیماران تقریبا.

با استفاده از $997,490 از فدرال مراقبت عمل Pettway سرمایه گذاری در پزشکی از راه دور نرم افزار در ماه مارس به حفظ عهد و پیمان مراکز در حال اجرا است.

"ما در حال کار بسیار سخت به تعطیل محل," او می گوید. "نیاز است عظیم در دیترویت."

بزرگنمایی این تصویر

خانواده پزشک پرستار حکیم دیویس راه اندازی telehealth برنامه برای میثاق جامعه مراقبت. حکیم Davis پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حکیم Davis

قبل از coronavirus حکیم دیویس یک خانواده پزشک پرستار در عهد تکیه به شدت در پنل کامل بیمار علائم حیاتی آزمایشگاه کار و معاینه فیزیکی. در حال حاضر او نمی کند که این اطلاعات به تصمیم گیری در مورد درمان بیمار.

دیویس ساخت محاسبات مختلف همراه با بیماران.

"چه خطر ممکن است قرار گرفتن در معرض رفتن به تجهیزات پزشکی? و سپس آنچه را خطر اگر ما نمی کسانی که در آزمایشگاه کار می کنند در حال حاضر و یا ما نمی تواند این تصویربرداری در حال حاضر ؟ " او می پرسد. "در آن طول می کشد بسیاری از قضاوت بالینی برای تعیین اگر این چیزی است که ما واقعا نیاز به در حال حاضر و یا اگر آن چیزی است که می توانید صبر کنید. ما واقعا به دنبال بیمار در مقابل ما و فقط درمان بیمار ما."

دیویس که مدیریت این مرکز انتقال به پزشکی از راه دور می گوید: او دائما به یاد بیماران خود را به تماس اگر همه چیز بدتر و یا تغییر دهید. تصمیم امروز ساخته می شود مورد بررسی و ارزیابی او می گوید:.

"من باید گزینه های برای فرستادن افراد به یک فرد مراجعه کنید اگر آنها به آن نیاز دارید" و است که به دیویس صلح از ذهن است.

یکی از لنت نقره ای از telehealth دیویس می گوید این است که قبل از COVID-19 بیماران پا را از محیط زیست خود را به مرکز مراقبت از.

"در حال حاضر ما در محیط زیست خود را در یک راه" که دیویس می گوید مفید است.

برای مثال بیایید می گویند یک بیمار مبتلا به دیابت و مشکلات مشترک راه می رود تا از پله ها به آرامی و unsteadily به یک دماسنج.

"من می توانید ببینید که در این ویدئو به این مقدار زیادی از زمان و تلاش آن طول می کشد او را به صعود است که مجموعه ای از پله ها," او می گوید. "در حالی که در دفتر من من آگاه از او مشترک, مشکل, اما من نمی بینم او بالا رفتن از پله ها."

در سراسر ایالات متحده از 1400 مرکز بهداشت و درمان سازمان در سراسر 14,000 مکان در مناطق شهری و روستایی خدمت بیش از 29 میلیون نفر بیشتر از آنها در حال کم درآمد در حال ایجاد یا در مدیکر و مدیکید یا مهاجران با توجه به انجمن ملی مراکز بهداشتی و درمانی. تقریبا 2000 سایت را تعطیل پس از همه گیر رسید.

"مالی این مراکز در حال گرفتن یک ضربه در این بیماری همه گیر" می گوید: دکتر ران یی افسر ارشد پزشکی برای انجمن ملی مراکز بهداشتی و درمانی.

"هنگامی که شما قطع بازدیدکننده داشته است خود را به نصف که رفتن به تغییر درآمد خود را حتی اگر شما ممکن است آن را تشکیل می دهند کمی با مجازی بازدیدکننده داشته است" یی می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

دکتر ادگار چاوز از جامعه جهانی مرکز بهداشت در لس آنجلس می گوید که آن را ترسناک به دیدن مردم آرامش اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. "فقط به این دلیل که دولت می گوید شما می توانید باز شما می توانید به بازگشت به کار به این معنا نیست که ویروس ناپدید شده است," او می گوید. "این ویروس هنوز هم در اطراف و می تواند مردم آلوده است." ژوئن Gallegos پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ژوئن Gallegos

مجازی بازديد آیا به بازپرداخت در همان نرخ به عنوان به طور منظم در شخص بازدیدکننده داشته است. برای مثال او می گوید:, آنلاین, بازدید از این است که در حال حاضر بازپرداخت در بین 13 دلار و 93 دلار در حالی که مراکز بهداشتی و درمانی دریافت بین $100 و 150 دلار در بازپرداخت برای یک فرد قرار ملاقات.

اما آن را نه تنها coronavirus بحران که نگرانی یی. مراکز بهداشتی و درمانی عمل در کمک های مالی کوتاه مدت و انقضای آن در Nov. 30, مگر اینکه کنگره عمل می کند.

"من بسیار نگران آینده ما مراکز" یی می گوید.

و پزشکان و پرستاران در حال مبارزه در این بحران است.

"در حال حاضر مراکز بهداشتی و درمانی پیش بینی شده به از دست دادن حدود 7.6 میلیارد دلار بین آوریل و سپتامبر به دریافت از این طریق برای اقامت کامل به طوری که ما می تواند به بالا و در حال اجرا هنگامی که ما از طریق این بیماری همه گیر" او می گوید:, و اضافه کرد که این طرح بر اساس 60% کاهش در بازديد systemwide.

مراکز بهداشتی و درمانی در حال بازی در یک نقش حیاتی در این بیماری همه گیر. به عنوان از آوریل 1 بیش از 300,000 بیماران تست شده برای coronavirus.

در کالیفرنیا تعداد زیادی از بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی در حال مهاجران اخیر می گوید دکتر ادگار چاوز که در خدمت به عنوان مدیر پزشکی در جامعه جهانی بهداشت مرکز یک خوشه از سه مرکز در جنوب لس آنجلس است.

چاوز می گوید: بیماران مبتلا به ترس که در حال آزمایش برای coronavirus را زمین آنها را در یک لیست اخراج شود. این بی اعتمادی از دولت و بی میلی به دنبال مراقبت های پزشکی ناشی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را مسئول حکومت چاوز می گوید.

چوس کار عملا و کارکنان خود را توسط تماس با بیماران و چک کردن در آنها را برای افسردگی و اضطراب و همچنین برای دیدن اگر آنها نیاز به آزمایش می شود برای هر چیزی.

"Telehealth تنها می توانید تا کنون مزمن مراقبت. شما هنوز هم نیاز است که آزمایشگاه نقطه داده," او می گوید با آه. "ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از افرادی که بدون پاپ اسمير بدون ماموگرافی بدون این همه چیزهای مختلفی که استفاده می کنیم برای بهبود و حفظ سلامت خود."

چاوز می گوید: او نگرانی در مورد سلامت بیماران خود را.

"مردم نمی خوردن هست. آنها ورزش هستند و آنها مضطرب هستند" او می گوید. "من از ترس است که ما در حال رفتن به ضربه با موج عظیمی از نارسایی مزمن و مراقبت های مربوط به شرایط به خصوص دیابت و فشار خون و بیماری های قلبی است."

چاوز صدای مسیرهای پیاده روی کردن.

"این بسیار دشوار است," او می گوید. "ما در حال انجام بهترین که ما می توانیم اما ما قصد رو خیلی قشنگ وضعیت دشوار."

نیاز بود در حال حاضر قبل از این بحران بهداشت عمومی رسید و از آن بدتر خواهد شد پس از همه گیر است و بیش از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی می گویند.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب