کالج, ورزشی, سقوط قربانی به کروناویروس و مالی تنش

بزرگنمایی این تصویر استادیوم مانند ییل کاسه در New Haven, Conn., خالی خواهد بود در این سال پس از آیو

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

استادیوم مانند ییل کاسه در New Haven, Conn., خالی خواهد بود در این سال پس از آیوی لیگ لغو سقوط ورزش به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. جسیکا هیل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جسیکا هیل/AP

وجود خواهد داشت هیچ سقوط ورزش در آیوی لیگ در این سال مقامات اعلام کرد.

این آخرین در یک سری از coronavirus مربوط به اختلال در ورزش جهان, اما اولین بخش من کنفرانس به انصراف از سقوط فوتبال برنامه.

لیگ آیوی شورای اسلامی از رئیس جمهور در بیانیه ای گفت که موسسات خود را در حال اجرای پردیس گسترده ای خط مشی ایمنی و سلامت است که آن را غیر ممکن برای تیم های ورزشی به رقابت قبل از پایان ترم پاییز.

"با اطلاعات در دسترس ما امروز در مورد ادامه گسترش ویروس ما به سادگی نمی معتقدم که ما می تواند ایجاد و حفظ یک محیط ورزشی بین دانشکده رقابت که مطابق با نیازهای ما برای ایمنی و سطح قابل قبول از خطر و سازگار با سیاست هایی که هر یک از مدارس ما است اتخاذ به عنوان بخشی از بازگشایی برنامه های این سقوط" آنها نوشت.

ثبت نام دانشجو-ورزشکاران می توانند در شیوه ها و دیگر فرصت های آموزشی به عنوان طولانی به عنوان آنها را مطابق با دستورالعمل های خود نهاد و دولت است. لیگ نیز موضوع دستورالعمل های مرحله به مرحله-در از سرگیری مطبوع و فعالیت های تمرین ابتدا با فرد و گروه تمرینات.

سقوط, ورزش, ورزشکاران دانش آموز نمی خواهد با استفاده از یک فصل از لیگ آیوی یا NCAA واجد شرایط در پاییز, آیا یا نه آنها ثبت نام.

"تصمیم گیری در باقی مانده زمستان و بهار رقابت های ورزشی, تقویم و اینکه آیا سقوط مسابقات ورزشی امکان پذیر خواهد بود در بهار مشخص خواهد شد در تاریخ بعد" به آنها اضافه شده است.

لیگ آیوی اولین کنفرانس برای لغو آن مردان و زنان در مسابقات بسکتبال به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس بدتر مارس.

در حالی که در حال حرکت بود که به عنوان یک واکنش افراطی در زمان NCAA لغو مارس جنون دو روز بعد. NCAA لغو تمام باقی مانده زمستان و بهار مسابقات در 12 مارس به دلیل خطرات بهداشت عمومی.

آن باقی مانده است دیده می شود چگونه شنبه تصمیم تاثیر دیگر کنفرانس ها و یا NCAA است.

در حالی که آیوی لیگ است یکی از عمده قدرت 5 کنفرانس تیم از آن هشت مدارس در دیگر همایش های ترک آن برنامه ها بدون مخالفان.

لیگ های دیگر در فرایند تصمیم گیری ها و اطلاعیه ها در مورد آنچه که سقوط ورزش را در دانشگاه خود را ارائه.

روز سه شنبه بخش سوم صدمین کنفرانس اعلام خواهد شد تعلیق ورزشی بین دانشکده رقابت برای سقوط خواهد شد و در نظر گرفتن تغییر خاصی ورزشی از جمله فوتبال به بهار.

کالج فوتبال به طور خاص ارائه شده به عنوان یک فریب برای متقاعد کردن مردم به رعایت بهداشت عمومی اقدامات در کشورهای که در آن coronavirus موارد خونتان.

فرمانداران از ایالت کارولینای جنوبی و جورجیا و اوکلاهما برای مثال طرفداران تشویق به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله به منظور قادر به لذت بردن از بازی در پاییز.

و در روز سه شنبه اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine راه اندازی شد #IWantASeason کمپین که از طریق کالج ورزشکاران را تشویق شیوه های مانند شستن دست و پوشش در رسانه های اجتماعی.

آیوی لیگ موسسات حمایت قابل ملاحظه اوقاف و نه تکیه بر دو و میدانی به عنوان یک moneymaker.

اما برای سایر کالج ها و دانشگاه ها دست و پنجه نرم کردن با سلامت معضلات مالی بخش مهمی از این معادله است.

استنفورد مقامات اعلام کرد که این دانشگاه را قطع 11 از آن varsity برنامه های ورزشی پس از 2020-2021 سال تحصیلی با استناد به چالش های مالی تشدید بیماری همه گیر کوروناویروس.

آسیب دیده ورزشی در مردان و زنان, نرده, هاکی روی چمن, سبک وزن قایقرانی مردان, قایقرانی, co-ed و زنان قایقرانی, کدو هماهنگ شنا و والیبال و کشتی است.

رئیس جمهور مارک Tessier-Lavigne کشيش Persis Drell و مدیر دو و میدانی برنارد Muir نوشت: در یک بیانیه مشترک که مدل مالی حمایت از آن موجود 36 ورزشی غیر قابل تحمل است و اولیه جایگزین می شود یک کاهش در پشتیبانی از همه آنها.

متوسط بخش من برنامه دو و میدانی حامیان مالی 18 تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش آنها توضیح داد. به عنوان یک نتیجه از این تصمیم استنفورد را 25.

دانشگاه پروژه های تجمعی به کمبود نزدیک به 70 میلیون دلار در طول سه سال آینده و انتظار آن کسری به رشد اگر آینده ورزشی فصل معلق یا تغییر به دلیل بیماری همه گیر.

"ما محاسبه شده است که در مجموع افزایشی بودجه مورد نیاز را به طور دائم حفظ این 11 ورزش در سراسر کشور رقابتی تیم اول دانشگاه یا دانشکده در سطح بیش از 200 میلیون دلاری" مقامات نوشت:, و اضافه کرد که بسته شدن بخش کسری بودجه و حمایت از آن باقی مانده تیم اول دانشگاه یا دانشکده برنامه "نیاز به سپردن منابع است که بیش از این مبلغ است."

11 برنامه ها می توانید با شرکت در فصل آینده "باید شرایط اطراف COVID-19 اجازه می دهد آن را" و این فرصت را برای انتقال به باشگاه وضعیت پس از آن نتیجه می گیرد.

این تغییر تاثیر بیش از 240 دانش آموز ورزشکاران و 22 مربیان و همچنین دبیرستان مرتکب. بیست و حمایت از کارکنان حذف خواهد شد در این فرآیند است.

این دانشگاه گفت: آن را افتخار دانشجويان موجود دو و میدانی بورسیه تعهد خود در سراسر مقطع کارشناسی تجارب در دانشگاه استنفورد و "حمایت از آنها را در هر راه ممکن است" اگر آنها را انتخاب کنید به دنبال کالج دو و میدانی در جای دیگر. آن را نیز به افتخار این قرارداد را تحت تاثیر قرار مربیان و به قطع پرداخت به خروج کارکنان پشتیبانی.

اعضای استنفورد جامعه باید در واکنش به اعلام.

"هیچ چیز مانند یک کمی سختی و چالش" سر مربی تیم کشتی Jason Borrelli توییتی. "اول ما گوش به درک چرا. پس از آن ما خواهد strategize و آماده شدن برای نبرد! در نهایت ما اجرا خواهد شد و این درست است."

کاهش بودجه و تعطیلی مدارس را وادار دیگر موسسات آموزش عالی به طور مشابه دشوار می نامد.

به عنوان چهارشنبه, 51 بخش من تیم 56 بخش دوم تیم و 52 بخش سوم تیم شده اند کاهش یافته است توسط چهار سال دانشگاه به دلایل مرتبط با این بیماری همه گیر به گفته آسوشیتد پرس.

NPR راسل لوئیس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب