چگونه من آموزش بچه ها من نه به ترس همه چیز را در طول یک بیماری همه گیر

بزرگنمایی این تصویر نویسنده دو فرزند در آفریقای جنوبی ساحل. Koketso Moeti پنهان کردن عنوان تعویض

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نویسنده دو فرزند در آفریقای جنوبی ساحل. Koketso Moeti پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Koketso Moeti

روز دیگر در حالی که فرزندان من و من خارج از بازی توپ ما پرتاب به طور تصادفی پرواز از حیاط. در شرایط عادی من می توانست دروازه را باز کرد و ما می خواهم مسابقه به ببینید که چه کسی آن را دریافت کنید برای اولین بار. اما این نیست شرایط عادی است.

در آفریقای جنوبی که در آن زندگی می کنیم, مورد مشکوک به COVID-19 تایید شد که آزمایش مثبت در 5 مارس. دقیقا سه هفته بعد از این کشور قرار داده بود در زیر یکی از دقیقترین مستندات در جهان است. مدارس و اماکن عبادت و کسب و کار تلقی ضروری نیست بسته شد. داغ مواد غذایی الکل و تنباکو فروش ممنوع شد. حتی ورزش در فضای باز ممنوع شد.

این abruptness که با اتصال فیزیکی تبدیل به یک تهدید شد گیج کننده. به عنوان این محدودیت ها کاسته و نرخ ابتلا به عفونت و مرگ و میر افزایش — من خودم نیاز به آموزش کودکان چگونه به تعامل با جامعه ما در راه است که امن است اما هنوز هم دوست داشتنی است.

پس از بازگشت به بازیابی آن توپ. خیابان ما در منطقه ای نه چندان دور از شهر ژوهانسبورگ مرکز است که معمولا مشغول به دلیل آن منجر به یک منطقه خرید برای مواد غذایی و دیگر ملزومات است. با توجه به تعداد افراد راه رفتن با من رفت و برای دریافت ماسک و دستکش را برای سرمایه گذاری فراتر از دروازه.

اما قبل از من می تواند رفتن به خانه یک مرد با یک کلاه بره و راه رفتن عصا مدال دیگر آن را به خیابان آورده و آن را به سمت دروازه. فقط به عنوان کودکان و نوجوانان آغاز شده و در حال اجرا نسبت به او برای به دست آوردن آن را به نام من به آنها متوقف شود. من لطف تشکر کرد و از او خواست لطفا فقط پرتاب آن را از طریق دروازه. من واقعا نمی توانست بگوید او در واکنش به این دلیل که او موقت ماسک. دوباره بچه ها شروع به دویدن به سمت توپ, بنابراین من آنها را متوقف کرد و از آنها خواست به من دستکش و صابون است.

من قرار دادن بر روی دستکش را برداشت و توپ رو داد و آن را یک اسکراب خوب. بچه ها من 8 ساله و 10 ساله پدر به من گفت که فقط خوب بودن و به وضوح ناراضی با من رفتار است. من پس از آن به آنها یادآوری کنند که چه خبر است و چرا آنچه که من انجام شده بود لازم بود. (من به خوبی آگاه است که آن را نمی ممکن است به نگه داشتن فرزندان من در خانه برای همیشه لطفا برای من گاهی به بیش از بالا رفتن در تلاش برای مدل کردن رفتارهای آنها در حال حاضر مجبور به اتخاذ به نگه داشتن خود و دیگران امن است.)

من 10 ساله پرسید که چگونه ما در حال رفتن به این زندگی می کنند. من شانه ای بالا انداخت و گفت: من نمی دانم که من سمت چپ توپ را به خشک. با وجود اندکی اخم او کردم و یکی دیگر و ما به بازی ادامه داد.

فرزندان من به شدت دوست داشتنی و اجتماعی است. دختر من ناخشنودی من را به یاد چه مقدار از آنها در حال مبارزه با وضعیت فعلی.

تا آنجا که من می خواهم به اطمینان حاصل شود که فرزندان من محافظت از خود و دیگران این من مجبور به منعکس کننده کاملا عمیقا در مورد چگونه من می توانم انجام این کار در راه است که سهوا آموزش آنها را برای درمان مردم به عنوان یک تهدید. و در صورت نامرئی ویروس آن را بسیار آسان برای مردم را به عنوان مشکل و عقب نشینی به شخصی پیله.

این است به خصوص وسوسه انگیز در آفریقای جنوبی یکی از مهمترین و نابرابر کشورهای جهان است. من یک سیاه آفریقای جنوبی. خانواده ما خوش شانس به این معنی است که به ماندن متصل به عزیزان ما به کار و فروشگاه از خانه. ساخته شده است که مستند بسیار راحت تر برای ما نسبت به اکثر کشور است.

اما برای بسیاری از سیاه آفریقای جنوبی در زمان بحران به تقویت در حال حاضر موجود نابرابری منجر به افزایش گرسنگی شتاب ضرر و زیان درآمد و شرایط کاری خطرناک. وجود دارد نیاز به لغزش به خود حفظ حالت و چشم پوشی از دیگر مردم رنج می برند. اما در حال حاضر بیشتر از همیشه ما باید احساس اجبار برای ارتباط با بسیاری از مبارزات اتفاق می افتد در اطراف ما و در مجموع ساخت فقط عادلانه و محبت در جامعه است.

خوشبختانه فرزندان من درک اهمیت روابط که واقعا پایه و اساس خانواده ما. آنها احساس امن برای مراقبت و دوست داشتنی به دلیل بسیاری از مردم در جامعه ما شده اند درگیر در جمع آوری آنها را در شکل دادن به ارزش ها و حس از خود در جهان است.

با وجود اینکه جدا نمی توانیم به تنهایی بوده است. ما باید از خواب بیدار برای پیدا کردن پرتقال, عید پاک, تخم مرغ, پاپایا و بیسکویت تحویل به دروازه ما از دوستان که در نزدیکی زندگی می کنند. و از ما گسترده تر جامعه و دوستان و کودکان به طور منظم دریافت محبت پیام ها و تماس های.

ما آووکادو درختی تولید بیشتر از ما می توانید غذا خوردن, و چرا من دیگر نمی توانید به اشتراک گذاری فضل در دفتر بچه ها تصمیم گرفت شروع به بسته بندی کردن این میوه به ترک خارج برای مردم عبور را. چرا که آنها هر دو دارای شرایط بهداشتی اساسی که مورد نیاز گذشته بستری شدید مزمن رینیت و اگزما و آلرژی — من نگه داشته و آنها را به خانه قبل از این مستند حتی آغاز شده است. بنابراین من گمان می کنم آن است که راه خود را از رسیدن به دیگران وجود ندارد و جسارت فراتر از حیاط برای تقریبا سه ماه در حال حاضر. آن انجام شده است برای دیدن چقدر شادی آنها را از این.

من نمی خواهم بچه هایم را تنها به یاد داشته باشید برای پوشیدن ماسک و شستن دست های خود را و نگه داشتن فاصله خود را از مردم. من می خواهم آنها را به درک این است که زمانی که مردم نیاز به نشان می دهد تا برای یکی دیگر. بنابراین در همان راه من بحث در مورد چگونگی اتصال فیزیکی یک تهدید است من باید به عنوان عمدی در مورد بالا بردن داستان چگونه فراتر از ما بخشی از جهان مردم در حال کمک به یکدیگر است.

من به آنها گفتم در مورد جامعه اقدام شبکه در کیپ تاون که آورده اند و بعید است که گروه های از مردم با هم در سراسر کلاس خطوط از طریق واتساپ گروه که انتقال نیازهای محلی و جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط. این امر به ویژه مهم است که دولت در حال حاضر ناکافی اقدامات امداد در ادامه به شکست برای رسیدن به کسانی که به آنها نیاز دارید بیشتر. ما در مورد زنان "Londani Lushaka" یک سازمان مستقر در Alexandra شهرستان در آفریقای جنوبی که با کمک داوطلبان و اهدا مواد غذایی تغذیه تا 600 کودکان به صورت روزانه.

و آنها می دانند که در شهرستانها مختلف در سراسر جهان هزاران نفر را در معرض خطر عفونت را به خیابان ها در اعتراض به خشونت تحمیل شده بر مردم سیاه و سفید نه تنها در ایالات متحده بلکه در خود کشورهای مربوطه.

آنچه من می خواهم بچه هایم را به دور از این لحظه است که آن را ممکن است برای ایجاد اوراق قرضه جدید در وسط یک جهانی همه گیر. بله گاهی اوقات ما نیاز به مراقب باشید در مورد بازیابی یک توپ. اما اتصال به افراد دیگر باقی می ماند بسیار مهم — اگر نه بیشتر مهم است.

Koketso Moeti است یک فعال مدنی که در طول سال کار کرده در تقاطع اداره ارتباطات و شهروند عمل است. در سال 2019 او به نام اقیانوس اطلس همکار به صورت نژادی و حقوق صاحبان سهام. او همچنین مراسم تحلیف اوباما بنیاد همکار و یک اسپن جدید Voices ارشد. او در توییتر دنبال کنید @Kmoeti



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب