کار سرشماری به سر در پورتوریکو و مناطق روستایی از 11 متحده

بزرگنمایی این تصویر دلیا ویسنت peeks از درگاه خانه او در سان خوان پورتوریکو, در ماه آوریل است. اداره

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

دلیا ویسنت peeks از درگاه خانه او در سان خوان پورتوریکو, در ماه آوریل است. اداره آمار می گوید کارگران خود را در این جزیره در حال آماده شدن برای از سرگیری خروج از فرم های کاغذی برای سال 2020 سرشماری در خارج از درب جلو. کارلوس Giusti/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارلوس Giusti/AP

بیش از دو ماه پس از ملی رول از سال 2020 سرشماری اکثر خانواده ها در پورتوریکو مجموعه در نهایت به دریافت رسمی دستورالعمل در مورد نحوه شرکت در شمارش شروع هفته آینده سرشماری اداره جمعه اعلام کرد.

Coronavirus شیوع مجبور سرشماری زمینه عملیات در جزیره به توقف در مارس اما آمار کارگران در حال حاضر برنامه ریزی برای از سرگیری خروج از فرم های کاغذی در خارج از درب جلو آغاز مارس 22. این اداره می گوید آن را ارائه تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان خود که انتظار می رود به دنبال همه این جزیره را مستند و مقررات مورد نیاز در علاوه بر این به اجتماعی فاصله پروتکل های.

این اداره همچنین اعلام کرد در روز جمعه که آن را ارسال کردن کارگران به عنوان اوایل هفته آینده به رها کردن پرسشنامه در بیشتر stateside جوامع روستایی از جمله در بخش هایی از ایالت آریزونا, کلرادو, ایندیانا, آیووا, لوئیزیانا, نبراسکا, Nevada, New Mexico, New York, رود آیلند و وایومینگ.

دو ماه تعلیق از سرشماری زمینه عملیات در این مناطق منجر به عزت پاسخ, نرخ, افزایش نگرانی ها در مورد undercounts که می تواند ویرانگر در دراز مدت پیامدهای سهم از حدود 1.5 تریلیون دلار در سال در بودجه فدرال دریافت جوامع بر اساس جمعیت خود را شمارش از یک بار در دهه سرشماری.

با ملی خود پاسخ دهی هل دادن گذشته 59 درصد به عنوان پنج شنبه, پورتوریکو توسط انتهایی پشت با بیش از 51 درصد در بیش از 8 درصد.

تحت این جزیره اقامت در خانه سفارشات بیشتر از پورتوریکو ساکنان گذاشته شده از رگبار گلوله از سرشماری mailers بسیاری از stateside جوامع دیده می شود از مارس.

دو سال پیش اداره آمار تصمیم گرفت که دست-ارائه پرسشنامه به جای پستی آنها خواهد بود قابل اعتماد ترین راه برای انجام این تعداد سر در پورتوریکو به عنوان جزیره همچنان به بهبود یافتن از تخریب ناشی از طوفان ماریا.

در حالی که کار سرشماری را برمی گرداند به پورتوریکو و یک لیست در حال رشد از مناطق روستایی در کشورهای در برخی از کشور های آسیب پذیر ترین جمعیت ادامه به صورت عدم قطعیت در مورد چگونه آنها را شامل شود در سرشماری. از روز جمعه این دفتر را منتشر کرده است برنامه های جدید برای شمارش مردم دچار بی خانمانی و یا برای خروج از فرم خارج از خانه در برخی از سرخپوستان قبیله ای سرزمین. این اداره گفته است که به حالت تعلیق این عملیات برای حفاظت از سلامت و ایمنی کارگران و مردم است.

"ما ساخته شده این حرکت شناخت ما هنوز هم می تواند رسیدن به کامل و دقیق شمارش و در حال همکاری نزدیک با رهبران قبیله ای برای تعیین زمان مناسب برای از سرگیری این عملیات مهم" این اداره در بیانیه ای گفت جمعه.

این اداره می گوید NPR در یک ایمیل که در آن تلاش برای رسیدن به بیشتر از لحاظ تاریخی undercounted گروه با خرید چاپ, جستجو و دیگر دیجیتال تبلیغات در مورد سرشماری در 33 زبانهای دیگر از جمله فارسی, فارسی, Hindi نوجو و نپالی.

هنوز یک دفتر پاسخگویی دولت آمریکا گزارش منتشر شده در روز چهارشنبه هشدار داد که اجتماعی فاصله مورد نیاز می تواند به تضعیف تلاشها برای شمارش دقیق گروه در شکاف دیجیتال به ویژه هنگامی که درب سینه انتظار می رود برای شروع بازدید از بی خانه ها در ماه اوت به سعی کنید برای تکمیل این تعداد است.

"گروه کمتر دسترسی به اینترنت خواهد بود نسبتا در معرض خطر بیشتری از دست رفته بودن توسط سرشماری" گائو گزارش گفت: اگر چالش حفظ یک فاصله امن از یک راهرو در آپارتمان و یا دیگر پرجمعیت فضاهای کاهش تعداد خانوار سرشماری کارگران می مصاحبه در فرد است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن