2 میشیگان سدها نقض تخلیه هزاران نفر در میان سیل

EDENVILLE مایکل. - دو نقض سد ناشی از چند روز از بارش باران و افزایش آب در روز سه شنبه مجبور به تخلیه حدود 10 ،

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399

EDENVILLE مایکل. - دو نقض سد ناشی از چند روز از بارش باران و افزایش آب در روز سه شنبه مجبور به تخلیه حدود 10 ، 000 نفر در اواسط میشیگان که در آن فرماندار گفت: یکی در مرکز شهر می تواند "در حدود 9 فوت آب" توسط صبح.

برای دومین بار در کمتر از 24 ساعت, خانواده, زندگی, در طول دو دریاچه ها و رودخانه دستور داده بودند که روز شنبه به ترک خانه.

خدمات ملی آب و هوا صادر فلش سیل دیده بان برای مکان در امتداد Tittabawassee رودخانه پس از نقض در Edenville سد در Midland County حدود 140 مایل (225.31 کیلومتری) شمال دیترویت و سانفورد سد downriver از Edenville.

`بسیار خطرناک جاری شدن سیل در حال انجام است در طول Tittabawassee رودخانه در Midland county با توجه به فاجعه سد شکست در Edenville و سانفورد سد" آب و هوا خدمات گفت: در آن سایت اشاره کرد که هر کسی که در نزدیکی رودخانه باید به دنبال زمین بالاتر بلافاصله آماده به صورت فوری تخلیه و رانندگی به آب گرفتگی جاده. `این سیل را ادامه خواهد داد همه در امتداد طول رودخانه در Midland county, و احتمالا گسترش به شهرستان سگینو که در آن یک فلش سیل دیده بان نیز در اثر."

"در آینده 15 تا 15 ساعت در مرکز شهر میدلند می تواند تحت حدود 9 فوت آب است. ما پیش بینی یک تاریخی بالا سطح آب" Whitmer گفت.

پاسخ اضطراری رفت و درب-به-درب اوایل صبح روز سه شنبه هشدار ساکنان زندگی در نزدیکی Edenville سد از افزایش آب. برخی از ساکنان قادر به بازگشت به خانه تنها به ترک گفته دوباره زیر سد را نقض.

تخلیه شامل شهرهای Edenville سانفورد و بخش هایی از شهر میدلند که 42,000 مردم با توجه به Selina Tisdale سخنگوی Midland County است.

"مردم در حال برقراری ارتباط و مراقبت از یکدیگر و عزیزان خود" Tisdale گفت. "ما دل برای کسانی که با تعداد زیادی از خانه و صدمه به اموال."

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer اواخر روز سه شنبه اعلام وضعیت اضطراری برای Midland County و خواست ساکنان در معرض خطر جاری شدن سیل به تخلیه این منطقه است. او گفت: پناهگاه را باز کرده اند در سراسر شهرستان و در دسترس برای ساکنان که نیاز به جایی برای رفتن.

"این است که بر خلاف هر چیزی که ما دیده ایم در Midland County," او گفت:. "اگر شما یک عضو خانواده یا یک دوست که زندگی می کند در بخش دیگری از دولت وجود دارد در حال حاضر."

این تخلیه در میشیگان به دنبال روز از باران های سنگین در بخش هایی از غرب میانه است که همچنین موجب جاری شدن سیل به شیکاگو و دیگر بخش هایی از ایالت ایلینوی اوهایو و کشورهای دیگر.

"ما در خانه و شروع به احساس راحت است که همه چیز آرام گفت:" کاترین Sias زندگی می کند که حدود 1 مایل (1.61 کیلومتر) از Edenville سد و سمت چپ صفحه اصلی در اوایل صبح روز سه شنبه. "ناگهان همه ما شنیده کامیون های آتش نشانی آژیر رفتن به سمت شمال به سد."

Sias, 45, گفت اضطراری هشدار پس از آن شروع به آمدن بر روی تلفن همراه خود را و مردم شروع به دعوت به مطمئن شوید که آنها امن است.

"در حالی که در بسته بندی وجود دارد تن از پلیس و آتش کامیون رفتن به بالا و پایین جاده ها," او اضافه شده است. "تا آنجا که من می دانم همه همسایگان ما را کردم."

M-30 بزرگراه دولت trunkline که همچنین جاده اصلی از طریق Edenville و مسیر Sias شد با استفاده از به تخلیه شد حمایت کردن با وسایل نقلیه.

در حالی که رانندگی او را دیدم عجله Tittabawassee رودخانه. "این بسیار چشمگیر و بسیار سریع و پر از آوار" او گفت:.

Edenville سد نگه می دارد به عقب ویموکس دریاچه. مقامات نیز مشاهده سانفورد سد در جنوب Edenville. شهر میدلند که شامل اصلی کارخانه شیمیایی داو نشسته در بانک ها از Tittabawassee رودخانه حدود 8 مایل (12.87 کیلومتر) به دور از که سد.

"در آینده 15 تا 15 ساعت در مرکز شهر میدلند می تواند تحت حدود 9 فوت آب است. ما پیش بینی یک تاریخی بالا سطح آب" Whitmer گفت: اواخر سه شنبه شب.

Dow Chemical Co. فعال کرده آن عملیات اورژانس مرکز خواهد بود و تنظیم عملیات به عنوان یک نتیجه از زمان سیل مرحله شرایط سخنگوی Rachelle Schikorra گفت: در یک ایمیل.

"داو میشیگان عملیات در حال کار با آن مستاجر و Midland County مقامات ادامه خواهد داد و نزدیک به نظارت بر سطح آب در Tittabawassee رودخانه" Schikorra گفت.

قبلا Midland County 911 ارسال از یک سری از هشدار گفت: Edenville و سانفورد سد شد و در خطر شکست.

Midland County مدیریت اضطراری بعد از آن گفت که سدهای شد "ساختاری صدا." آن گفت: جریان آب از طریق سد spillgates نمی تواند کنترل شود اما پس از تخلیه اقدامات در محل باقی مانده است.

در سال 2018 فدرال انرژی کمیسیون تنظیم مقررات لغو مجوز این شرکت که عمل Edenville سد به علت عدم رعایت مسائل که شامل سرریز ظرفیت و عدم توانایی در عبور از شدید ترین سیل منطقی ممکن است در این منطقه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

این Edenville سد ساخته شده بود که در سال 1924 شده در شرایط نامطلوب در سال 2018 توسط دولت است. سانفورد سد ساخته شده بود که در سال 1925 موفق به دریافت یک شرایط عادلانه و امتیاز.

هر دو سد در حال به فروش می رسد.

وجود 19 بالا خطر سدها در رضایتبخش و یا وضعیت بدی در میشیگان در سال 2018 رتبه 20 در میان 45 متحده و پورتوریکو که آسوشیتد پرس به دست آمده از ارزیابی وضعیت.

دو منطقه مدارس باز شده است صبح روز سه شنبه پس از اولیه تخلیه اما افرادی که تا به حال شده است در یکی از مدارس چپ در اوایل بعد از ظهر.

صلیب سرخ کارگر تام Restgate. که کمک به ساکنان این منطقه پناه از خطر افزایش آب بود و هنوز هم در یکی از مدرسه زمانی که او موفق به دریافت یک هشدار بیش از تلفن همراه خود را که "سد ... آن را نقض کرده بودند."

بارش باران همچنین موجب جاری شدن سیل در بخش هایی از شمال غربی ایندیانا از جمله تاج نقطه -- Lake County صندلی — که در آن حدود هفت اینچ کاهش یافت و بیش از آخر هفته.

سیلاب ها دارای عقاید به سرعت در یکشنبه زمانی که 1 اینچ (2.54 سانتیمتر) باران کاهش یافت و در عرض 15 دقیقه swamping خیابان ها و ارسال آب به زیرزمین و خانه از جمله شهردار دیوید یورن محل اقامت.

کسانی که آب فروکش دوشنبه اما یورن و بسیاری دیگر از ساکنان شد در ادامه به تمیز کردن آبکی ظروف سرباز یا مسافر در روز سه شنبه گفت: یورن است رئیس ستاد گرگ Falkowski.

"او بین 2 و 3 فوت در زیرزمین خانه خود را به طوری که چیزی است که او را به کار بر روی در حال حاضر" Falkowski گفت: بعد از ظهر سه شنبه.

در شیکاگو آب که آب گرفتگی در برخی از مناطق مرکز شهر عقب بود در روز سه شنبه اما لری لانگفورد آتش سخنگوی وزارت گفت که او انتظار ندارد قدرت به بازسازی در یاد ویلیس برج به صورت روز به دلیل باران های ناشی از ساختمان subbasements برای پر کردن با حد 25 فوت (7.6 متر) از آب است. ساختمان بسته بود به مستاجران و بازدید کنندگان است.

سیل هشدار در میشیگان صادر شد زیر بارش گسترده تا 4 اینچ (10.2 سانتیمتر) از روز یکشنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا. سنگین رواناب تحت فشار قرار دادند رودخانه بالاتر است.

"بسیاری از بارش آمد و ضربه تولیدو بیش از 48 ساعت گذشته," هواشناس اندرو آرنولد گفت: صبح روز سه شنبه. "صورت باران است."

آب و هوا سیستم در حال حرکت بود به ایندیانا و اوهایو بخش هایی از ایالت ایلینوی و تنسی دره آرنولد گفت.

سیل پیش بینی شده برای بخش هایی از Tittabawassee رودخانه بود که در 26.5 پا (8.1 km) صبح روز سه شنبه. انتظار می رفت که تاج صبح روز چهارشنبه در حدود 30 فوت (9.1 متر). سیل مرحله 24 فوت (7.3 متر).

فقط به شمال در Gladwin County, آب و خدمات صادر فلش هشدار سیل برای سرو رودخانه زیر Chappel سد. و دیگر بخش های دولت شاهد جدا شدن سیل زیر باران های سنگین در روزهای اخیر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن