صرف نظر از آنچه شما فکر می کنم 'تقاضاهای' یک کلمه

بزرگنمایی این تصویر کاربر فلیکر greeblie/فلیکر کریتیو کامانز Merriam-Webster مطرح hackles از گر

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
Some are upset over dictionaries including "irregardless."
بزرگنمایی این تصویر
کاربر فلیکر greeblie/فلیکر کریتیو کامانز

Merriam-Webster مطرح hackles از گردن کلفت شما نبود هفته گذشته هنگامی که آن را تأیید واژگانی صحت از "تقاضاهای."

کلمه تعریف هنگام خواندن آن به نظر می رسد: بدون بدون توجه.

"صرف نظر گنجانده شده است در فرهنگ لغت ما دلیل آن بوده است در گسترده و نزدیکی-استفاده مداوم از 1795" در لغت کارکنان نوشت: در یک "کلمات این هفته" خلاصه روز جمعه. "ما را به زبان انگلیسی, ما صرفا آن را ثبت کند."

مریام-وبستر تعریف تقاضاهای عنوان "غیراستاندارد" اما معنای همان "بدون در نظر گرفتن." "بسیاری از مردم پیدا کردن تقاضاهای به یک کلمه مزخرف به عنوان ir- پیشوند معمولا توابع را نشان می دهد نفی; اما در این مورد به نظر می رسد به عنوان یک intensifier," از لغت نامه می نویسد.

"این یک واقعی کلمه. من نمی مراقبت از آنچه به فرهنگ لغت می گوید:" پاسخ نویسنده میشل ری که می آموزد که زبان انگلیسی در Silver Spring, Md.

"شما می گویند:" بدون در نظر گرفتن.' صرف نظر از این واقعیت," او می گوید NPR صبح Edition. "صرف نظر معنی نیست که بدون در نظر گرفتن. و این چیزی است که شما در حال تلاش برای گفتن. همه در همه ، پس چرا در چه زمینه خواهد تقاضاهای حس را ؟ من نمی توانم آن را درک کنند."

این brouhaha در مورد واژه به نظر می رسد که آغاز شده در هفته گذشته زمانی که محبوب کاربر توییتر در زمان umbrage در Merriam-Webster's, لیست decrying مرگ از زبان انگلیسی است.

اما صرف نظر شد اول شامل مریام-وبستر's مشروح نسخه در سال 1934 یک سخنگو می گوید NPR. دیگر فرهنگ های لغت از جمله webster's New World, کالج, دیکشنریAmerican Heritage Dictionary به زبان انگلیسی و دیکشنری کمبریج شناخت تقاضاهای به عنوان یک کلمه.

این جدید نیست.

این شهرستان چارلستون روزنامه چارلستون Ga., استفاده از آن به عنوان اوایل به عنوان سال 1795 با توجه به Merriam-Webster: "اما مرگ تقاضاهای tenderest روابط Resolv می خواهم خوب بتی, در, طول, به bereave."

در سال 1859 The Baltimore Sun نوشت که "تا به حال تلاش برای تخلیه وظیفه خود را بدون ترس در این مورد صرف نظر از کسانی که ممکن است در نظر این گفتمان discourteous به 'Name.' "

بالتیمور خورشید دوباره منتشر شده کلمه در ویرایشگر جان مک اینتایر تفسیر در چهار شنبه: "'تقاضاهای' است بیش از حد یک کلمه; شما فقط نمی فهمم فرهنگ است."

"مردم ناراحت دیکشنری چرا که آنها فکر می کنند آن است که برخی از مرتب کردن بر اساس سند رسمی," او می گوید NPR. "و آن را. آن را فقط فرهنگنويسان شناسایی کلماتی که مردم استفاده و تلاش برای پیدا کردن چگونه آنها املای? آنها چگونه تلفظ? چه معانی دارند ؟ آنها از کجا آمده اند?"

این دیکشنری به رسمیت شناختن "نیست ثبت نام یک کلمه به عنوان صحیح در زبان انگلیسی" مک اینتایر می گوید. "آن را فقط می گوید: این کلمه ای است که بسیاری از مردم با استفاده از زبان انگلیسی. و در اینجا چیزی است که ما در مورد آن می دانیم."

پس از آن یک کلمه است اما استفاده از آن هنوز هم دلسرد رسمی نوشتن. در سال 2016 NPR استانداردها و شیوه های ویرایشگر در آن زمان گفت: کارکنان به "فقط می گویند:" بدون در نظر گرفتن.' "AP Stylebook خواستار آن دو منفی است. The American Heritage dictionary اشاره می کند که یک پنل از کارشناسان "است که صریحا مخالف از آن استفاده کنید."

و ری می گوید او هنوز هم در حال برنامه ریزی برای علامت "صرف نظر" به عنوان نادرست در دانش آموزان کار می کنند.

هنوز هم وجود دارد بدون نیاز به ارسال عصبانی حروف و توییت به مردمی در Merriam-Webster و دیگر لغت نامه ها.

مک اینتایر راه حل: "شما آن را دوست ندارم ؟ لازم نیست از آن استفاده کنید."

NPR میلتون Guevara و استیو Mullis تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب