هند گزارش ثبت افزایش COVID-19 موارد اما Nixes دیگر در سراسر کشور مستند

بزرگنمایی این تصویر متخصصان پزشکی اسکورت بیمار به COVID-19 بخش در Lok نایاک Prakash بیمارستان در دهل

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

متخصصان پزشکی اسکورت بیمار به COVID-19 بخش در Lok نایاک Prakash بیمارستان در دهلی نو در ژوئن 15. Vipin کومار/Hindustan Times via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Vipin کومار/Hindustan Times via Getty Images

هند گزارش داد یک رکورد سنبله در coronavirus موارد شنبه, حتی به عنوان نخست وزیر حکومت جدید در سراسر کشور مستند.

با 12,881 عفونت های جدید ثبت شده, این اولین بار هند روزانه شمارش بیش از 12000. در حال حاضر تنها در ایالات متحده و برزیل در حال اضافه کردن بیشتر موارد جدید روزانه. برای بسیاری از این هفته تنها ایالات متحده و برزیل شده اند, اضافه کردن موارد جدید روزانه.

وزارت بهداشت تایید و در مجموع 160,384 فعال موارد شنبه و 12,237 مرگ و میر ناشی از این بیماری همه گیر آغاز شد — در یک جمعیت نزدیک به 1.4 میلیارد دلار است. اما تست نرخ بسیار پایین است.

بیمارستان در بزرگترین شهرهای بمبئی و دهلی نو در حال سرشار. رسانه های اجتماعی است که با آب گرفتگی جان درخواست از خانواده ها برای جستجو COVID-19 آزمون و تخت بیمارستان. بیماران قادر به دریافت پذیرفته اند و در پارکینگ در خارج از درمانگاه ها و بیمارستان ها.

هند حدود یک پزشک به ازای هر 1500 نفر از شهروندان است. در مناطق روستایی که در آن دو سوم از سرخپوستان زنده و تکیه تقریبا تنها در بیمارستان های دولتی به نسبت یک دکتر به بیش از 10 ، 000 مردم است. سازمان بهداشت جهانی استاندارد است که یک پزشک در هر 1000 نفر.

در حالی که دولت در بیمارستان ها به سر می برند برخی از هند نخبگان کلینیک های خصوصی در حال شارژ تا 950 دلار در یک روز برای مراقبت با دستگاه تنفس مصنوعی.

روز چهارشنبه نخست وزیر نارندرا رد گزارش های رسانه ای که دولت در نظر دارد یکی دیگر از سراسر کشور مستند و گفت: جمع وزرای ارشد که آنها باید به دنبال به حداقل رساندن محدودیت در کشورهای خود را.

با وجود مودی موضع فردی متحده حفظ خود محدودیت. جنوب ایالت تامیل نادو تحمیل تازه 12-بعد مستند در روز دوشنبه.

در سراسر کشور و مدارس بسته باقی می ماند و بین المللی مسافرت هوایی متوقف شده است. محلی محدودیت در خرید و ترافیک باقی می ماند در مهار مناطق — محلات با غلظت بالا از COVID-19 موارد است.

در مارس 25, هند تحمیل بزرگترین coronavirus مستند در جهان یک حرکت چپ که دهها میلیون نفر از کارگران مهاجر بیکار و سرگردان در مراکز شهری و یا مناطق صنعتی دور از خانه. بسیاری از گرسنگی به مرگ آنها به عنوان مجموعه ای از پا در روستاها اغلب صدها مایل دور.

ماه گذشته دولت خاص اختصاص داده ایالتی قطار به کشتی کارگران مهاجر به ایمنی اما بسیاری از آنها در حال حاضر بسیار ضعیف آنها فوت مسیر. در اواخر ماه مه یک فیلم رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی نشان دادن یک کودک نو پا در تلاش برای بیدار کردن مادر مرده در کف یک ایستگاه قطار.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن