ستون: خود بیمار نزدیک به مرگ, این, تعیین, دکتر, استخدام یک COVID-19 بازمانده برای اهدای پلاسما

دوایت اورت 65 ساله و بازنشسته, برق, تا به حال فقط از بهبود COVID-19.ران شرلی یک 80 ساله بازنشسته شرکت گاز, برن

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

دوایت اورت 65 ساله و بازنشسته, برق, تا به حال فقط از بهبود COVID-19.

ران شرلی یک 80 ساله بازنشسته شرکت گاز, برنامه ریز, خروس سیاه بزرگ, همان بیماری است.

هر دو کاماریلو ساکنان بیماران دکتر جورج یو ریوی متخصص که در اواخر ماه مارس تا به حال فقط به عنوان خوانده شده در مورد امیدوار کننده نتایج یک مطالعه در چین که در آن بیمار بیماران بهبود یافته پس از تزریق پلاسما از کسانی که تا به حال بهبود از COVID-19.

"هنگامی که من تو را دیدم ران در ونتیلاتور فکر کردم که به من آمد که من دوایت و آیا آن را نمی شود خوب اگر من می تواند پیوند این دو با هم گفت:" یو. درمان تجربی بود که سعی کردم در چند مکان در ایالات متحده یو گفت: اما این خواهد بود که اولین بار در شهرستان ونتورا.

تبلیغات

اولین آنها نیاز به بررسی انواع خون, اما که مانع پاک شد زمانی که آنها کشف کردند اورت و شرلی شد یک مسابقه است.

سپس اورت تا به حال برای تست منفی برای حداقل 14 روز.

در گذشته او و او مشتاق برای کمک به.

"من تا به حال هیچ رزرو آنچه" گفت: اورت.

تبلیغات

شرلی در سنت جان Pleasant Valley بیمارستان در کرمان و یو می دانستم که وجود دارد می تواند قانونی اخلاقی و چالش های نظارتی به کار را از طریق. اما شرلی وضعیت حیاتی بود و او زمان زیادی ندارد.

دکتر لین Jeffers, بیمارستان افسر ارشد پزشکی بود به طور آزمایشی در هیئت مدیره. او فکر استفاده از پلاسما از نقاهت COVID-19 بيمار حس در تئوری و به یاد می آورد که همان آنتی بادی درمان استفاده شده بود با موفقیت طی قبلی ویروس همه گیر. او در صحبت به بیمارستان وکلا و سازمان غذا و دارو در مورد نحوه اقدام و سپس تشکیل یک ساعت دو کنفرانس آوریل 3.

"ما می خواستیم تا مطمئن شوید که ما آن را انجام حق" گفت: Jeffers.

"هر کسی می تواند داشته باشد گفت: ما نمی خواهید به آن را انجام دهد" گفت: Yu بود که در کنفرانس تماس بگیرید. "اما هر کس جلو آمد و گفت: ما در حال تلاش برای صرفه جویی در زندگی. این بود که بیشتر مشترک و مهربان با هم آمدن گروهی از متخصصان پزشکی و مدیران من تا کنون شاهد بود."

تبلیغات

526434-la-me-lopez-plasma5-MAM.jpg

دکتر جورج یو یک کاماریلو pulmonologist خوانده شده در مورد امیدوار کننده پلاسما درمان در چین است. او پرسید: بهبود COVID-19 بیمار دوایت اورت اگر او مایل به اهدای پلاسما که او انجام داد.

(Mel Melcon / لس آنجلس تایمز)


یو و بقیه کارکنان می دانست که درمان حتی اگر موفق برای برخی از بیماران نمی تواند یک درمان معجزه. و حتی اگر انتقادی بیمار, بیماران, بهبود, تیم پزشکی ممکن است هرگز نمی دانید که آیا آن را پلاسما و یا چیز دیگری که ساخته شده تفاوت. اما ما در بازی uncharted waters با این ویروس در بیمارستان در سراسر امریکا و بهداشت کارگران در نظر گرفتن اقدامات بی سابقه ای به تلاش برای نجات بیماران خود از آن نابسامانی. یو بود که مصمم به استفاده از هر ابزار بالقوه در زرادخانه خود را.

اورت را پلاسما به تحت فشار قرار دادند شرلی بدن. اما پیشرفت اندکی وجود دارد.

"آن شب من فکر کردم که ما از دست دادن او و من با ارسال یک متن به هر کس گفت: آن را به نظر نمی آید مانند ران آن را از طریق شب اما من خیلی با افتخار از آنها برای امضای کردن در این" یو گفت. "و پس از آن شروع کردم به گریه."

تبلیغات

صبح روز بعد یو رو کلمه که شرلی هنوز زنده بود و کمی بهبود یافته است.

"من مات و مبهوت گفت:" یو.

اما بهبود زودگذر بود و شرلی درگذشت مارس 9, اندام خود را تحت حمله از ویروسی طوفان.

شرلی همسر, Zoe یک بازمانده سرطان است که دوره نقاهت بعد از COVID-19 بود با این حال ممنون. "دکتر یو منتقل کوه ها و شکست پروتکل," او گفت:, "و من برای همیشه خواهد بود در بدهی های خود را."

تبلیغات

Zoe شرلی توصیف شوهرش به عنوان یک نرم گفتاری دادن به مردی که با همسر خود پرورش 13 کودکان به تصویب رسید و چهار نفر از آنها. او گفت که او معتقد است بخشی از میراث او است شده اند به محلی پایونیر همراه با دوایت اورت در استفاده از پلاسما به عنوان یک درمان بالقوه.

IMG_8293.JPG

ران شرلی تصویر با همسرش, Zoe. Ron اولین دریافت کننده دوایت اورت را پلاسما. او بهبود یافته به طور خلاصه اما پس از آن درگذشت.

(شرلی خانواده)

پس شرلی مرگ پلاسما از اورت استفاده شده است برای درمان حداقل دو دیگر بیماران و اهدا کنندگان پلاسما در حال حاضر پا به جلو.

"ما شاهد برخی از نشانه های امیدوار کننده از تزریق انجام داده ایم" گفت: Jeffers. این هنوز خیلی زود است برای ایجاد شواهد قوی که پلاسما است که چه چیزهایی تفاوت اما Jeffers گفت: نتایج این شده دلگرم کننده است.

تبلیغات

اورت گفت: او آموخته از پزشکان که برخی از پلاسما گرفته شد به ماریان مرکز پزشکی منطقه ای در سانتا ماریا و درمان استفاده می شود بدحال زن COVID-19 بیمار که مانند شرلی بود در ونتیلاتور. که زن و شوهر, Louis مزا یک آشپز که همچنین دارای یک محوطه سازی کسب و کار گفت: به او گفته شد یکی از این پزشکان که اورت بود اهدا کننده و دو مرد صحبت با تلفن.

"او فقط می خواستم تشکر کنم من خیلی برای اهدا و او می خواست به اجازه دهید من می دانم که او نیز دوره نقاهت بعد از COVID-19" گفت: اورت.

در واقع لوئیس مزا در بیمارستان بستری شد به مدت شش روز. در روز او را ترک بیمارستان به قرنطینه در خانه که در آن او است که هنوز دوره نقاهت بعد همسرش ملیسا که با این نسخهها کار در بخش عملیات از سانتا ماریا بانک رفت و به بیمارستان با یک مورد شدید از ویروس و انتوبه شد و قرار داده شده در یک.

مزا گفت همسرش تا بیمار حتی پس از تزریق پلاسما که پزشکان او می خواست به حمل و نقل خود را به مشیت St. john's مرکز بهداشت در سانتا مونیکا به او قرار داده و در یک ریه دور زدن دستگاه به نام ECMO. اما آنها نمی شوید که او می تواند زنده ماندن نزدیک به سه ساعت سوار آمبولانس.

تبلیغات

یکی از ملیسا مزا را پزشکان ریوی و مراقبت های ویژه متخصص Baljinder Sidhu صحبت به لوئیس مزا در مورد خطرات و منافع ممکن است حرکت خود را به سانتا مونیکا.

Sidhu گفت که در حالی که او فکر آن را Melissa بهترین امید او نمی تواند تضمین لوئیس که سه ساعت سفر را بدون هیچ عواقب نامطلوب برای همسر خود.

آنها لوپ در یک پزشک که مزا خانواده و پس از صحبت با آن را بیش از لوئیس تصمیم گرفت چراغ سبز برای سفر.

"او تا به حال نشده, بهبود," او به من گفت. "سه روز قبل از او 100% در دستگاه تنفس مصنوعی نمی تواند نفس با تب و 103 و 104 و سلول های سفید خون بالا بود."

تبلیغات

مزا اعتقاد بر این ممکن است همسر خود را تنها امید.

"آنها منتقل شده و او در روز عید پاک در 6:30 در شب" لوئیس مزا گفت.

دکتر Sidhu تصمیم به سفر با خانم مزا در آمبولانس و او در تماس با مزا در طول راه به او اجازه می دانم که چگونه از آن بود.

"به نام او و گفت:" ما فقط ضربه سانتا باربارا,'" مزا گفت. "من مدیون این دکتر همه چیز. شوخی نمی کنم شما این مرد رفت بالا و فراتر از آن, روش سوارکاری در آمبولانس تمام راه را به مطمئن شوید که او وجود دارد با خیال راحت."

تبلیغات

Sidhu به من گفت ملیسا مزا را فشار خون افتاد در سفر. او پیامک جراحان و کارکنان دیگر در سنت جان در طول راه آنها اجازه می دانم زمانی که آمبولانس نزدیک شد. Sidhu صدای شکست زمانی که او توصیف شده پس از رسیدن به بیمارستانی در سانتا مونیکا و ملاقات با یک تیم پزشکی از 20 یا بیشتر.

"آنها تبدیل ICU واحد به یک عامل تئاتر" Sidhu گفت.

یک لوله تنفس درج شده بود به خانم مزا گردن Sidhu گفت. با یکی دیگر از عمل جراحی, خون, شد siphoned از بدن او کشیده شده به یک ماشین و پمپ دوباره به بدن او برای ایجاد ثبات در سطح اکسیژن.

زمانی که من صحبت با لوئیس مزا روز پنج شنبه او احساس با احتیاط خوش بین برای اولین بار در هفته. او گفت: ملیسا بود و در نهایت نشان داده شده است برخی از بهبود که آن روز صبح. روز جمعه او حتی بیشتر هشدار در طول تماس های ویدئویی. مزا گفت: او می داند که همسر او است که هنوز هم بسیار بد با بهبودی طولانی پیش رو اما او تشویق می شد آنچه او را دیدم ، او به او گفت که او تا به حال از دست رفته, عید پاک, سالگرد خود را, و او 43rd تولد.

تبلیغات

"او باز چشم او" لوئیس گفت. "به او گفتم:" من شما را دوست دارم و او دهن پشت, 'I love you.' من وزید او یک بوسه و او به من منفجر یکی عقب. او خندان شد. آن باور نکردنی است. من شده است در ابر 9."

22769964_1653060994757791_7447404970853873432_o.jpg

لوئیس و ملیسا مزا سانتا ماریا کالیفرنیا. لوئیس قرارداد COVID-19 و هنوز در قرنطینه است. ملیسا بدحال مبتلا به این بیماری با دریافت یک پلاسما تزریق و در حال حاضر بهتر است.

(مزا خانواده)

Sidhu به من گفت خانم مزا باقی می ماند بسیار بد و گفت: آن را سخت بدانید که آیا ECMO استروئیدها پلاسما تزریق و یا دیگر روش های درمانی منجر به بهبود است. این ممکن است ترکیبی از این چیزها, او گفت:, و اضافه کرد که او فکر می کند پلاسما تزریق ممکن است مفید برای برخی از بیماران مبتلا به رفتن به جلو, اما علم چگونه به درمان coronavirus جوان است و هنوز هم در حال تحول با درس های بسیاری هنوز هم می توان گرفت.

شما باید به الهام گرفته شود, اگر چه, و, اندازه گیری امید در روح انسان بقا و در تمام شجاع تلاش های بسیاری از متخصصان پزشکی هستند که خود را در معرض خطر است.

تبلیغات

تا زمانی که وجود دارد یک واکسن و درمان اثبات شده یو گفت: آنتی بادی پلاسمای غنی است که یک ابزار را به تکیه بر روی یک اهدا می شود به چند نفر.

"ما می تواند رسیدن و لمس کسی که در راه صمیمی ترین و با وجود هزاران بهبود افرادی که به طور بالقوه می تواند کمک کنندگان گفت:" یو.

در Camarillo Jeffers گفت: سایت conquercovidtogether.com تنظیم شده است تا به قبول پلاسما کمک های مالی. اهداکنندگان می تواند به عنوان اغلب به عنوان یک بار در هفته. صلیب سرخ همچنین اهدای وب سایت برای COVID-19 بازماندگان.

در سانتا ماریا لوئیس مزا هنوز دعا همسر او می شود از طریق این مصیبت به من گفت که او امیدوار است برای تست منفی به زودی به طوری که او می تواند کمک پلاسما ، با هر دو او و همسرش از کار و صورتحساب ستون گفت او شده است فروتن با پاسخ به Gofundme صفحه راه اندازی برای خانواده است.

تبلیغات

در کاماریلو دوایت اورت که بیمار پس از یک کشتی کروز تعطیلات و نگران شد پس از یادگیری یکی دیگر از مسافر کشته شده بود — گفت: او قصد دارد برای اهدای بیشتر پلاسما به زودی.

و زو شرلی گفت: او قصد دارد به کمک هم به نام شوهر او 30 سال است.

"من فکر می کنم خدا کشیدن است ما همه با هم," او گفت: "به آنچه که ما می توانید unselfishly یک نفر است."

Steve.lopez@latimes.com



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب