مواد غذایی کارگر هرگز دیده می شود قفسه های خالی بودن مثل این

بزرگنمایی این تصویر میشل لی, که, کرده Safeway برای 32 سال خواسته های مشتریان خواهد بود بیمار زمانی ک

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

میشل لی, که, کرده Safeway برای 32 سال خواسته های مشتریان خواهد بود بیمار زمانی که آنها برخورد نمایند. "آنها نمی توانند درک کنند که چرا آنها را به آینده را و ما اصلا" موارد مانند کاغذ توالت ، رابرت لی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رابرت لی

میشل لی, صندوقدار در یک Safeway در اسکندریه., نگه داشته است کار را از طریق این بیماری همه گیر. در واقع او شده است کار سخت تر از همیشه است.

"پشت من است صدمه زدن به کمی, اما من انجام همه حق است," او گفت: NPR در ماه مارس است. "این واقعا شلوغ است. خطوط واقعا طولانی است. مشتریان در حال خرید $200, $300, 400 دلار به ارزش غذایی. و آن را ثابت. آن را بدون توقف."

لی می گوید: در 32 سال با Safeway, او هرگز دیده می شود قفسه های در حال تخلیه شده اند که در طول این بیماری همه گیر.

او آرزو مشتریان بیشتر خواهد بود زمانی که بیمار با آن مواجه هستند کمبود. بسیاری از آنها درک او گفت:, اما نه همه.

چهره CORONAVIRUS رکود اقتصادی

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از کار آمریکایی که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

"یک زن و شوهر از مشتریان ناراحت شدند چون ما نداشته کاغذ توالت و حوله کاغذی در بیش از یک هفته و آنها نمی توانند درک کنند که چرا آنها را به آینده را و ما آن را ندارید," او گفت:.

هنوز لی احساس فشار اضافی کار می کنند. "من احساس می کنم گاهی اوقات من نمی توانم به اندازه کافی انجام," او گفت:. "اما من متوجه شدم که من فقط می تواند مراقبت از یک مشتری در یک زمان."

و نه کار یک گزینه نیست.

"مردم را به خوردن" او گفت:. "و بنابراین ما باید وجود داشته باشد."

لی است به خصوص با افتخار از این واقعیت است که کارگران مانند او تعیین شده اند ضروری است در طول بیماری همه گیر.

"این چیزی است که آنها در حال رفتن برای فراموش کردن حق دور" او گفت:. "همه مردم — پلیس افسران پرستاران و پزشکان و خواروبار کارگران — من فکر می کنم آنها را به یاد داشته باشید برای یک مدت زمان طولانی است که ما وجود دارد زمانی که آنها مورد نیاز ما از همه بیشتر است."

ادامه مطلب داستان در چهره Coronavirus رکود است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن