HBO حداکثر قفسه 'بر باد رفته' به طور موقت برای 'نژادی و تعصبات'

بزرگنمایی این تصویر ویوین لی و هتی مک دنیل به عنوان اسکارلت اوهارا و لله در یک صحنه از بر باد رفته.

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ویوین لی و هتی مک دنیل به عنوان اسکارلت اوهارا و لله در یک صحنه از بر باد رفته. فیلم شده است به طور موقت حذف شده از HBO حداکثر جریان خدمات. Mondadori نمونه کارها/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mondadori نمونه کارها/گتی ایماژ

جریان سرویس HBO حداکثر به طور موقت حذف 1939 کلاسیک فیلم بر باد رفته از کتابخانه خود را.

"بر باد رفته یک محصول از زمان خود را به تصویر می کشد و برخی از تعصبات قومی و نژادی است که متاسفانه امری عادی بوده است در جامعه آمریکا" یک HBO حداکثر سخنگو در بیانیه ای گفت.

"این نژادپرست توصیفاتی در اشتباه بودند و سپس در اشتباه هستند و ما احساس کردند که برای حفظ این عنوان بدون توضیح و denouncement از آن توصیفاتی غیر مسئولانه خواهد بود."

سخنگوی اضافه می کند که فیلم را به جریان خدمات در زمان نامعلومی با یک بحث تاریخی آن زمینه. اما خود فیلم را دست نخورده باقی می ماند "از آنجا که به انجام در غیر این صورت خواهد بود که همان ادعا این تعصبات هرگز وجود نداشته است."

بر باد رفته بود یک دستاورد برجسته در سینمای آمریکا — نه تنها برای آن قابلیت های فنی و هنر و صنعت و همچنین به دلیل حمایت از بازیگر هتی مک دنیل اولین آفریقایی-آمریکایی به همیشه برنده یک جایزه اسکار برای نقش خود را به عنوان لله.

اما فیلم با تجلیل از antebellum جنوبی و آن glossing بیش وحشت از برده داری — نه سالخورده هست. منتقدان می گویند به نظر می رسد پشت در کنفدراسیون با برخی از نوستالژی و علاقه.

به عنوان تظاهرات اخیر برانگیخته توسط پلیس به قتل جورج فلوید همچنان در سراسر کشور این انتقادات بیش از فیلم شده اند را تمدید کرد. فیلمنامه نویس و تهیه کننده و مدیر جان ریدلی نوشته شده op-ed در لس آنجلس تایمز در اوایل این هفته خواستار HBO حداکثر به حذف بر باد رفته از کتابخانه خود را.

"این فیلم تا به حال بهترین استعدادها در هالیوود که در آن زمان کار با هم به sentimentalize یک تاریخ است که هرگز" ریدلی نوشت. "و آن را همچنان به پوشش را به کسانی که به دروغ ادعا می کنند که چسبیده به پیکرنگاری از کشت و زرع عصر یک ماده از 'میراث نفرت نیست.'"

در حالی که ما هنوز نمی دانیم که بر باد رفته را بازگشت به HBO حداکثر آن است که هنوز هم در دسترس برای خرید و یا اجاره از دیگر خدمات است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن